lady jane Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 en een hele mooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 goedemorgen dames Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 dagpact 3-10-22: fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 dagpact 3-10-22: fonny Renée Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 En ook goedemorgen! Op naar werk. dagpact 3-10-22: fonny Renée Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 Goedemorgen frummers, Ik heb me een beetje verslapen. Het beestenspul heeft knabbeltjes gekregen, hoogste tijd voor een bakje dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 dagpact 3-10-22: fonny Renée Maja Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 Goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 Fijn dat ik jou weer lees @Reacher, maar wat naar van die val en van het ziek zijn. Ik hoop dat je heel snel weer opgeknapt zult zijn. En ik heb het gevoel dat @niks een heerlijke zondag heeft gehad als ik dat zo lees... En ook @Quinn is weer even binnen komen wippen, maar jeetje, je was even helemaal van het pad af begrijp ik? Pff, mooi dan, opkrabbelen dus, knietjes afkloppen en er echt pittig tegenaan weer vriend! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 Goedemorgen iedereen op deze mooie maandagmorgen. dagpact 3-10-22: fonny Renée Maja Yvonne Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 12 uur geleden zei Roberto: Waar ik mij dan aan stoor is dat die dagpacters mij blijkbaar klakkeloos volgen. Zonder te begrijpen waarom, op een enkele uitzondering na. Ik heb met verbijstering jouw betoog gelezen @Roberto. Echt. En om jouw eigen woorden te gebruiken: 'Waar ik mij dan aan stoor'..... nou, breek me de bek niet open. Of wel misschien. Je lijkt je een stuk boven de andere leden hier te plaatsen, je gedraagt je alsof jij de wijsheid in pacht hebt. En dat heb je niet, nadrukkelijk NIET. Je bent niet meer, en niet beter dan 'wij'. De mensen volgen jou niet klakkeloos. De frummers zijn/waren bereid rekening met jou te houden, rekening houden met het feit dat op 'die manier' het pact beter leesbaar is voor jou, wat mijzelf betreft ook een stukje rekening houden met het feit dat jij autistisch bent en dat met regelmaat aanhaalt, dus rekening houden met jouw rechttoerechtaan visie, that's all! Maar echt, daar ben ik wel een beetje klaar mee door jouw denigrerende manier van omgaan met de mensen hier. En inderdaad: jij hoort niet op het dagpact thuis als je toch gewoon jouw wijntjes, ook al is dat in beperkte mate, blijft drinken. Donder, niks, nancy en 5 anderen reageerden hierop 3 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 Zo, dat moest er even uit. En ik hoop van harte dat het mijzelf oplucht. Ik ben niet snel echt boos te krijgen, relativeer heel veel en krop de rest (dom genoeg) ergens ver weg van binnen op normaal gesproken. Een paar dagen geleden was de maat vol wat betreft ergernissen richting Kees (mijn partner). Nou hij heeft het geweten Niet dat het veel effect heeft of zal hebben, maar het luchtte mijzelf wel op en daar gaat het om tenslotte . Donder, lady jane, karin123 en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 Gooi het er maar uit @Yvonne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 Goeiemorgen iedereen dagpact 3-10-22: fonny Renée Maja Yvonne Toos Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 33 minuten geleden zei Claudius: Goeiemorgen iedereen dagpact 3-10-22: fonny Renée Maja Yvonne Toos Claudius zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 Goedemorgen allemaal, Nog steeds een dagpact met "moeilijke "puntjes zie ik Nou ja, maakt niet uit. Vandaag drink ik niet (Dank voor je betoog @Yvonne ) Met je eens. Gisteren op visite geweest bij zus Zij heeft sinds kort een puppy, boomertje Erg schattig Zaterdagavond op visite bij zus van vriend Heus wel gezellig hoor, maar nu even lekker niets Vriend gaat vandaag naar feest in Leiden. Ga niet mee, veel te druk Vind het wel weer welletjes zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 3 uur geleden zei Yvonne: En ook @Quinn is weer even binnen komen wippen, maar jeetje, je was even helemaal van het pad af begrijp ik? Pff, mooi dan, opkrabbelen dus, knietjes afkloppen en er echt pittig tegenaan weer vriend! Niet qua drank @Yvonne, dat bleef redelijk binnen de perken. Maar mentaal zat het goed verkeerd. Morgen. De melk is op hier, stelletje opvreters. Dan maar gewoon op koffie starten. Puppies zijn geweldig @rapilos. Niks voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 12 minuten geleden zei Quinn: Niet qua drank @Yvonne, dat bleef redelijk binnen de perken. Maar mentaal zat het goed verkeerd. Morgen. De melk is op hier, stelletje opvreters. Dan maar gewoon op koffie starten. Puppies zijn geweldig @rapilos. Niks voor jou? Nou @Quinn, hoe leuk ik hondjes ook vind, zie altijd erg op tegen dat verplichtte uit laten. Wil af en toe wel met ze wandelen, maar alleen als ik zin heb, en zo werkt het natuurlijk niet bij een hond Als ik een eigen boerderijtje had, waar de hond lekker los kon lopen, had ik het zo gedaan hoor Een kat ook nog erbij, leuk, als je de ruimte hebt Hoop, trouwens dat je weer een beetje opknapt. niet goed in je vel zitten is niet fijn he ! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 dagpact 3-10-22: fonny Renée Maja Yvonne Toos Claudius zbb Lonster . Als je enter geeft na de naam voor je, krijg je vanzelf een nieuw puntje @rapilos En anders doe je het zonder, de opmaak maakt iemand anders wel weer in orde. Of niet, who cares? (behalve Roberto) Goed dat je weer aan het opkrabbelen bent Quinn, of tenminste dat hoop ik dan. Ik vind het ook leuk om met een hond te wandelen, maar dan wel die van een ander. En dan ook nog liefst met dat baasje erbij. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 Goedemiddag allemaal, Geniet van vandaag Sterkte voor wie het nodig heeft. dagpact 3-10-22: fonny Renée Maja Yvonne Toos Claudius zbb Lonster Berkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 @Lonster1 , dan moet ik eerst het pact kopieren denk ik. En dat kan ik dus niet nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2022 (bewerkt) Goedemiddag, terug van werk. Met kop thee op de bank, wachten op S en de meiden. Stilte voor de storm. @Yvonne we hebben een heerlijk boswandeling gemaakt. Kastanjes en eikels geraapt, gezocht wilde ik zeggen, maar ze lagen voor het oprapen. En herfst dienblad gemaakt, Mini had een paddenstoel gemaakt. Zo leuk, zo maakten wij die vroeger ook. Hier dus geen dagpact met stippen, maar een paddenstoel. 3 oktober 2022 bewerkt door niks nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden