nancy Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Ik mis ze ook alledrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 april 2022 Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 Ik mis @Oskar nu al, en dat terwijl hij nog niet eens weg is! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Ja, ik mis @Reacher.. ik mis Reacher heel erg... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 18 april 2022 Rapport Share Geplaatst 18 april 2022 Ik ben er weer hoor. Ik had een beetje forum-luddevedu. Maar nu weer up up and away! Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 19 april 2022 Rapport Share Geplaatst 19 april 2022 Ik mis @bumperjim, @Oskar, @Kohtje ook heel erg . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2022 Ik mis @bumperjim en @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 2 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2022 @Toos en @Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 9 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2022 @Roberto nog steeds. Lieve Roberto duik nou niet weer voor zolang onder, ook zeker niet als het niet gaat zoals je wilt. Ik mis je hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2022 @Jannigje hoe gaat het met je? Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2022 @Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 @Quinn en @Reacher Quinn wat lief in dat je het vraagt, ik ben weer forumschuw de laatste weken. Meestal is geen nieuws niet goed nieuws bij mij. ik loop al een paar dagen na te denken over een antwoord, heb dat op de fiets ook uitgebreid gedaan, best goed al zeg ik het zelf. Maar het toch niet opgeschreven. Te zwaar, te negatief ben ik bang. Naar buiten toe functioneer ik wel goed, als het niet gaat laat ik me niet zien. Dat komt de laatste tijd (te) vaak voor. Van binnen is het een heel ander verhaal. Het is mooi weer, de natuur komt weer tot leven, mensen komen de deur weer uit, hebben/maken plannen, ik kan daar niet in mee, Ik overleef zo goed mogelijk , probeer overeind te blijven. En als dat niet lukt weer op te krabbelen. Dat kost veel moeite, soms tranen, soms vloeken, vaak teveel eten. Maar géén drank gelukkig. Reacher, dank je wel voor het lieve, mooie vogeltje. De badderende vogeltjes in mijn tuin zijn zonder dat ze dat weten een soort lifeline voor me. Dat is het voordeel van droogte, ze komen vaak drinken en badderen. lady jane, Francoise en niks reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 16 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2022 @Lieke7777 @bumperjim kom eens terug alsjeblieft! Lieke7777, Francoise en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 20 uur geleden zei Jannigje: @Quinn en @Reacher Quinn wat lief in dat je het vraagt, ik ben weer forumschuw de laatste weken. Meestal is geen nieuws niet goed nieuws bij mij. ik loop al een paar dagen na te denken over een antwoord, heb dat op de fiets ook uitgebreid gedaan, best goed al zeg ik het zelf. Maar het toch niet opgeschreven. Te zwaar, te negatief ben ik bang. Naar buiten toe functioneer ik wel goed, als het niet gaat laat ik me niet zien. Dat komt de laatste tijd (te) vaak voor. Van binnen is het een heel ander verhaal. Het is mooi weer, de natuur komt weer tot leven, mensen komen de deur weer uit, hebben/maken plannen, ik kan daar niet in mee, Ik overleef zo goed mogelijk , probeer overeind te blijven. En als dat niet lukt weer op te krabbelen. Dat kost veel moeite, soms tranen, soms vloeken, vaak teveel eten. Maar géén drank gelukkig. Reacher, dank je wel voor het lieve, mooie vogeltje. De badderende vogeltjes in mijn tuin zijn zonder dat ze dat weten een soort lifeline voor me. Dat is het voordeel van droogte, ze komen vaak drinken en badderen. Weet dat ik het altijd fijn vind om iets van je te lezen. Ik ben gewoon blij dat je bestaat, dat je troost krijgt van de vogeltjes. Dat doet mijn ziel goed. Minder eenzaam. Samen. Jannigje en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 17 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2022 @Jannigje weten dat je niet alleen bent, niet alleen staat in wat je voelt en hoe je je voelt, misschien helpt het iets. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 21 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2022 @Toos, @Lieke7777, @bumperjim Reacher en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2022 Oskar, @bumperjim, @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 9 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2022 @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Ik begin echt over Koh in te zitten. Koh, ook al heb je last van je tentakels, antwoord om mijn part met niks. IK MIS JE! Wou dat iemand zn mailadres had, maar denk het niet. lady jane, Reacher, Remi1 en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Q lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Op 10-6-2022 om 22:38 zei Hadocque: Ik begin echt over Koh in te zitten. Koh, ook al heb je last van je tentakels, antwoord om mijn part met niks. IK MIS JE! Wou dat iemand zn mailadres had, maar denk het niet. @haddock jaaaaaaa, het heeft gewerkt hij is er, hoor! Zie de dagdraad! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2022 @bumperjim, je blijft nu wel érg lang weg... veel te lang. Kom op, laat wat van je horen alsjeblieft... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juli 2022 @bumperjim Le quatorze juillet, feestdag! Kom je hier weer terug?? Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2022 Aha. Ja, dat was zo idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2022 @toine, hoe gaat het met jou??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden