Spring naar bijdragen

Di 10 jan 2023


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goedenmorgen.

Ja, belachelijk duur die zogenaamde alcoholvrije drankjes.Hoe durven ze het ervoor te vragen.

Vrijdag is er nieuwjaarsreceptie bij m'n mannenclub.Heb met vriendje afgesproken, dat we wel iets lekkers meenemen zonder alcohol, dus gaan we langs de slijter voor een lekker alcoholvrij drankje.

Er zijn daar altijd ook wel mannen, die niet kunnen wachten, totdat ik weer mee ga zuipen, maar gelukkig heb ik ook genoeg support daar.

Ik geniet liever van de avond, dan me te verliezen in alcohol.

Vandaag even een liedje van brigitte kaandorp uitwerken, voor toneel.Ik moet een rare excentrieke buurvrouw spelen.Ik hoef daar geen moeite voor hoeft te doen.:D

Ik zal de link even op het muziek draadje zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Yvonne:

Jammer dat zo langzamerhand het hele 'steunteam' vervangen is @Remi1, ik kan me best indenken dat dat demotiverend werkt. 
Pik er uit wat helpend is voor jou en knok jezelf verder weer zelf terug toch? 
Ik zat al een paar keer te denken.... zolang jij op het water was ging het allemaal goed toch?  Of sloop het drinken er toen ook al weer in? 

....................

Njah...ik las de reactie"s die ik gister kreeg op mijn doktersverhaal en het is echt niet zo dat ik deze nieuwe dokter die ik nu heb iets kwalijk neem als hij niet zoveel mocht weten over verslavingen maar om nu info daarover van internet te plukken en me naar huis sturen met een tel. nr. van de AA. Ja denk ik dan, dat kan ik zelf ook koekelen. En als je het dan niet weet stuur me dan door naar verslavingszorg ofzo, maar dat deed hij ook niet, ook niet toen ik daarover begon, en m"n lifestyle-coach heeft hij ook niet op hoogte gesteld van mijn bezoek gister wat hij wel hoort te doen want die training is in samenwerkingsverband, maar ik heb dat zelf maar even gedaan vanmorgen.

Mijn vorige huisarts was een heel ervaren arts in verslavingszorg en wist altijd precies hoe mij verder te helpen. (de man heeft jaren in Iran gewerkt waar het aantal verslavingen, overdosissen, depressie"s , zelfmoord en prostitutie heel erg hoog zijn. Daar heeft hij me veel en vaak over verteld.
Eigenlijk bofte ik enorm met zo"n huisarts besef ik me nu des te meer. Het was zelfs zo dat wanneer hij vond mij te lang niet hebben gezien/ gehoord hij me gewoon zomaar opbelde om te horen hoe het ging en hoe ik ervoor stond.

Op de boot had ik dezelfde problemen als die ik nu ook heb, alleen kan ik ermee omgaan als ik op het water/ natuur/ buiten ben omdat ik me ondanks alles dan vrij voel. Thuis lukt me dat niet wat zich dus thuis uit in overmatig drinken.

bewerkt door Remi1
verduidelijkt
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dan gaan we maar weer boven de wokpan hangen.Aardappelblokjes, groenten en gehakt en huppelen maar.Deze manier van koken spreekt mij enorm aan.Weinig afwas en toch voldoende voedingsmiddelen binnen.Nog niet veel trek.Te vet en raar en onregelmatig gegeten een paar dagen achtereen.

Gaan we nu weer goedmaken.

De poes zit lekker op schoot en de hond is ook blij dat het vrouwtje een keertje de hele dag tijd voor haar heeft.

Heb mezelf ook wel vermaakt, ik was in een zeer creatieve bui vandaag.Alle teksten en muziekjes rolden zo mijn pen uit..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe raak je een mobieltje kwijt en hoe vindt je hem weer terug? Leg je mobieltje op het zadel van je fiets die in de gang staat.
Ga nog even snel naar de wc. Zet vervolgens je fiets buiten tegen de haag van je buurvrouw. Doe je deur opslot en fiets weg.
Doe tien dagen later je deur open om je huis even door te luchten en kijk naar de haag van je buurvrouw. Et voila.
323653881_912268130131607_7015074936914158615_n.jpg?stp=dst-jpg_s600x600&_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=Rqh861m2abYAX_3clQP&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&oh=00_AfA0XdQfg801wFNx8LobTyeakouBH-zkoi-mLzjpEtS74g&oe=63C22F82323877630_888817479138519_7653642126379591270_n.jpg?stp=dst-jpg_s600x600&_nc_cat=108&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=mlwQAq10ZtgAX9XztNW&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&oh=00_AfCFLdlG2krbYkB48Wq4Mi3iMBcCHu6uFBfrEwapaWp95A&oe=63C1CF1C
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ging niet helemaal goed, ik wilde wat toevoegen aan mn vorige bericht maar dan zo maar..
Maar ik heb heb bijna een zak paprikachips op en ga naar bed met een fles water en een schaaltje met drop en chocolaatjes op m"n nachtkastje.
En oh ja, paracetamol ook voor m"n gekneusde ribben. Het is niet goed en gezond allemaal maar ik doe er alles voor om te stoppen en de rest is voor latere zorg.
Eerst even weer goed op de rit komen denk ik maar. First things first.

Droge afmelding van de dagpact.

Lekker koese allemaal:moon:
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...