Spring naar bijdragen

Donderdag 2 juni 2022


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Adri02:

Voor een ander ('jullie') kan ik niet spreken @Remi1, maar als ik iemand 's ochtends om 8 uur met 48 halve liters goedkope uilenzeik bij de kassa zie staan, of van die smerige flessen vruchtenwijn, dan kan ik daar geen onbekommerd zomerfeestje bij visualiseren hoor. (En over pillen heb ik het helemaal niet gehad.)

Ik wel. Het weekend staat voor de deur en wie weet voor hoelang deze alvast ingeslagen heeft. Misschien was het wel in de reclame. Het zegt mij totaal niets over de persoon.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Reacher:

Je hebt het de laatste tijd moeilijker he? Hoe komt dat zo denk je? 
 

En op hoeveel maanden zit je nu? 

Ik heb meestal op  bepaalde tijdstippen trek,meestal zo rond de 3 dagen,3 weken 2/3 maanden,5 maanden en zo tegen de 7 maanden. 
 

het is een terugkerend en wel herkenbaar patroon zo zachtjes aan. 
 

verder weet ik nog niet zo goed om te gaan als me ‘emmertje’ over dreigt te lopen,voorheen resulteerde dat meestal in drinken. 
daar moet ik opnieuw mee omzien te gaan,eigenlijk heb ik daar nooit echt mee om leren gaan omdat ik gewend was om te doen wat ik altijd deed,drinken dus. 
 

ik ben nog nooit langer droog geweest als een dikke 7 maanden,ja voor me 14e levensjaar maar dat is 30 jaar geleden. 
 

dus tot waar ik ongeveer nu sta doorzie ik wel bekende patronen bij mezelf,maar vanaf volgende maand ga ik voor mezelf een hele nieuwe periode tegemoet. 
 

dat betekent dus dat ik nu extra alert moet gaan zijn  de aankomende tijd. 
 

(ik zit nu op 6 maanden en drie weken ongeveer)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Remi1:

Zo door elkaar ook om goed misselijk van te worden lijkt mij.

Ik heb van alleen bier niet zoveel last maar oh whee wanneer ik ga combineren met wijn erbij of sterke drank erbij.

Ja goed ziek word je er ook van. 
 

dat mis ik dan weer niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou binnen eventueel kunnen douchen maar dat is echt behelpen hoor,dus dat doe ik nooit. 
 

wel kan ik buiten achterop het zwemplatou goed douchen. 

Ik heb warm en koud stromend water in de keuken, de wc/douche ,en achterop het zwemplatou. 
 

maar normaal gesproken douche ik in het clubgebouw van de haven en zomers als ik weg ben achterop dus en/of ik zoek onderweg een haven op waar ik douchen kan.

 

veel plezier de aankomende dagen Remi1

ik vind het ook het lekkerst om weg te gaan zonder een echt concreet plan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Zbb:

Heb jij trouwens vorig jaar nog die opvouwbare mini wasmachine gekocht @Remi1

Jazeker! En dat is net zo"n succes als douchen in je boot en de zeilen hijsen bij windkracht weet- ik- veel.
Het is meer werken geblazen dan lol, dus ik heb hem al niet meer, Ik ga wel naar een haven om te wassen.:D

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ow haha 

Dat ding  zag er wel grappig uit,

maar veel meer dan een handwasje zal die wel niet doen inderdaad. 
 

ik was me kleren ook in jachthavens

ook regelmatig bij een bepaalde benzinestation daar heb je trommels waar je in een keer 18 kilo in kan proppen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Zbb:

Ik zou binnen eventueel kunnen douchen maar dat is echt behelpen hoor,dus dat doe ik nooit. 
 

wel kan ik buiten achterop het zwemplatou goed douchen. 

Ik heb warm en koud stromend water in de keuken, de wc/douche ,en achterop het zwemplatou. 

ik vind het ook het lekkerst om weg te gaan zonder een echt concreet plan. 

Zoho, wat n luxe! Ik baad onderweg altijd achter het zwemplateau. 
 

despartaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk zegt het wel wat, al kun je je af en toe natuurlijk vergissen.

Ik stond in een drankwinkel voor een kado, voor mij kocht een vrouw een tweeliter fles sherry. Ik kon aan haar afzien dat ze, zodra ze thuis was, de dop eraf zou schroeven. Dat zag de verkoper ook. "Oh wat een grote fles" zei ze daarom, maar je merkte dat ze komedie speelde. Ze kende die fles. 

Ons kent ons. In de supermarkt zie ik ook vaak al van tevoren welke mensen de afslag gaan nemen naar de wijn of de halve liters bier. 

Met rokers kun je dat ook hebben; die herken je gewoon.

Als je er vanaf wil, zet je je af tegen die gewoonte en vind je het sneu voor een ander. Omdat je het sneu voor jezelf vond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...