Spring naar bijdragen

Maandag 17-10-22


Fonny

Aanbevolen berichten

Wat goed @Yana dat jij ook de cursus gaat doen!

Eigenlijk drink ik ook helemaal niet zo veel, op vrijdag kocht ik een fles witte wijn en die dronk ik samen met mijn man op. Op zaterdag was er dan meestal nog een glas over voor mij en nam mijn man een biertje. Maar ik vind alsnog dat ik het gedrag vertoon van een verslaafde en dat meer drinken altijd op de loer ligt. Dat ik tussendoor dus een klein flesje heb meegebracht en die al tijdens de lunch heb opgedronken, is het begin van het hellend vlak.

Dus ik ben benieuwd wat de cursus mij gaat opbrengen. Heb hfdst 1 tm 4 al gedaan.
Ik heb ooit ook wel zijn boek gelezen, maar dat is ver weggezakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Yvonne:

Hahaha, ja, ook dat zijn twee giga Hermannen.... 

Ik heb het idee dat in die clip die ik plaatste Vrienten nog iets probeert te redden maar dat gaat niet echt he..haha! Heerlijk!
Dat mis ik tegenwoordig wel hoor, bestaat niet meer.

Dankjewel @Spirit Lief van je:rose:

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Ietje:

Wat goed @Yana dat jij ook de cursus gaat doen!

Eigenlijk drink ik ook helemaal niet zo veel, op vrijdag kocht ik een fles witte wijn en die dronk ik samen met mijn man op. Op zaterdag was er dan meestal nog een glas over voor mij en nam mijn man een biertje. Maar ik vind alsnog dat ik het gedrag vertoon van een verslaafde en dat meer drinken altijd op de loer ligt. Dat ik tussendoor dus een klein flesje heb meegebracht en die al tijdens de lunch heb opgedronken, is het begin van het hellend vlak.

Dus ik ben benieuwd wat de cursus mij gaat opbrengen. Heb hfdst 1 tm 4 al gedaan.
Ik heb ooit ook wel zijn boek gelezen, maar dat is ver weggezakt. 

Ja dat heb ik ook, het is weinig maar het is wel elke dag telkens weer en dan kan het eigenlijk alleen maar meer worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een lange en stille dag is het dan ineens weer. Vooral lang, ben moe. En alles wat ik opgeruimd heb blijft zoals ik gedaan heb; opgeruimd. Niemand die me in me weg zit of tegen me praat.

Potverdriedubbeltjes..eigenlijk voelt het heel erg Lonely en Tired van HALT.

Dit ben ik na anderhalf jaar duidelijk niet meer gewent, het loslaten is dan ook zo een ding. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even mezelf uiten: ik heb trek gekregen, zomaar op maandagmiddag op werk. Het ging lang heel goed zonder trek. 

Gelukkig heb ik je eten in huis en hoef ik niet naar de winkel. Straks rustig naar huis fietsen en genieten van buiten zijn. 

Vanavond komt vriend slapen. Hij drinkt niet. Dus samen drinken we ook niet. 

Het zal straks wel afzwakken. Het is een moment. Het gevoel mag er zijn. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Spirit:

Juist @Tatum.Het gevoel is er, maar je hoeft er niets mee te doen.Ja, trek kan je zomaar overvallen.Lekker eten en genieten van elkaar vanavond.

Spirit als het zo simpel is wat jij nu schriijft, moet het bij jou toch ook lukken, waarom gebeurd dat dan soms niet????????

Omdat het niet zo simpel is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even off-topic maar het forum ziet er zoveel aantrekkelijker uit op  een laptop. Ik zie voor het eerst allemaal leuke info rechts in beeld over top posters en populaire posts (lekker bezig james!). Het tikken op een fysiek keyboard gaat ook zoveel lekkerder en sneller dan vanaf mijn mobiel. 

Deze site  moet ik niet te vaak gaan bezoeken met laptop want dan heb ik er zo een nieuwe verslaving bij.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

Spirit de vraag is waarom het bij jou dan niet helemaal lukt.

Wat heeft dit met mijn reactie op tatum te maken?

Ik reageer op haar, omdat ik dit herken.

Gaat overigens steeds beter met mij en ja, soms drink ik, maar zeker niet meer in die mate, die ik heb gedaan.

Mijn streven is overigens, om helemaal niet meer te drinken en daar ben ik hard voor aan het werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...