Spring naar bijdragen

Vrijdag 1 juli 2022


Aanbevolen berichten

Goh, wat slapen velen van jullie kort.
Ik heb per nacht minimaal 9 uur nodig, anders ben ik echt niet uitgeslapen
Baal daar wel eens van, want kan nooit late films ofzo kijken en na een verjaardag ben ik de andere dag altijd helemaal van slag :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

10 minuten geleden zei rapilos:


Behalve de vogeltjes vers water gegeven en de ochtendgym, ben ik nog niet veel verder gekomen

Zelfs dát nog niet hier.. Pas tegen een uur of elf, als de pijnstillerspiegel weer een beetje op peil is, kom ik een beetje op gang.
Ook de laatste (derde) rookmelder nog niet geplaatst. Beneden in de gang. Geklooi in een smalle gang met een hoge trap/ladder. 4 Meter hoog en boven m'n hoofd werken is me tóch al schier onmogelijk.. maar het zal één dezer dagen gaan gebeuren, al duurt het uuuuuren voor dat ding hangt.
Heb wel net m'n vrouw een beker koffie gebracht. Zij zit vandaag boven (over)te werken.
En vanmiddag met m'n moeder naar het ziekenhuis, controle oogarts. Ik heb haar laatst zo'n opvouwbare transportrolstoel cadeau gedaan zodat van haar huis naar de auto en van de auto het ziekenhuis in allemaal wat 'gesmeerder loopt'... (hihi..). Nu alleen zélf nog wat op gang komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Reacher:

Goedzo.

Ik heb overigens gedroomd dat @Quinn @Kohtjecontstant rollo’s voerde terwijl ze in een jeep reden tijdens zo’n woestijn race. 

Ha, alsof ik eten zou delen, dream on. 

@Freekie dat ligt aan de mobiele versie van de site. En hi.

Morgen. Koffie. Gore nicotine. Dikke warme Brinta. Zo vroeg :face-icon-small-shocked:

DAGPACT:
Yana
ikkanhet
Nancy
Maja
Fonny
Yvonne 
Freekie
Q

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Quinn:

Ha, alsof ik eten zou delen, dream on.
 

Ha, alsof ik Quinn z'n rollotoetjes zou willen (durven) ontnemen... dream on. ;)
Ha, alsof ik met Quinn een woestijnrace in een jeep zou willen (durven) doen...

Quinn is een beste jongen, maar je dromen gaan wel erg ver, @Reacher. :lol:

@Quinn, zoals ik al zei: smaken verschillen. Ik hoop dat de dikke warme brinta je goed heeft gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Kohtje:

Ha, alsof ik Quinn z'n rollotoetjes zou willen (durven) ontnemen... dream on. ;)
Ha, alsof ik met Quinn een woestijnrace in een jeep zou willen (durven) doen...

Heus wel! Het enige dat je in dit scenario niet bevalt is dat het om een jeep gaat in plaats van om een Dyane :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik heb lang niets van me laten horen. 

Tussen mij en E gaat het nog steeds heel goed. We drinken niet en gaan vaak op pad. Morgen ga ik voor de eerste keer mee naar zijn ouders. Spannend, vooral omdat ik zelf geen band met mijn moeder meer heb. 

Over 3 weken is het vakantie. Ik ga met E en zijn zoon mee naar een camping. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. 

Ook met dochter gaat alles heel goed. Zij en haar vriend genieten samen van hun nieuwe huis.  

Samengevat: geen bericht is goed bericht. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo strijders 

laat ik ook weer eens van me laten horen! Still going strong, 1 jaar, 3 maanden en 25 dagen op de teller. Ik kon het me in het begin niet voorstellen maar het gaat me inmiddels echt makkelijk af om niet te drinken. De behoefte is er eigenlijk nauwelijks meer. Wat een vrijheid. 
vdw op m’n werk een erg stugge collega (die ik nog niet zo goed ken) helemaal gezellig doen tegen me en kletsen. Ik dacht wtf is er met jou dan?! Ja zegt ie ik had een paar drankjes bij de picknick… ik dacht oh ja, dat doet drank hè?! Blij dat ik die karakter veranderingen niet meer heb (laten we het maar niet hebben over de schaamte de dag erna :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar is het doorgaanse en oude en vertrouwde dagdraadje gebleven?

Long time no see maar Spud is weer even hier leuk of je mag het ermee doen/ 

Ben inmiddels wel wat milder geworden maar ga er nog steeds voor als ik onrecht opmerk. 

Dus moderators wordt maar wakker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zelf wilde even mijn beklag doen over relaties maar is alweer over na het lezen. Met een verslaving is het gewoon lastiger en als de ander ook een alcohol probleem heeftt. 

Dan moet je soms degene echt loslaten om het te overleven. Ik vind dat soms best moeilijk en val dan ook terug omdat ik geen reactie krijg en de kracht vanuit mezelf mag komen. Eigenlijk kan ik veel dat heb ik bewezen maar wat ik niet kan mijn dromen uit laten komen namelijk niet meer drinken en niet meer roken, ik blijf ermee worstelen.

Ik ben nu buddy van mijn vriend en voelt heel raar. Hij heeft vertrouwen in me dus wil afkicken maar ik heb mijn eigen werk ook en ik ben geen agent die mensen opsluit. 

 

Dus als ik thuis kom van het werk is hij stront lazarus. Ja is mijn schuld niet en zijn keuze  maar ik heb er toch wel moeite mee om zo hard te zijn. Omdat ik  ,zelf zo geweest ben, je zou dan moeten weten hoe je iemand zou moeten kunnen oppakken en veranderen maar dat lukt me niet. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet, ik geef zo ongelofelijk veel om hem dat ik niet lomp kan zeggen nu ben ik er weg van en zoek het lekker zelf uit. Nee in plaats van dat stiefel ik zelf weer af op misbruik maken van alcohol.

 

Ik was zo lekker bezig met niet roken en niet drineken en nu doe ik het allemaal weer! En nee! ik ga hem niet verlaten want hij is genoeg in de steek gelaten maar meedrinken en roken wil ik dus niet meer en ik denk wel dat ik die grens aan kan geven. Ik help hem er niet mee want dat doe ik al jaren niet maar ik hoop dat hij hulp gaat zoeken/ En ik mezelf ondanks alles weer kan herpakken. 

Nooit geweten dat houden van zo ingewikkeld kon zijn.

Bedankt voor het aanhoren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Spud:

Waar is het doorgaanse en oude en vertrouwde dagdraadje gebleven?

Er wordt tegenwoordig elke dag een nieuwe dagdraad geopend, met de datum van die dag als titel.

Je kunt ervoor kiezen daarnaast ook een eigen draad te openen onder "Wie is wie".

Welkom terug, trouwens. Tja, helemaal niet of niet helemaal stoppen is wel een groot verschil maar je houdt in beide gevallen de trek in stand.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...