Spring naar bijdragen

VRIJDAG 15 JULI 2022


Fonny

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei Quinn:

Dus... ik hoorde vanochtend dat de pubers in het kader van laatste schooldag morgen de klas hebben uitgenodigd voor barbecue. Allebei. Twee klassen. Ik geloof iets van veertig pubers in totaal. mama vond het goed. Maat of dat nou waar is of niet, het is al rond verteld, dus nu nee zeggen is echt gemeen van me.

Ik geloof dat ik wat mensen moet bellen en dingen moet zien te regelen :wacko:  

Laat ze het zélf regelen....:) en hou toezicht op afstand. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja, jullie hebben gelijk natuurlijk, maar nou ja, ze zijn strontverwend. Goed, ook mijn schuld. Anyway, ik heb net even met D geappt, ze heeft alles al geregeld en morgen wordt de tuin blijkbaar partycentral. Cool. Zelfs c en dochter J zijn blijkbaar al op de hoogte en ingeschakeld. Ik moet beter op gaan letten :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@karin123 klopt, dat zijn ze. Ik vind het zelf heel moeilijk om ze iets te weigeren, want ik gun ze dat leuke en zorgeloze leven zo, juist omdat ik het zelf anders had. En D, tja, D is een regelmama. Tot in de puntjes en beyond. 

Maar of het een goede voorbereiding op het grote mensen leven is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Quinn:

@karin123 klopt, dat zijn ze. Ik vind het zelf heel moeilijk om ze iets te weigeren, want ik gun ze dat leuke en zorgeloze leven zo, juist omdat ik het zelf anders had. En D, tja, D is een regelmama. Tot in de puntjes en beyond. 

Maar of het een goede voorbereiding op het grote mensen leven is?

Wel jammer eigenlijk, dat zelf organiseren is ook juist zo leuk.

En ik vond het ook moeilijk om ze iets te weigeren, hoor. En inderdaad, een goede voorbereiding voor het werkelijke leven was het niet :blush:

Diepe zucht. 

Maar goed, ik deed mijn best. Nú zou ik het een ietsje anders doen. Verder wil ik niet te streng voor mezelf zijn. Het is wat het is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mini begint nu echt te peuter puberen. S heeft daar meer moeite mee dan ik. Maar hij is zelf ook heel erg verwend, ik een stuk minder. Ik had het zeker niet slecht thuis, maar nee was nee. S had nu boven het badje al vol laten lopen, kan je niet buiten, dan ga je maar binnen in bad als je dat zo graag wil. Ik laat haar even brullen, en dan is het ook zo klaar. Nu gaan we naar de kinderboerderij, lekker naar buiten! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En verder is het natuurlijk hartstikke leuk dat ze twee hele klassen uit kunnen nodigen om bij hun in de tuin het einde van het schooljaar te komen vieren. Hopelijk wordt het een gaaf feest en als je ze dan zelf de zooi op laat ruimen ben je opvoedkundig ook nog goed bezig. 

Niet dat ik ergens verstand van heb :D, maar ik vind het mooi als er van alles kan thuis. Zet 'm op Quinn, lekker met ze mee genieten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het ff moeilijk.

Veel pijn in mijn arm.Gaat maar niet over.Moet blijkbaar nog rustiger aan doen.Gelezen dat dit wel even kan duren.Zie ook weer tegen de hitte op.Zit me groot en stoer te houden, maar voel me flut.

Ijsje dan maar en de afwas doen.Straks nog even met de hond naar buiten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Spud weer even hier en wat ik zie ik voor mij weer bekende namen. Hoi allemaal!

Degene die ik zocht heeft zich inmiddels inmiddels ook weer gemeld in mijn mailbox. Maar wat ben ik blij dat dit forum nog niet helemaal overgenomen is door vreemden. 

Dankjewel Spirit ik heb je geantwoord op de dag van ginsteren. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt er niets aan veranderen @Spirit. Veel drinken, zorgen dat je makkelijk eten in huis hebt. Je zwemt toch veel? In de vroege ochtend en late avond de hond uit laten. Zoals het nu lijkt gaat het om 1 of 2 warme dagen. Ga je er niet druk om maken, daar wordt het te warm voor haha! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja, ik ben ook weer lekker aan het stapelen.Letterlijk en figuurlijk.Mijn huis staat vol met laminaat.Hoop de klus voor de ergste hitte, geklaard te hebben, dat betekend, morgen, uiterlijk zondag.Valt eerlijk gezegd ook wat tegen.Het laminaat is vies en dof.Hopelijk krijgt ik het weer wat schoner, maar ik persoonlijk, zou me schamen, zoiets weg te geven.Ach, een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.De welbekende beren op de weg.Ik ga maar eens een film kijken, zo stil in huis, hoor je alles.Wat dacht je van een benedenbuurvrouw, die de hele dag loopt te hoesten. Vet irritant. Ik zou ze haast een dropje geven, of wat water, of zeggen: steek er nog eentje op :face-icon-small-shocked:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...