Spring naar bijdragen

Donderdag 2 juni 2022


Aanbevolen berichten

54 minuten geleden zei niks:

Hoe gaat het met jou @nancy?

Eigenlijk heel goed. Voel een grote opluchting nu ik bepaalde zaken achter me heb kunnen laten en kan ook weer dingen oppakken, zoals mijn studie en andere hobby's. En wil graag ontspullen, hahaha, wat een verzameling hier van vanalles :ph34r:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde het toch eens proberen. Op mijn mobiel kan ik gewoon kleuren kopiëren en plakken. 

Einde vorige regel kun je ook meekopiëren voor de juiste regelafstand bij je toegevoegde regel.

bewerkt door Bob
Tip einderegel toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat maakt het uit, zwartwit of kleur. De handeling van jezelf op het dagpact plaatsen lijkt mij belangrijker dan hoe het eruit ziet. En die kleurtjes kan een ander dan wel weer repareren als hijzij het nodig vindt,

Ik ben ook weer bezig met ontspullen. Of eigenlijk liever herwaardering van wat allemaal achter in de kast ligt. Omdat ik afgevallen ben kan ik die kleding van jaren geleden weer aan. Houden of wegdoen? Wassen en gewoon aantrekken. En dan is het best leuk als mensen je complimenteren met je nieuwe bloes. Die dus al jaren in de kast hing maar waarvan de knoopjes niet meer dicht gingen. :lol:

bewerkt door Lonster
zinsconstructie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het voordeel van thuis werken is dat je de laptop dicht kan klappen en je telefoon uit, en dat je collega's dan ook verdwenen zijn. B)

Dat is op het werk wel anders.

Even harde muziek opzetten waarderen de meeste collega's ook niet zo.:musicnote: of een dansje door de ruimte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het afvallen ook komt door het niet meer dagelijks minimaal 2 liter bier of een fles wijn te drinken. Ook de 0% of andere frisdrank haal ik nauwelijks.

Laatst kocht ik naast de andere boodschappen 1 blikje gemberbier. Dat zag er een soort van sneu uit, op de een of andere manier. Maar het smaakte me goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bob:

Ik wilde het toch eens proberen. Op mijn mobiel kan ik gewoon kleuren kopiëren en plakken. 

Einde vorige regel kun je ook meekopiëren voor de juiste regelafstand bij je toegevoegde regel.

Nou, de kleurtjes lukken me nu wel, maar net als  @spirit lukt het me niet om mijn naam er netjes onder te krijgen. Ik krijg dan ook een witregel.

Maar ik ben het met Lonster eens, erop staan is belangrijker dan die kleurtjes.

 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste weken heb ik weer een helder hoofd en veel energie. Dat is wat ik graag wil. Alleen weet ik soms niet waar ik met die energie heen moet, of wil ik liever een beetje luieren en voelt het als onrust. Na het werk voel ik me vaak hyper en kan ik moeilijk tot rust komen. 

Wandelen en zwemmen helpt zeker, maar om dat nou elke dag of 2x per dag te doen hoeft ook niet. Ik ga maar wat onkruid plukken in de tuin. Ik ben op zoek naar een nieuw evenwicht, of misschien wel een nieuwe hobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag, ik kom even kijken. Gisteren was ik 17 maanden nuchter en dat hebben we gevierd met een alcoholvrij dagje uit. Ik wilde gisteren op de jaardraad komen, maar het is inmiddels al weer een dag later. 

Het niet drinken gaat elke dag beter. Omgaan met mezelf blijft lastig. Hier schrijven blijft lastig, dus ik houd het maar kort. Ik heb nog steeds steun aan dit forum, een soort van radar love. Ook als ik er niet ben ben ik er toch. Zie het maar als ergens in een hoekje. Lezen doe ik niet echt, omdat het teveel vermoeit. In het echte leven heb ik opnieuw hulp gezocht en gevonden. Het lijkt wel een juiste plek, maar ik heb slechte ervaringen dus de tijd zal het leren. 

Elke dag opstaan zonder kater is het beste wat ik nu doe. Uit onderzoeken blijkt dat ik een zware depressie en een aantal zware problemen heb. Dat wist ik al, maar in vorige hulpverlening hebben ze dat alleen maar verergert. Ik ben door therapeuten, die zelf ernstige problemen hadden, verder het moeras in geholpen in plaats van eruit. 

Stoppen met drinken was een moedige eerste stap uit dat moeras. Dus ik ga door op het nuchtere pad en wie weet open ik ooit weer mijn wie is wie draad. Dat heb ik laten sluiten omdat ik te kwetsbaar ben. Maar dat wisten jullie al. 

warme groet en tot volgende post. Ik ben wel benieuwd naar wie hier nog allemaal actief zijn. 

Artemis 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei spirit:

Wat dacht je van 2 flessen zoete frambozenwijn.

Verleden week zag ik daar een zielig mens, mee in haar handen staan.Het was op een woensdagavond,vlak voor sluitingstijd.Ze zag er al wat wazig uit,volgens mij had ze slaappillen geslikt :(

 

 

Verleden week had je volgens mij nog niet je nieuwe brillenglazen, misschien lag het daaraan dat ze er wazig uit zag...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...