Claudius Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Goeiemorgen, Dag 7. Dagpact Claudius Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Goedemorgen allemaal!!🎁☕️🎶 Dagpact: Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Goedemorgen frummers, goedemorgen Claudius en Fonny. Snel even een bakje hier neerzetten en dan aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december DAGPACT: Claudius Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december DAGPACT: Claudius Fonny Yvonne Etty Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Goedemorgen. Beetje raar verhaal, maar ik verbeeld me regelmatig dat ik in een film over mijn eigen leven zit. Als ik naar mijn werk loop ofzo. Dan heeft die net wegfladderende meeuw opeens een diepe betekenis en de flats staan daar veelzeggend bij te zwijgen. Mijn omgeving licht er altijd door op. Hebt u dat nou ook? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december 14 uur geleden zei Rosee: Hoe gaat t met jou @Yana? Gaat best goed, ik voel me eigenlijk altijd wel oké. Van de rookverslaving ben ik al jaren verlost, die heeft me zonder strijd verlaten na ruim 30 jaar roken, wat een geluk. Een snoepverslaving heb ik nooit gehad, ik eet zonder probleem een stukje chocola of 1 koekje. De telefoonverslaving is wel heftig, maar voordat internet bestond had ik dat met de krant... iedere letter lezen. Alcohol zit nog flink aan me vastgeplakt al ben ik heel blij dat ik het al jaren bij max een halve fles wijn kan houden en dat ik verreweg de meeste dagen niet drink. Maar die halve fles wijn tijdens het koken daar verheug ik me zeer op en daar kan ik nog niet van scheiden. Als hier toevallig meer dan 1 fles in huis is dan drink ik iedere avond een halve fles tot alles op is, maar dat gebeurt niet vaak. Ik gebruik nu (hopelijk tijdelijk) bloedverdunners, alcohol is daarbij niet zo'n heel goed plan en zeker niet in het tempo waarmee ik een halve fles wijn leegmaak. Ik weet nog niet of ik straks bij het boodschappen doen wel of geen fles wijn meeneem. lady jane, Rosee, Etty en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Spannend @Lika om je medicatie te gaan afbouwen. Ik hoop dat het je mooie dingen brengt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december 18 minuten geleden zei Lika: Goedemorgen. Beetje raar verhaal, maar ik verbeeld me regelmatig dat ik in een film over mijn eigen leven zit. Als ik naar mijn werk loop ofzo. Dan heeft die net wegfladderende meeuw opeens een diepe betekenis en de flats staan daar veelzeggend bij te zwijgen. Mijn omgeving licht er altijd door op. Hebt u dat nou ook? Dat is de fijne en onschuldige bijvangst van vaak naar het filmhuis gaan vermoed ik, ik heb dat ook. Buiten of in het ov muziek luisteren heeft ook dat effect, dan wordt alles om mij heen een film, een verhaal. Eigenlijk wordt het duidelijker wat ik sowieso doe, van alles een verhaal maken. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december (bewerkt) 32 minuten geleden zei Lika: Goedemorgen. Beetje raar verhaal, maar ik verbeeld me regelmatig dat ik in een film over mijn eigen leven zit. Als ik naar mijn werk loop ofzo. Dan heeft die net wegfladderende meeuw opeens een diepe betekenis en de flats staan daar veelzeggend bij te zwijgen. Mijn omgeving licht er altijd door op. Hebt u dat nou ook? Misschien toch even naar de h.arts Lika. Misschien ben je even in een andere realiteit of zo. Veranderd het beeld ook of zit het alleen in je hoofd? 5 december bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december 10 minuten geleden zei bolletje: Misschien toch even naar de h.arts Lika. Misschien ben je even in een andere realiteit of zo. Veranderd het beeld ook of zit het alleen in je hoofd? Nee, hoor @bolletjedat is niet aan de hand. Het is wat @Ettyzegt. @EttyJa!!! Dat is het. Overal een verhaal van maken. Ja. Ik ben er eigenlijk wel blij mee. En leuk dat jij het ook hebt. Mijn man een heeeeeel klein beetje. Verder ken ik (nog) geen anderen. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Ik weet nog toen ik vroeger in een vrij grauwe buitenwijk woonde. Ik had toen net Jamaica Inn gezien met Jane Seighmour en Trevor Eve (smelt). Als Jane liep ik door de moors in de gure wind en regen naar V&D op zoek naar hem. Maar hij was er niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Leuk. Zo ging ik ook vaak met de bus. De stad in. Niemand natuurlijk. Ik heb het lang niet meer zo kunnen ‘pakken’. Nu weer even. Fijn!!! karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Ik heb het ook wel met flarden van een gesprek dat je opvangt. Daar kan ik een hele film van maken. En magisch denken doe ik ook regelmatig. Staat er een vrachtwagen uit te laden net in de straat waar jij doorheen moet, krijg ik geen voorrang of staan alle stoplichten op rood 's ochtends, dan zie ik dat als tekenen hoe de dag zal gaan verlopen. Of als teken zoals Loesje het verwoordt: Waarom haasten? De wereld draait om jou. bumperjim, Etty, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Ik heb soms het idee dat het aantal acteurs beperkt is. Dat ik steeds weer dezelfde mensen tegenkom. Of dat je iemand denkt tegen te komen en als je dichterbij komt is het iemand anders. En dan een kwartier later kom je die persoon alsnog tegen. Dat heb ik meerdere malen gehad. Maar soms haalt je brein het door elkaar, dan denk je dat je dat al gedacht had maar eigenlijk denk je dat nu pas. Of iets dergelijks 😁 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december goeiemooiemorgen frummers ik zie dat meer als dagdromen maar het zijn bij mij vaak meer gesprekken dan films in mijn hoofd dus. ze kunnen wel alle kanten op gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december (bewerkt) Ha ja zoals in de Truman show. Dat de wereld letterlijk om jou draait. Die vrouw op de fiets met dat kratje zag je net ook al. En die witte bestelbus zie je nu al voor de derde keer voorbij komen. Je weet zeker dat als je onverwacht een andere straat in gaat, deze compleet verlaten zou zijn. Wat een snertweer zeg. Ik zie dat als teken om te spijbelen van sporten. Straks boodschappen doen en vanmiddag lekker kokerellen, wat voorraden invriezen. Na mijn werk geen zin meer om te koken de laatste tijd. Bij dit werk ben ik ook pas om half zeven thuis. Geen zin om pas na 19 uur te eten, en ik ben dan gewoon moe en wil op de bank ploffen. En als het vanmiddag droog is, even een wandeling met de achterbuuf. Niks groots en meeslepends vandaag. 5 december bewerkt door Lonster1 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Hier ook geen zwemmen helaas. tekort aan personeel heeft er voor gezorgd dat banenzwemmen op de donderdagen vervalt. Met gevolg dat het op de vrij- en woensdagen stikdruk is. Mijn schouder moet nog steeds ontzien worden, maar het voelt toch als spijbelen. Naar de bieb dan zo maar. Er zal toch wel een droog/droger moment komen mag ik hopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragdie Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Fijne droge dag allemaal. Was erg nat buiten bah. Nu lekker vrij tot maandag. Voel mij zo moe de laatste weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Heeft iemand ervaring met antidepressiva? Bestaan er lichte pillen met weinig bijwerkingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Werk jij niet een beetje te hard de laatste tijd @Smaragdie ? Beetje op jezelf letten hoor. @Tine Ik neem vaak valeriaan tabletjes om wat rustiger te worden, ook st janskruid help goed bij lichte depressiviteit, maar dan wel goed de bijsluiter lezen, want kan sommige medicijnen versterken Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Heb wel ervaring net AD.Heb jaren Paroxitine geslikt en nu sinds bijna een jaar over gegaan op.Sertraline.Merk wel degelijk verschil.Het laatste middel dempen mijn gevoelens veel minder wat me nu een flinke knoop in de maag opleverd.Ik voel veel meer, de leuke dingen maar helaas ook de minder leuke dingen.De laatste tijd veel aan het piekeren, maar kan wel beter inschatten wat wel en niet voor mij werkt.de sertraline dempt dus veel minder.Maar tijdens het gebruikt geen terugval meer gehad met alcohol.Heb het momenteel even moeilijk met mezelf, maar ook dat gaat wel weer over.Voel me wel veel helderder.Geen watten meer in mijn hoofd.Vraag het even aan je huisarts, zou ik zeggen. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december Ach en idd, wat @rapiloszegt: er zijn zoveel kruiden in de handel, maar dan moet je maar net iets hebben wat bij je past en er is ook veel rotzooi in de handel die veel beloven, maar niets doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wendy75 Geplaatst 5 december Rapport Share Geplaatst 5 december 2 uur geleden zei Tine: Heeft iemand ervaring met antidepressiva? Bestaan er lichte pillen met weinig bijwerkingen? Niet zomaar medicatie gaan slikken hoor, das echt troep. https://leefbewust.nu/natuurlijke-antidepressiva-psilocybine/ https://leefbewust.nu/depressie-is-geen-chemische-disbalans-van-de-hersenen/ Misschien eerst natuurlijke middelen proberen, dan kun je daarna altijd nog chemisch spul gaan gebruiken. Heel veel sterkte Tine! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden