Spring naar bijdragen

Di 10 jan 2023


bumperjim

Aanbevolen berichten

Artikel in de nrc over dry January en tips van alc vrije dranken. "Alcoholvrij gedistilleerd" en dan 25 euro betalen voor zo'n fles, wie heeft zoiets al eens geproefd? Lijkt me nogal vreselijk duur want er zit geen alcoholtax/accijns op, dat verschil steken ze vrolijk in de zak. Is het de moeite waard?

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat zo langzamerhand het hele 'steunteam' vervangen is @Remi1, ik kan me best indenken dat dat demotiverend werkt. 
Pik er uit wat helpend is voor jou en knok jezelf verder weer zelf terug toch? 
Ik zat al een paar keer te denken.... zolang jij op het water was ging het allemaal goed toch?  Of sloop het drinken er toen ook al weer in? 

@Spirit, ik was gewoon benieuwd, je had het een week geleden er nog over dat je uitkeek naar je eerste werkdag daar op zondag. 
En na het kennismakingsgesprek was je heel heel positief: eindelijk iets gevonden wat helemaal bij jou paste. 
Daarom vroeg ik ernaar. 
Maar als het te confronterend en zwaar is zeker niet aan beginnen. 
En er is niets mis met koffieschenken voor ouderen. Wel jammer dat het alleen op afroep is lijkt me. 
Dan zit er geen regelmaat in en ik denk dat dat ook best belangrijk is voor jou... 

Voor de bijl gaan en dan toch binnen twee dagen weer de grip terug... knap @Zbb, door het oog van de naald dus. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen !

Heb echt zin in koffie. Dus @Yvonne bedankt voor het dagelijkse bakkie. Nog een lekker ontbijtje erbij  en de dag kan beginnen !!

Mijn motto van de dag hou ik er nog even in : Wat er ook gebeurt ik drink geen alcohol vandaag !!

DAGPACT:

Fonny

Yvonne

Beatrix

@bumperjimHeb ooit een alcoholvrij likeurtje gekocht.

Vol verwachting schonk ik een glas in en ging bijna over mijn nek. Jasses, wat een bocht en inderdaad zonde van het geld.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei bumperjim:

Artikel in de nrc over dry January en tips van alc vrije dranken. "Alcoholvrij gedistilleerd" en dan 25 euro betalen voor zo'n fles, wie heeft zoiets al eens geproefd? Lijkt me nogal vreselijk duur want er zit geen alcoholtax/accijns op, dat verschil steken ze vrolijk in de zak. Is het de moeite waard?

https://www.npostart.nl/keuringsdienst-van-waarde/05-11-2020/KN_1716423

Zelf nooit gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Zat vorige week juist te denken om een non alcoholische slijterij te beginnen in ons dorp . Best een gat in de markt lijkt me zo .

Durf het helaas niet aan , teveel mitsen en maren .  En stress kan ik sowieso niet verdragen helaas . Maar bij mijn poets baantje blijven , geen druk , zelfstandig en veel waardering van cliënten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Beatrix:

Haha, ik dacht al : ben ik nu van de wagen gevallen :o:D Nee hoor, ik zit er nog stevig op en rij vandaag met jullie mee !

8 minuten geleden zei Zbb:

Ow sorry,ik ben duidelijk nog niet helemaal wakker

De grote, vette en kleurige letters zijn er niet alleen omdat het zo vrolijk staat, maar ook om de lijst van het dagpact makkelijk vindbaar te maken/houden... 
Dus, ach zbb, ook helemaal wakker had je er makkelijk overheen kunnen kijken hoor;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bumperjim:

Artikel in de nrc over dry January en tips van alc vrije dranken. "Alcoholvrij gedistilleerd" en dan 25 euro betalen voor zo'n fles, wie heeft zoiets al eens geproefd? Lijkt me nogal vreselijk duur want er zit geen alcoholtax/accijns op, dat verschil steken ze vrolijk in de zak. Is het de moeite waard?

Ik heb rond de kerst de martini non-alcoholico geprobeerd. Ik denk wel dat die in aanmerking komt als je een goede hoestdrank zoekt. Maar ja, ik was niet verkouden. Geen succes dus.

Goedenmorgen allen, ik drink vandaag weer gewoon koffie en water.

DAGPACT:

  • Fonny
  • Yvonne
  • Beatrix
  • zbb
  • Maarten
  • Toos
  • Pytje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...