ikkanhet Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 7 minuten geleden zei nancy: Goedemorgen allen. Wat is het toch mooi hier in Limburg, ik wil niet meer weg! Hahahaha dan blijf maar lekker. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 19 minuten geleden zei nancy: Goedemorgen allen. Wat is het toch mooi hier in Limburg, ik wil niet meer weg! Veel plezier Nancy!!! Lekker genieten!! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 2 uur geleden zei ikkanhet: Fijn hoor. Welke honden heb je? En hoeveel kleinkinderen? Ja blij mee dat die weer hele dagen thuis is. Sterk blijven we zeker, vandaag dag 88. Dag 88!!! Wow Wij hebben 2 kleinkinderen en 4 Spaanse honden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 (bewerkt) Goedemorgen, ik zit al op 1 maand sinds afgelopen dinsdag.. Het voelt als veel korter... DAGPACT Fonny Artax Yvonne Freekie 28 juli 2022 bewerkt door Freekie Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 19 minuten geleden zei Freekie: Goedemorgen, ik zit al op 1 maand sinds afgelopen dinsdag.. Het voelt als veel korter... DAGPACT Fonny Artax Yvonne Freekie Toppertje!!!!!wowww!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 @Tine en voor wie dit kan helpen; Rosee, Bob, Spud en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 @bolletje, toch niet zo een automatisch bericht op je pc dat je een virus hebt en een nummer moet bellen? Dan NIET BELLEN!!! Dat is phishing. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Stil hier. Goedemiddag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 DAGPACT Fonny Artax Yvonne Freekie IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Wasmachine krijgt weer rare kuren.Rare digitale cijfers , van zijn programma af.Gelukkig ik niet. Vanavond weer als vanouds hobbelen in de metro, naar de zonsondergang kijken op de terugweg.Goed dat ik gisteren even belde, vakantietijd, dus donderdag ipv woensdagavond.Gewoon doen, wat goed voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 DAGPACT Fonny Artax Yvonne Freekie IJsvogel Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Ben ff thuis. Even weer 'normaal' eten. Aardappelen rode kool en draadjesvlees. Ijs. En jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Bbq Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Stukje hartige taart met emmetaler kaas, tomaat, komkommer, omelet ofzo. Beetje restjes…. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 @Reacher thanks voor de sporttip. Ik vind het best spannend om dinsdag te gaan beginnen op het asiel. Al ging afgelopen maandag heel goed! Het is gewoon dat ik me zo kan verliezen in dieren en dat ik er geld bijleg. En die twijfels hebben mijn vrienden ook. Ik hoop gewoon dat ik het nu eens geleerd heb en het wel kan zonder me erin te verliezen met de rol als assistent. Vanwege mijn eigen dieren kan ik het niet maken om nog eens hun niet te kunnen verzorgen en dieren op een asiel wel. Dat gevoel wil ik nooit meer. Dus ik denk wel dat ik geleerd heb nu. Ik heb ook een beperkte kring waar ik nu dieren naartoe kan brengen sinds mijn moeder er niet meer is. En maandag merkte ik al, stiekem is dat best handig. Want dan zoeken verantwoordelijken wel zelf naar een oplossing. Het is nog wel hard om te zien dat schoonmaak materiaal ver te zoeken is en sommige kittens die ter adoptie staan dus never nooit in hun leven een stofzuiger gehoord hebben. Voor allen die een kat adopteren uit een asiel, nog steeds doen! Weet dan dat ze sommige huiselijke gewoontes niet kennen. Ik heb maandag ook wel een hele leuke hond gezien maar die kan niet met katten en ook niet met een beginnend hondenmens. Toch mocht hij mij en ik hem. Dat is ook leuk aan een asiel, soms hoef je ze zelf niet maar wordt er iemand anders blij met de vriendschap. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2022 Ik ga naar de bingo ff op andere gedachten. nancy en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 23 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2022 Op 28-7-2022 om 10:34 zei lady jane: @Tine en voor wie dit kan helpen; Dank je wel voor dit berichtje wat lief!!! Lees t nu pas ben nog steeds on holiday! Het gaat goed (op n enkel trek moment na maar daar trap ik niet in). De flessen wijn staan hier op elke hoek van de straat!! Ik laat ze maar mooi staan!! Spirit en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden