Spring naar bijdragen

donderdag 23 februari 2023


Oskar

Aanbevolen berichten

Mogge mensen. Vanuit de vroegte. Vandaag oudste zoon aanmelden voor de middelbare school. Kleine jongens worden groot. Ik vind het een leuke leeftijd wel. Lekker puberen. Die fase waarin je je wil ontworstelen aan elke autoriteit, maar tegelijkertijd meer bevestiging nodig hebt dan ooit omdat je zo onzeker bent als de pest. Leuk om nu een puber voor mijzelf te hebben :)

Maak er een mooie dag van. Veel zon komt er niet geloof ik, dus het licht moet uit onszelf komen :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Oskar:

Mogge mensen. Vanuit de vroegte. Vandaag oudste zoon aanmelden voor de middelbare school. Kleine jongens worden groot. Ik vind het een leuke leeftijd wel. Lekker puberen. Die fase waarin je je wil ontworstelen aan elke autoriteit, maar tegelijkertijd meer bevestiging nodig hebt dan ooit omdat je zo onzeker bent als de pest. Leuk om nu een puber voor mijzelf te hebben :)

Maak er een mooie dag van. Veel zon komt er niet geloof ik, dus het licht moet uit onszelf komen :sun:

Goedemorgen allemaal. Fijne dag vandaag.

Mooi moment Oskar. Onze zoon zit nu in de brugklas. Er gaat een wereld voor hem open. Beetje puberen, maar dat mag de pret niet drukken.

Groetjes 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen :rose:

Die fase waarin je je wil ontworstelen aan elke autoriteit, maar tegelijkertijd meer bevestiging nodig hebt dan ooit omdat je zo onzeker bent als de pest.

Hier geen pubers, maar deze omschrijving lijkt wel over mij te gaan :D:D Zou ik die fase niet zijn ontgroeid......:unsure::blush:

Ha, een Engels ontbijtje, ziet er lekker uit, maar voor vandaag neem ik toch maar alleen de gebakken eitjes ! Dank je Oskar !

DAGPACT

Beatrix

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Adri02:

(Deze boektitel zal trouwens wel niet meer door de woke censuur van de sensitivity readers van tegenwoordig komen B))

Lieve help, wat is dát toch op een vreselijke manier aan het doorslaan hè? Ik erger mij er kapot aan. Nu las ik weet dat één of andere hotemetoot uit mensenliefde heeft besloten Roald Dahl te gaan herschrijven. Nog even en we zijn terug in de Middeleeuwen met openbare boekverbrandingen. Nee, je hebt tegenwoordig geen katholieke kerk meer nodig voor zuur moralisme ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers... 
Hahaha, ja laus stultitiae.... 
Het is maar goed dat de heer Dahl het tijdelijk al lang geleden voor het eeuwige heeft verwisseld. 
En leuk die puberkinderen.... maar ben blij dat die van mij die leeftijd al lang voorbij zijn, hoewel ik eerlijk moet zeggen dat het allemaal wel meeviel bij ze. 
En wat betreft de mannen die de broek aan hebben al eeuwen lang.... ook dat verandert... al jaren, maar dat heeft tijd nodig. 
(bij sommige mannen zou je alleen maar hopen dat ze hun broek daadwerkelijk aan blijven houden trouwens
Een bakje om de dag te beginnen of voort te zetten maar even. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeeeeeedemiddag! Ik ben zo aan het schoonmaken, dat de ramen en zelfs de muren afgenomen worden! De fijne natuurlijke geluksstofjes stuiteren door mijn lichaam! 

Feeling good, dochterlief op de bank met tablet, die is nog steeds moe van de hersenschudding en ik heb zin in dingen waar ik nooit zin in heb... Schoonmaken aangezien ik niet naar het werk kan en niet thuis kan werken.. 

DAGPACT:
Beatrix
Yvonne
Fonny
Pytje
Mariann
Freekie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom je hier ook even @Freekie, die schoonmaakwoede heb ik even niet over me.Komt vast wel weer.

Hier nog rustig aan het herstellen.

Letten op mijn voeding, zo gezond mogelijk eten en weinig zout.Wel leuk om weer eens wat nieuwe kruiden uit te proberen.Bij mijn lokale groenteboer, kan je je lol op, met de meest vreemde kruiden, die ook nog gezond zijn.

Rondje hond al gehad.Medicijnen en pijnstillers al ingenomen.Zonder pijnstillers lukt nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een heerlijke sterke bak gemberthee gemaakt met vers gemalen gember erdoor.Nu nog wat over voor de tonic, met verse citroensap erdoorheen.

Toegeven dat ik gewoon ziek mag zijn en me daar ook naar gedragen.

Lekker gewandeld met de hond.

Kleine beetjes eten, iedere keer wat.Matzers met kaas.Jammie, dat smaakt me best goed.

Misschien straks nog een soepje met verse groenten, die ik nog over heb.

Denk dat het Chinese groentensoep gaat worden, gezien de groenten die ik nog heb.

Jammer dat ik geen taugé heb, maar dat denk ik er dan maar bij.

Goed zorgen voor m'n lichaam.

Beetje flauwe tv kijken.Zolang ik er niet bij na hoef te denken, prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Spiritis goed ik kom bij jou ook wel even flink soppen! Ik heb zelfs wat ik al 4 jaar uitstel de dubbele Frituurpan schoongemaakt, sjonge jonge... Ik wist dat het erg zou worden maar niet dat ik anderhalf tot 2 uur bezig zou zijn geweest...

Iig gaan we dit weekend lkkr goedkoop zelf patat bakken! Hoeven we de snackbar niet meer rijk te maken! 

En dan heb ik het nu toch eindelijk eens gedaan.... #trots! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...