Spring naar bijdragen

Zondag 22 mei 2022


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Yana:

Ik hoop dat het goed gaat met @Zbb Je zat nogal te wiebelen vorige week, ik hoop keihard dat je toch 'gewoon' je medicatie hebt genomen.

Ik merk dat ik makkelijk kussen en hartjes plak bij de vrouwen hier op het forum. Bij mannen ligt dat wat gevoeliger ook al is het virtueel. Maar oké, :lips: voor ZBB.

Hoi

ja hier gaat het goed,ik heb toch maar gewoon netjes me medicatie ingenomen. 
 

geen gesjoemel. 

het is druk op het werk daardoor ook weinig tijd voor het forum.

nog tweeënhalve dag werken en dan weer een weekje vrij.  
 

Op naar nog een nuchtere week.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagje tuin achter de rug.

36 begonias geplant langs mijn strakke gras kantjes :lol:.

Nieuwe maaimachine gekocht.

Koffie gedronken, bij het mega grote tuincentrum.

Thuis gezond en koolhydraatarm gekookt.

Oh ja en bij de overbuurman op de tuin water gedronken met bitterballen.

( Dat was dan weer wat minder gezond)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde niet meer met de boot weg zo omdat ik het te gevaarlijk vond worden en we moesten zien wat ervan zou komen, maar het gaat zo goed dat we vandaag uren zijn gaan varen. Deze quality time is ons blijkbaar toch nog gegund, dus dat dankbaar in gebruik nemen zolang het kan, denken wij maar. Het was heerlijk weer ervoor, en echt genieten. Veel jonge ganzen viel me op. Het kan aan mezelf liggen maar eenden met kuikens zie ik bijna niet meer(?).
Wel thuis slapen nog want dat is nog even comfortabeler zo in herstel. Rustig aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was even met vakantie maar ben weer terug! Moet nog even bijlezen hoor. Maar mijn nieuws is dat ik woensdag intake heb voor mijn verslaving via basis GGZ. Ik vind het onwijs spannend maar heb er gek genoeg ook heel veel zin in. Ik ben veel rustiger sinds ik hulp heb gezocht. Fijne plek gevonden. De huisarts heeft thiamine voorgeschreven en daar ben ik dit weekend mee gestart. 

ik vind het spannend. Ik besef me dat er veel trauma zit. Maar ik ben zo klaar om alles op te ruimen en de nieuwe BB te vinden. 
 

Hier is vast ook vanalles gebeurt. Ik lees snel bij. Of niet. Leven met de dag toch?

dikke knuffel van deze bezige bij die heel haar tuintje onderhanden heeft genomen dit weekend. Zaaien = hopelijk oogsten. 
 

fijn er weer te zijn!

bzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een vaartocht gehad ivm verjaardag van een vriend.  Begon gezellig maar 2 mensen waarvan ik weet dat ze een alcoholprobleem hebben (en die zichzelf toestaan om zo eens in de zoveel tijd los te gaan) gingen nogal over de grens in hun gedrag (o a  met mij flirten in bij zijn van mijn vriend, die dat niet trok en ander provocerend gedrag) zo jammer vind ik dat. Stomme gezuip.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei BizzyBee:

Ik was even met vakantie maar ben weer terug! Moet nog even bijlezen hoor. Maar mijn nieuws is dat ik woensdag intake heb voor mijn verslaving via basis GGZ. Ik vind het onwijs spannend maar heb er gek genoeg ook heel veel zin in. Ik ben veel rustiger sinds ik hulp heb gezocht. Fijne plek gevonden. De huisarts heeft thiamine voorgeschreven en daar ben ik dit weekend mee gestart. 

ik vind het spannend. Ik besef me dat er veel trauma zit. Maar ik ben zo klaar om alles op te ruimen en de nieuwe BB te vinden. 
 

Hier is vast ook vanalles gebeurt. Ik lees snel bij. Of niet. Leven met de dag toch?

dikke knuffel van deze bezige bij die heel haar tuintje onderhanden heeft genomen dit weekend. Zaaien = hopelijk oogsten. 
 

fijn er weer te zijn!

bzzzzzz

Nee nee, ik zou de afgelopen dagen niet bijlezen.:D Fijn dat je er weer bent. En nu gáán we ervoor!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...