ikkanhet Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Ola! Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Ola @Reacher Hoe voel je je vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Goedemorgen, Ik las vanochtend: 'als we de hoop niet opgeven-dat het ergens anders beter is, dat we een beter mens kunnen worden- zullen we ons nooit op ons gemak voelen waar we zijn of zoals we zijn.'' Mooi motto voor vandaag. Hoop doet leven maar soms is hoop vals. De dag heeft voor mij wat spannende activiteiten. Ik ga er in zoals ik ben. Inclusief ongemak. Rosee, karin123 en Yana reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Moggel dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Goeiemorgen bollewolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 goeiemooiemorgen frummers @Etty, dat is geen hoop, zoals jij beschrijft, dat is doemdenken, in mijn ogen. Misschien bedoelde je meer te zeggen; de hoop dat het ooit beter wordt? Maar dat is idd niet de hoop doet leven. Die is voor crisis situatie misschien geschikt als overlevingsmechanisme? Laten we maar gewoon in het hier en nu leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 (bewerkt) 1 uur geleden zei Etty: Goedemorgen, Ik las vanochtend: 'als we de hoop niet opgeven-dat het ergens anders beter is, dat we een beter mens kunnen worden- zullen we ons nooit op ons gemak voelen waar we zijn of zoals we zijn.'' Mooi motto voor vandaag. Hoop doet leven maar soms is hoop vals. De dag heeft voor mij wat spannende activiteiten. Ik ga er in zoals ik ben. Inclusief ongemak. Ik vind het een slecht geformuleerd motto. Volgens mij kun je best hoop op verbetering behouden en toch gelukkig leren zijn met wie je bent en met wat er nu is. De hoop verliezen dat je een beter mens kunt worden is mijns inziens geen aanrader en al helemaal geen voorwaarde voor wat dan ook. 23 juni 2022 bewerkt door Bob Spelfout Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Als je "hoop" vervangt door "dwangmatige wens" dan klopt het wel met zoals ik het zie. Yvonne en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Goedemorgen allemaal!!☕️☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Goedemorgen frummers. Zo, het huis is weer helemaal gelucht, in etappes, dat dan wel want Draakje mag nog niet naar buiten, dus goed opletten dat hij niet ergens razendsnel tussendoor de vrijheid in kan rennen. De eerste was hangt ook al te drogen en het hondenbeest heeft een lekker koel wandelingetje gehad, ik dus ook Nu de hoogste tijd voor een bakje. DAGPACT: Reacher Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 1 uur geleden zei Reacher: Ola! Dagpact Reacher FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 DAGPACT: Reacher Yvonne Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Hoop heb ik altijd een lastig woord gevonden... "het is nu niet goed, ik hoop dat het beter wordt maar echt vertrouwen heb ik er niet in". Het heeft ook iets passiefs vind ik, hopen helpt niet, aanpakken wel. Ha die @Bob, zit jij nog in het zonnige noorden? En hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Hoi @Fonny, leuk dat jij er ook iedere ochtend bij bent Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Klopt @Yana, hoop geeft iets passiefs aan. Goedemorgen overigens ... Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 10 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT: Reacher Yvonne Fonny Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Als je het Googeld kom je hele mooie citaten tegen. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Goedemorgen allen! Bedankt voor de koffie, @Yvonne. Altijd weer gezellig om dat 's ochtends te zien. En wat heb je al een hoop gedaan! Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 DAGPACT: Yvonne ikkanhet Reacher Jane nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 1 minuut geleden zei nancy: Goedemorgen allen! Bedankt voor de koffie, @Yvonne. Altijd weer gezellig om dat 's ochtends te zien. En wat heb je al een hoop gedaan! dat was actieve hoop Yvonne, Tatum, Yana en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Ik ga naar werk. Fijne dag allemaal. Yvonne, bedankt voor de koffie. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 Wat fijn dat de lunch en alles daar omheen zo meeviel @rapilos. @Remi1 lekker alles weer gewassen en schoon? Dan weer heerlijk genieten van de komende dagen.... @Reacher, ik hoop dat je vandaag een tikkie beter voelt, wel je medicijn goed nemen hoor: Fijne dag allemaal, ik ga ook aan de slag. In de tuin zolang het nog niet te warm daarvoor is... rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 (bewerkt) 31 minuten geleden zei Bob: Ik vind het een slecht geformuleerd motto. Volgens mij kun je best hoop op verbetering behouden en toch gelukkig leren zijn met wie je bent en met wat er nu is. De hoop verliezen dat je een beter mens kunt worden is mijns inziens geen aanrader en al helemaal geen voorwaarde voor wat dan ook. Ik snap dat je het zo leest. Bij mij kwam het zo binnen vanochtend: als ik me op mijn gemak voelen uitstel totdat ik een beter mens ben, of op een andere plek, dan zal ik me nooit op mijn gemak voelen. Want er is altijd wel wat. 23 juni 2022 bewerkt door Etty Rosee, karin123, Tatum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 23 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2022 19 minuten geleden zei Yana: Ha die @Bob, zit jij nog in het zonnige noorden? En hoe gaat het met je? Ik ben langs de oostelijke kust van Zweden naar het noorden aan het reizen. Wisselend bewolkt, af en toe regen maar ook veel zon en een lekkere temperatuur. Landschap mooi en tegelijk eentonig. Rustgevend, zo ervaar ik het. Komende dagen ga ik via Finland naar de noordelijkste punt van Noorwegen om daarna via de Noorse fjordenkust weer naar het zuiden af te zakken. nancy, lady jane, Tatum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden