Spring naar bijdragen

VRIJDAG 15 JULI 2022


Fonny

Aanbevolen berichten

Een hele goede morgen allemaal,

Lekker geslapen vannacht gelukkig,
ochtendgym gedaan, dus nu lekker aan de koffie met zelfgebakken bananenbrood met bessen.
Gisteren de hele dag op de tuin geweest
Het onkruid is bijna niet bij te werken

Vanmiddag maar sproeien, want volgende week worden het hele hete dagen hoor ik

Wat erg @ikkanhet
dat vind ik wel het nadeel van ouder worden, er vallen vaak zoveel mensen om je heen weg
Hoewel 54 natuurlijk nog wel heel erg jong is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb tot nu toe 248 standaard glazen bier niet gedronken, ik zat altijd alle soorten bier om te rekenen naar standaard glazen zodat ik mijn BAG (promillage) kon uitrekenen voor als ik staande werd gehouden als ik met de auto naar de supermarkt ging savonds.... 

Zat op gemiddeld 100 glazen per week... Hmpfff gek om nu te lezen

 

DAGPACT 15 JULI:sun:

FONNY

Freekie

 

bewerkt door Freekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7 augustus 2020 ving ik een wilde straatkat op die mama was van 1 kitten.  Kitten haalde het niet. Grotendeels door ontwetendheid van mijn kant.

Ik kan de moederpoes niet laten steriliseren en terugplaatsen want niemand wist waar ze van straat was gehaald.

Nu, twee jaar later gaat ze voor het eerst zonder mijn toezicht de tuin in, op bezoek bij de andere bange kat.

Geen idee of ze terugkomt.  Ze is waar ze moet zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus... ik hoorde vanochtend dat de pubers in het kader van laatste schooldag morgen de klas hebben uitgenodigd voor barbecue. Allebei. Twee klassen. Ik geloof iets van veertig pubers in totaal. mama vond het goed. Maat of dat nou waar is of niet, het is al rond verteld, dus nu nee zeggen is echt gemeen van me.

Ik geloof dat ik wat mensen moet bellen en dingen moet zien te regelen :wacko:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Adri02:

Ook goedemorgen. Ik vroeg mij af wat bananenbrood is. Is dat een heel erg grote bananensoes, met veel slagroom en een dikke laag glazuur?

Bij mij was dat in dit geval ; amandelmeel, bakpoeder, 4 rijpe bananen, 3 eieren, en blauwe bessen
Je hebt er heel veel variaties in
Doe er vaak ook gedroogde dadels of abrikozen in, of noten kan ook, of stukjes pure chocola.
Alles zonder suiker dus, en echt lekker hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...