Pinkman Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 Goedemorgen. Voor de geïnteresseerden onder jullie de meeting gaat plaats vinden op zaterdag 21 oktober om 13.00 rond de omgeving van Arnhem. We gaan een leuke dag met elkaar hebben waarbij we gaan wandelen maar ook ergens even lekker gaan zitten om verder te kletsen. ik hoop velen van jullie te gaan zien deze dag. Bob, Lika, Lonster1 en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 staat genoteerd. Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 september 2023 Rapport Share Geplaatst 19 september 2023 Idem. lady jane en Pinkman reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 20 september 2023 Rapport Share Geplaatst 20 september 2023 Genoteerd! Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 21 september 2023 Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 Leuk Pinkman. Het is dan herfstvakantie, even kijken of het lukt. Francoise en Pinkman reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 september 2023 Rapport Share Geplaatst 21 september 2023 Ik kan niet ,valt in mijn werkweek en het is ook niet echt om de hoek. maar ik wens iedereen een hele leuke dag have fun! Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 22 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2023 Leuk dat jullie naar de meeting komen in oktober. Ik heb er zelf ontzettend veel zin in. @zbb jammer dat je dit keer niet bij kan zijn, maar misschien een volgende wel. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 september 2023 Rapport Share Geplaatst 22 september 2023 Ik kom! Pinkman en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 1 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2023 Zijn er nog meer frummers die willen komen . Zie dat de teller is gestopt bij 6 . In 2019 waren we met 9 volgens mij . Pinkman reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 1 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2023 @Rosee en @Oskar twijfelden eerder nog. Ik ben erbij. Pinkman en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 1 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2023 @Pinkman, nu ik weer gestopt ben twijfel ik weer. Kun je mij een pb-tje sturen waar het precies is? Ik kom met de trein, is sowieso al 2 x 2 uur reizen. Pinkman en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oskar Geplaatst 3 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2023 Ik zal er niet bij zijn, want moet werken die dag. Kan nog proberen te ruilen, maar de kans dat dat lukt is niet groot. Wel wens ik jullie alvast veel plezier. Ook ik denk nog vaak met plezier terug aan de laatste meeting van 2019. Erg bijzonder om mensen die je alleen van tekst kent en daarmee toch best goed hebt leren kennen eens in het echt te zien. Francoise en Pinkman reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 3 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2023 Vreselijk jammer oscar Oskar reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 3 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2023 Ik ben toch ook aan het twijfelen. Heb de laatste tijd minder binding met het forum, maar heb er veel aan te danken en vind het leuk om @Francoiseweer te zien en de rest. Jammer dat @Oskarniet kan. Francoise, Oskar en Pinkman reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 3 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2023 Goedenavond, jammer dat je niet kan komen Oskar, ik was wel benieuwd naar de persoon achter de ezel en wat je nu precies doet in de zorg. @Roberto het zou hartstikke mooi zijn wanneer je zou komen ondanks je wel behoorlijk lang onderweg bent met het OV. Misschien dat je gedeeltelijk met iemand mee kan rijden . Zijn er nog meer forummers van plan te komen of die twijfelen? Ik zal binnenkort iedereen die zich heeft aangemeld voor de meeting een pb sturen met info over tijd, lokatie en andere zaken die er toe doen. Ik hoop velen van jullie te gaan zien deze dag. Rosee, Francoise, Roberto en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 3 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Pinkman: @Roberto het zou hartstikke mooi zijn wanneer je zou komen @Pinkman, het is voor mij ook een reden om het niet drinken vol te houden. Voor mij dus een minstens tot en met 21 oktoberpact. Dan zie ik ook weer wat gezonder uit (nu na een week al). 3 oktober 2023 bewerkt door Roberto Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 4 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2023 Wanneer dit je helpt om niet te drinken vooral komen Roberto. Nu alleen nog hopen dat het weer een beetje mee zit deze dag. De gezelligheid zorgen we met elkaar wel voor . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 4 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2023 (bewerkt) 42 minuten geleden zei Pinkman: Wanneer dit je helpt om niet te drinken vooral komen Roberto. Nu alleen nog hopen dat het weer een beetje mee zit deze dag. @Pinkman, niet drinken gaat mij vermoedelijk wel lukken. En zoals ik onlangs op de dagdraad geschreven heb: ik houd van het weer. Maar ik heb nog twee andere problemen: 1. Overbelaste kauwspieren / gehoorproblemen / spierspanningen waar ik ernstig last van heb en niets tegen helpt. Ik kan o.a. niet tegen geroezemoes in gesloten ruimtes. Restaurants en vermoedelijk ook de trein. Het enige wat tijdelijk kan helpen is diazepam. Ik krijg voor mijn detox altijd meer diazepam voorgeschreven dan ik slik. Sowieso slik ik nooit 's avonds voor het slapen gaan. Alleen gelijk 's morgens en eventueel 's middags. Ik heb dus nog wat over voor het geval dat ... 2. Ik heb sinds twee weken last van mijn enkel, is zeer pijnlijk, kan slecht lopen, misschien artrose. Als ik wakker wordt kom ik de trap bijna niet af, vanwege de pijn. Ik doe wel bijna dagelijks een avondwandeling, alleen nu iets korter dan normaal. Vrijdag afspraak met mijn huisarts. Fietsen en wandelen is goed, paracetamol helpt minimaal. Vermoedelijk vraag ik om wat tramadol of zoiets voor een paar dagen. Nog twee vragen: Heeft die locatie een terrasje? Hoelang duurt de wandeling? 4 oktober 2023 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 7 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2023 Ik moest even wat plannen aanpassen en dat is gelukt, ik kom ook, vond het heel leuk de laatste keer! Het is de verjaardag van mijn laatste drinkgelag 2 jaar geleden, ik was zo dronken dat ik vanuit het niets voorover viel, met mij hoofd rakelings langs de houtkachel. kruidenthee67, Francoise en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2023 O jee, @Etty. Mooi om dan met het forum te zijn! Etty en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 14 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2023 Nou ik ben benieuwd. Nog een week. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinkman Geplaatst 14 oktober 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2023 (bewerkt) Goedemiddag, Ik heb voor de meeting Lonster lady Jane BOB Lika Artax Pinkman heb ik zo iedereen of zijn er meer forummers die graag komen volgende week? 21 oktober 2023 bewerkt door Pinkman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2023 1 uur geleden zei Pinkman: Goedemiddag, Ik heb voor de meeting Lonster lady Jane BOB Francoise Roberto Lika en Etty en Pinkman heb ik zo iedereen of zijn er meer forummers die graag komen volgende week? Roberto en Pinkman reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artax Geplaatst 14 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2023 mooie lijst, daar wil ik wel op.. lady jane, Francoise, Pinkman en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 14 oktober 2023 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2023 Ik ook Lonster1, lady jane, Francoise en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden