Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Excuses aanvaard @Roberto.

Moet zo voorzichtig de kat in de vervoersbox zien te krijgen.

Buurman is door zijn rug gegaan, dus die kan niet helpen en weinig zin om overal te gaan leuren.

Denk dat het wel lukt en hoop dat hij weinig weerstand biedt, want hij heeft pijn.

Dekentje erin voor de kou.Arme schat.

Geplaatst

Ik vind stoppen maar lastig. Het is zo van: denk niet aan de roze olifant en ondertussen maalt die roze olifant maar door mn kop.

Terwijl ik eigenlijk helemaal geen eens zin heb om te drinken. Misschien ben ik te lang door gegaan waardoor het steeds lastiger is geworden, of zo..

Geplaatst (bewerkt)
34 minuten geleden zei Roberto:

De derde persoon wordt moeilijker voor mij, dat is een man.

Hij schreef "Ik ben hier ook weg" nadat Bolletje had geschreven "Ik ga afsluiten mensen". Jouw reactie was "ja, wegwezen allebei".  

Wat heeft dat dan met man of vrouw zijn te maken?

Later toegevoegd:
Tip: Probeer het ook van hun kant te zien. 

bewerkt door Bob
Geplaatst

Bijna 7000 stappen.

Geen wereld .

afstand maar wel een aantal kilometers door modderige weilanden gesopt.

Mooie boerderijen onderweg, nog in een zeer landelijke omgeving.

Nooit geen zin om te gaan lopen in dit koude trieste weer, maar achteraf altijd zooo de moeite waard , en je loopt je uiteindelijk vanzelf warm :)

Geplaatst

Even een kleine update 

in voel me een klein beetje beter vandaag

ben nog aan het afkicken 

Als ik mensen beledigd heb wil ik hier mijn excuses voor aanbieden 

ik was behoorlijk in de war en weet er niet zo veel meer van. 

Geplaatst (bewerkt)

Jawel hoor. Je was behoorlijk aangeschoten en werd ook nog eens gebeld door een ander forumlid die ladderzat en onsamenhangend was.

bewerkt door Bob
Geplaatst

Met de kat naar de dierenarts geweest.Hij heeft koorts, dus vandaag 2 injecties gehad en morgen moet ikzelf aan de slag.

2 keer per dag een pil en 1 keer een pipetje met antibiotica inbrengen, via zijn bekkie.Hoop dat het lukt, maar vanmiddag is ook alles gelukt.Je moet wel, als je alleen bent.

Nu wel trots natuurlijk, dat het allemaal is gelukt.

Hij heeft een rugblessure, kan door val zijn gekomen, een vechtpartij, een aanrijding.Alles is mogelijk.

Voorlopig blijft hij veilig binnen.

Hij kruipt weer op schoot, dat is een goed teken.

Hij eet ook weer wat en natuurlijk word het zieke ventje flink verwend.Zo hoort dat, als je ziek bent.

Geplaatst (bewerkt)
39 minuten geleden zei Roberto:

@Bob, van beiden vond ik het compleet overbodige reacties die nergens aan bijdroegen.
Log gewoon uit, als je geen raadt weet met de situatie hier op dit form, denk ik dan.

Geen raad meer weten???????? Ik moest de volgende dag werken, daarom sloot ik af. En waarom moet ik gewoon uit loggen? Wie bepaald hoe en wanneer ik ga afsluiten?

Wanneer is een reactie  overbodig?

bewerkt door bolletje
Geplaatst (bewerkt)

Je zou zelf moeten uitloggen als je volkomen bezopen bent hier, ik dacht dat het een afspraak was dat hier niet bezopen geschreven zou worden.

Als je goed oplet (gaat beter als je nuchter bent) zie je dat de 10-20 actieve mensen hier als sneeuw voor de zon verdwijnen als er hier bezopen geschreven wordt, en dat is niet uit radeloosheid maar uit ergernis. Er druipt een negatieve energie vanaf waar niemand anders behoefte aan heeft.

Natuurlijk kan je proberen iemand te helpen die zit te worstelen met koning Alcohol maar als er dan een ambulance gebeld wordt, het leven van de betrokkene bijkans gered en dan geen waardering maar zelfs nog een sneer na, snap dan dat de overgrote nuchtere meerderheid hier zn handen ervan af trekt, gewoon omdat het energie draint en nergens toe leidt.

Krijg zelfs alweer zin in een forumpauze hierdoor. 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst
9 minuten geleden zei Roberto:

En @bumperjim, komen wij daar verder mee?
Vluchten wanneer iets of iemand jou niet bevalt?

Ik zou zeggen dat je altijd beter zelf kunt besluiten om uit een discussie te stappen, dan allerlei mensen te vertellen dat ze op moeten donderen, omdat wat ze zeggen of hoe ze het zeggen jou niet bevalt.

Zonder forumpauzes aan te moedigen trouwens. 

Geplaatst

Beste @Roberto discussie is niet anders dan een woord voor gesprek, bij forumgebruik is discussie een heel normaal woord voor topic  of thread. Houd op met je belachelijke pogingen mij imte labelen, wil je?

Geplaatst
41 minuten geleden zei bumperjim:

...... zie je dat de 10-20 actieve mensen hier als sneeuw voor de zon verdwijnen als er hier bezopen geschreven wordt, en dat is niet uit radeloosheid maar uit ergernis. Er druipt een negatieve energie vanaf waar niemand anders behoefte aan heeft.

...gewoon omdat het energie draint en nergens toe leidt.

Precies! Ik vond het nogal heftig hier en heb bewust afstand genomen. Ook omdat ik verder niets kon doen om de betrokken persoon te helpen. Je staat er bij en je kijkt er naar. En als er dan ook nog iemand loopt te schelden die zelf aan de jajem zit, dan ben ik al helemaal weg. 

Geplaatst

Now something completely diferent,

Zbb Knap joh dat je vandaag niet gedronken hebt. Van de week schreef je dat het niet zou lukken om te stoppen maar vandaag wel.

Hoe komt het nu dat het wel lukt?

Remi, te lang door gegaan? Betekent dat dat je weer iedere dag drinkt?

Geplaatst

@Zbb… ik begrijp vaak wel waarom je als je eenmaal in de binge zit moeilijk stopt. Je bent bang voor de afkick en als je eenmaal die paar biertjes drinkt om geleidelijk af te kicken dan neemt de drankzucht het weer over en zet je het weer op een zuipen. 
Met al het gedrag wat daarbij komt kijken. Tot zover volg ik het nog. En daar heb ik geen waardeoordeel over. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...