Spring naar bijdragen

Maandag, 3 oktober 2022


lady jane

Aanbevolen berichten

27 minuten geleden zei Yana:

Voorheen deed je hier juist je best om zo hard mogelijk te kwetsen. Wat vind je daar zelf eigenlijk van als je erop terugkijkt?

Er valt weinig terug te kijken want alles is verwijderd, al dan niet op verzoek van diverse forummers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Renee80:

Brrr @Dondermoet dat nou echt? Altijd de draak steken met een ander? Denk je echt dat dit humor van de bovenste plank is?

Ja, dit moest echt even! Heeft niks met Fonny te maken, dat is gewoon een leuke vrouw, maar het is een indirecte sneer naar wat extreem gevoelige mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Donder:

Ja, dit moest echt even! Heeft niks met Fonny te maken, dat is gewoon een leuke vrouw, maar het is een indirecte sneer naar wat extreem gevoelige mensen.

Ja hoor Donder. Jij mag anderen beledigen en alles zeggen wat in je opkomt, en als iemand er iets van zegt is hij overgevoelig. Heel slim hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Renee80:

Ja hoor Donder. Jij mag anderen beledigen en alles zeggen wat in je opkomt, en als iemand er iets van zegt is hij overgevoelig. Heel slim hoor.

Dit is wat ik had geschreven:

Op 17-9-2022 om 19:00 zei Donder:

Waarom reageer jij steeds voor anderen @Quinn? Zit je nu aan de Brinta of aan de whisky?

Lees die draad even door, en oordeel dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Donder:

Er valt weinig terug te kijken want alles is verwijderd, al dan niet op verzoek van diverse forummers.

Flauw.
Ik zal je geheugen een beetje opfrissen.

Jij hebt met je dronken kop je best gedaan om mensen zo hard mogelijk te raken. Het liefst gebruikte je daarvoor de dingen uit het leven van mensen die ze hier gedeeld hebben omdat het hier een veilige plek leek en omdat stoppen met drinken nu eenmaal kwetsbaarheden aan het licht brengt.
Je was zo verschrikkelijk hard en haatdragend dat de honden er geen brood van lustten, je hebt mensen bang gemaakt en verdriet gedaan, je hebt mensen nogmaals ingepeperd dat anderen niet te vertrouwen zijn.

Het is opvallend hoeveel vriendelijker je bent nu je niet drinkt, drank maakt jou tot een ongelofelijke lul. Ik neem aan dat je nog wel weet wat je allemaal schreef ook al is het gewist?

Je vond jezelf een hele vent dat je ons 'de waarheid' durfde te zeggen, ik zou je een grotere vent vinden als je in jezelf zou durven kijken naar wat het is in jou dat je de behoefte geeft om anderen zo naar beneden te halen en dat dan hier te delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Donder:

Lees die draad even door, en oordeel dan.

Ik lees juist niets door @Donder Je gedraagt je gewoon vervelend ten opzichte van anderen, mensen die hier hulp komen zoeken en er niets aan hebben om nog eens te worden neer gehaald.

Gedraag je gewoon en als je niets vriendelijks kan zeggen, hou dan liever je mond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Yana:

Flauw.
Ik zal je geheugen een beetje opfrissen.

Jij hebt met je dronken kop je best gedaan om mensen zo hard mogelijk te raken. Het liefst gebruikte je daarvoor de dingen uit het leven van mensen die ze hier gedeeld hebben omdat het hier een veilige plek leek en omdat stoppen met drinken nu eenmaal kwetsbaarheden aan het licht brengt.
Je was zo verschrikkelijk hard en haatdragend dat de honden er geen brood van lustten, je hebt mensen bang gemaakt en verdriet gedaan, je hebt mensen nogmaals ingepeperd dat anderen niet te vertrouwen zijn.

Het is opvallend hoeveel vriendelijker je bent nu je niet drinkt, drank maakt jou tot een ongelofelijke lul. Ik neem aan dat je nog wel weet wat je allemaal schreef ook al is het gewist?

Je vond jezelf een hele vent dat je ons 'de waarheid' durfde te zeggen, ik zou je een grotere vent vinden als je in jezelf zou durven kijken naar wat het is in jou dat je de behoefte geeft om anderen zo naar beneden te halen en dat dan hier te delen.

@Yana het is hier geen veilige plek, alles wat geschreven wordt is voor iedereen leesbaar behalve de privéberichten.

Natuurlijk weet ik dat ik een slechte dronk heb, en dat ik veel vervelende dingen heb geschreven. Voor mij was dat puur uit verveling op alles reageren wat mij niet aanstond, en dan doorgaan tot de blackout of ban.

Nee, ik kan niet alles herinneren wat ik geschreven heb omdat ik zwaar onder invloed was.

En terwijl bijna iedereen hier vind dat ik goed bezig ben, krijg ik bovenstaand een verwijt van iemand die niets leest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei Donder:

Natuurlijk weet ik dat ik een slechte dronk heb, en dat ik veel vervelende dingen heb geschreven. Voor mij was dat puur uit verveling op alles reageren wat mij niet aanstond, en dan doorgaan tot de blackout of ban.

En het komt niet in je op om daarvoor aan een aantal mensen je excuus aan te bieden?
Wat jij wilt hoor, maar je kunt niet verwachten dan je het ene moment mensen kapot probeert te krijgen en dat diezelfde mensen de volgende keer met een open hart op jouw wat normalere berichten reageren.

'Vervelende dingen' is trouwens wel een understatement.

49 minuten geleden zei Donder:

@Yana het is hier geen veilige plek, alles wat geschreven wordt is voor iedereen leesbaar behalve de privéberichten.

En toch ben jij de eerste die ik hier tegenkwam die wat mensen schrijven tegen ze gebruikt. Er is hier weleens ruzie of geharrewar maar dat is iets anders.

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei nancy:

 

Sjeesus @Reacher, jij maakt het wel erg persoonlijk. Hou is eens op, joh, ook @Donderverdient een tweede kans. Jij komt nu juist naar op mij over. 

O, ik geloof best in tweede kansen. Ook in vierde, zestigste of honderdvierendertigste. Maar dan wel als en omdat diegene oprecht zijn of haar best doet om naar zichzelf te kijken, zichzelf wil verbeteren en oprecht spijt heeft van wat er gebeurd of gezegd is. Anders gewoon niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Yana:

Wat jij wilt hoor, maar je kunt niet verwachten dan je het ene moment mensen kapot probeert te krijgen en dat diezelfde mensen de volgende keer met een open hart op jouw wat normalere berichten reageren.

Dat verwacht ik ook helemaal niet, en daar heb ik ook niet om gevraagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Donder:

En terwijl bijna iedereen hier vind dat ik goed bezig ben, krijg ik bovenstaand een verwijt van iemand die niets leest.

Wat een kleutergedrag. Renee legt het volgens mij best duidelijk uit, wat respect voor een ander betekent. 

Hoe kom je er trouwens bij dat bijna iedereen hier iets vindt? 

bewerkt door Lonster1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...