Spring naar bijdragen

Donderdag 28 juli 2022


niks

Aanbevolen berichten

Wasmachine krijgt weer rare kuren.Rare digitale cijfers :unsure:, van zijn programma af.Gelukkig ik niet.

Vanavond weer als vanouds hobbelen in de metro, naar de zonsondergang kijken op de terugweg.Goed dat ik gisteren even belde, vakantietijd, dus donderdag ipv woensdagavond.Gewoon doen, wat goed voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Reacher thanks voor de sporttip. 

Ik vind het best spannend om dinsdag te gaan beginnen op het asiel. Al ging afgelopen maandag heel goed!

Het is gewoon dat ik me zo kan verliezen in dieren en dat ik er geld bijleg. En die twijfels hebben mijn vrienden ook. 

Ik hoop gewoon dat ik het nu eens geleerd heb en het wel kan zonder me erin te verliezen met de rol als assistent. 

Vanwege mijn eigen dieren kan ik het niet maken om nog eens hun niet te kunnen verzorgen en dieren op een asiel wel. 

Dat gevoel wil ik nooit meer. Dus ik denk wel dat ik geleerd heb nu. Ik heb ook een beperkte kring waar ik nu dieren naartoe kan brengen sinds mijn moeder er niet meer is.

En maandag merkte ik al, stiekem is dat best handig. Want dan zoeken verantwoordelijken wel zelf naar een oplossing. 

 

Het is nog wel hard om te zien dat schoonmaak materiaal ver te zoeken is en sommige kittens die ter adoptie staan dus never nooit in hun leven een stofzuiger gehoord hebben.  Voor allen die een kat adopteren uit een asiel, nog steeds doen! Weet dan dat ze sommige huiselijke gewoontes niet kennen.

 

Ik heb maandag ook wel een hele leuke hond gezien maar die kan niet met katten en ook niet met een beginnend hondenmens. Toch mocht hij mij en ik hem. Dat is ook leuk aan een asiel, soms hoef je ze zelf niet maar wordt er iemand anders blij met de vriendschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Op 28-7-2022 om 10:34 zei lady jane:

@Tine en voor wie dit kan helpen;

Wees niet bang om opnieuw te beginnen. Dit keer begin je niet van het begin, maar vanaf je ervaring.

Dank je wel voor dit berichtje wat lief!!!

Lees t nu pas ben nog steeds on holiday!

Het gaat goed (op n enkel trek moment na maar daar trap ik niet in).

De flessen wijn staan hier op elke hoek van de straat!!

Ik laat ze maar mooi staan!!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...