nancy Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Goedemorgen allen. Droog en een blauwe lucht, ik hoop dat dat zo blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Goeiemorgen @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Goedemorgen frummers, Het is hier weer/nog droog en bewolkt en koud. Maar we zitten lekker droog binnen en kunnen een bakje inschenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Goedemorgen! dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Goeiemorgen @Yvonne en @Maja en alle anderen. dagpact Maja ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 (bewerkt) dagpact Maja ikkanhet Yvonne 30 mei 2022 bewerkt door Yvonne Draakje lsprong op het laatste moment op het toetsenbord ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Goedemorgen @bolletje en goedemorgen @Lika... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Goedemorgen iedereen. Sonde gaat eruit vandaag. Eindelijk lekker gezichtje wassen, knuffelen zonder bang te zijn dat er wat mis gaat. rapilos, Francoise en Zbb reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 2 minuten geleden zei niks: Goedemorgen iedereen. Sonde gaat eruit vandaag. Eindelijk lekker gezichtje wassen, knuffelen zonder bang te zijn dat er wat mis gaat. Super fijn @niks wordt alles langzamerhand weer normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 goeiemooiemorgen wat heerlijk @niks voelt als een bevrijding voor jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Ja, wat heerlijk @niks, dat wordt vast gebak bij de koffie straks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 dagpact Maja ikkanhet Yvonne Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Goedemorgen allemaal, Wordt vandaag weer een dagje tuin. gisteren ook de hele dag bezig geweest, samen met vriend Ik heb nog voor weken werk, zo hard groeit en gras en onkruid ook. Wel leuk om te doen hoor Er staan nu; tomaten, komkommers, worteltjes, tuinbonen, aardappelen, aardbeien, sla, rucola, andijvi, kool, radijs , peultjes, sperziebonen, courgette en pompoen. Verder; aalbessen, appels, rabarber, frambozen, kersen... phoe, best veel als ik het zo opschrijf eigenlijk. Allen de sla, andijvie en rabarber hebben we al gegeten De rest moet nog verder groeien. En oh ja, heel veel bloemen in wording ook rosa45, Hadocque, Francoise en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Nee, dat valt gelukkig reuze mee @Adri02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Het is hier thuis weer hilarisch. Husband kan niet goed praten en ik ben zo verkouden dat beide m"n oren doof zijn. Als de telefoon gaat bijvoorbeeld, moet ik opnemen om te praten en hij hoort mee en "verteld" op z"n beste stem en/ of gebaren aan mij wat ik ongeveer terug moet zeggen/ waar het over gaat (en meestal snap ik niet wat hij bedoeld). We hebben onderling er al een paar keer woordenwisselingen om gehad zo mis-communiceren wij. Nu praten we beter alleen nog maar in hoge uitzondering met elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Wat is dan het programma in zo"n dagdeel @spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Dus dat weet je niet? @spirit Wat maakt dan dat je zo graag dit wil doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 1 minuut geleden zei Donder: Alles beter dan alleen thuis zijn? Herken je dat? Ik wel. Ik dronk veelal overdag als ik alleen was of alleen thuis de zorg moest dragen voor kinderen, huishouden e.d. Toen de kinderen er niet meer waren en ik nog alleen, dronk ik ook. Ik denk achteraf dat ik slecht tegen alleen zijn kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 (bewerkt) Ja, is dat echt zo dat je graag alleen bent? Of durf/ wil je je niet hechten omdat je weet we alle eens dood gaan? 30 mei 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 @niks: Gefeliciteerd met de eerste dag zonder sonde!!! Kijk eens wat ik voor je heb gemaakt: Ik ben helemaal trots op mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Mmmmokay… misschien niet helemaal perfect maar dan kun je alvast oefenen voor als je straks creatieve Moederdag cadeaus krijgt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 En ondertussen is @Bob vandaag 6 jaar geworden. Ook hier gefeliciteerd Bob. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2022 Ik heb ook even een taart voor je gebakken Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden