Spring naar bijdragen

Donderdag 12 mei 2022


Aanbevolen berichten

Goedemorgen ikkanhet, hihi, jij was heel snel... maar dus eerder, ik haal mijn stukje wel deze kant op

Dus goedemorgen frummers, 
De zon schijnt al gul, het wordt vast een mooie dag. 
Eerst maar een bakje lijkt me. 
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

DAGPACT:
Yvonne 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat de huisarts snel actie heeft ondernomen @Zbb

Fijn dat het wat beter gaat @rapilos, maar echt, een beetje rustig aan hoor, even jouw lijf de tijd gunnen wat beter te worden 

En een rustig mooi dagje @niks, heerlijk.... 

Sterkte @Francoise, heel jammer dat jouw familieleden zo onhartelijk met elkaar omgaan.... 

@spirit, ook ik heb geen hatelijkheden of verwijten jouw richting op gelezen... 
wel bezorgdheid omtrent jouw hond. 
En inderdaad, dranktoestanden en veel weg zijn kunnen behoorlijke spanning geven aan een huisdier. 
Ze voelen alles haarfijn aan en voelen vaak al dat er iets niet oké is nog voordat het baasje het doorheeft... 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Straks nog een keer naar de huisarts om te checken of de antibiotica heeft aangeslagen
Af en toe nog wel wat verhoging, maar hoesten is minder geworden en komt ook een beetje los nu.

@niks,
Gelukkig, een iets rustiger nacht nu.
Joh, je moet maar denken, over een jaar ziet alles er heel anders uit, en ben je vast in veel rustiger vaarwater gekomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei rapilos:

Goedemorgen allemaal,

Straks nog een keer naar de huisarts om te checken of de antibiotica heeft aangeslagen
Af en toe nog wel wat verhoging, maar hoesten is minder geworden en komt ook een beetje los nu.

@niks,
Gelukkig, een iets rustiger nacht nu.
Joh, je moet maar denken, over een jaar ziet alles er heel anders uit, en ben je vast in veel rustiger vaarwater gekomen

Je weet dat het erbij hoort, en het is nu nog iets intensiever omdat het drinken niet vanzelf gaat. Maar ach, komt vanzelf goed inderdaad! Vandaag is Iniemini alweer 6 weken. Ze lacht, lijkt best gek. Zo klein en dan lachen. Fijn dat het wat beter gaat met jou! Of u

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen! Snel douchen. Gisteren harde regen hier. Joepie!! (Vond hond niet…)

en vandaag? Naar het werk!

@Francoise:heart:

en @spiritniet opheffen hoor. Je mag natuurlijk doen wat je wil, maar een stukje om je hart te luchten en te oefenen met je uiten en ontvangen van reacties; zou het niet heel helpend kunnen zijn als je het zo zou kunnen zien? Ik probeer dat ook hier.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahaha, arme @Lika, ook 's nachts nog hard aan het werk 
Het is maar goed dat jij niet bent gekozen, had je nóg meer te doen gehad, dus in dat opzicht ben ik wel opgelucht ;)
En laten we wel zijn: we hadden een slechtere voorzitter dan @Reacher kunnen krijgen.... 

En ook voor Lika een bakje speciaal image.jpeg.edd6e92263fa366b45b61f26f4c5f80f.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
Vandaag inpak en opruimstress
morgen lekker op weg naar Turkije.
Tijd om mn chroombook klaar te maken
want kleiner en lichter dan deze gammele laptop.
En ik wil graag hier een beetje bij blijven.
Alleen wordt er even niet met plaatjes gewerkt
want dat is me daarop nog niet gelukt. Maar
wie weet is dochter slimmer dan haar moeder.

Raps fijn dat het beter met U gaat:)
@Toos ik hoop met jou ook snel.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Yvonne:

Ik hoop dat de huisarts snel actie heeft ondernomen @Zbb

 

Als het goed is zou het vandaag geregeld moeten zijn. 
 

de huisarts zou gisteren contact opnemen met de antes. 
 

ook heb ik gisteren zelf nog even contact gezocht met me oud behandelaarster,ze zag de fout staan in het systeem en zou het gelijk rechtzetten. 
 

gelukkig ben ik wel zo slim geweest om een vooraad aan medicatie aan te leggen,zodat ik nu door zo n fout niet gelijk zonder had gezeten. 
 

misschien dat het me zonder medicatie ook wel lukken zou,maar waarom zou ik dat proberen. Eerst maar eens een heel jaar abstinent zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Oudgediende
  • F

Ik geloof dat het tijd word om eens definitief te stoppen hier.zit onderweg in de metro gewoon te janken.gelukkig zijn ze bij decAA niet zo verwijtend als hier.toedeloe en totcbooit meer

Goeie morgen allemaal,

@Spirit Zolang jij alle schuld bij een ander legt hoef jij niet te veranderen. Je schijnt niet in  te kunnen zien dat je zelf voor alle gevoelens die jij voelt,  verantwoordelijk bent. Misschien goed als je een tijd niet komt. Kijken of het leven dan wat makkelijker wordt.

Vandaag word ik gebeld door de internist voor de uitslag van het darmonderzoek. Ben zelf al bezig met lactose vrij eten en dat scheelt een hele scheet. Ook ben ik wat minder moe door minder zorgen, omdat ik, eindelijk na 6 jaar wat resultaat zie. Nu nog de darmontsteking aan pakken en misschien wordt het dan ooit nog normaal bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...