Spring naar bijdragen

Woensdag 11 mei 2022


Aanbevolen berichten

Ik ga slapen. Had vandaag een uitvaart. Zo mooi. Tranen met tuiten gehuild. Ik heb er koppijn van. Niet erg. Het was goed. Blij dat ik ben gegaan. 
 

Verder nog een mooi gesprek gevoerd ihkv mijn opleiding en werk van me af weten te houden. 
 

ijs gegeten.  Nou ja. Moe maar voldaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties . Hele lieve reacties van zijn zoon en dochter gehad , vonden het prachtig wat ik had geschreven en herkende er echt hun vader in . Was er blij mee. Wel frietjes gegeten want geen puf meer om te koken en op advies van goede huisvriendin de sauna aangezet alleen voor mezelf.  Ik had het even nodig. 

Ja een disfunctioneren gezin zijn wij.  Zoveel leeftijdsverschil ook . Er zijn bepaalde dingen zo nu eenmaal gegroeid . Ik regel alles , dat is vanzelfsprekend zo . Dus wanneer we bijvoorbeeld bij het afscheid zitten van een oom , word ik verwijtend aangekeken dat er geen rouwboeket van onze kant ligt .  Want dat doe ik toch altijd? Dat dus. Jarenlang iedere eerste zondag van de maand zette ik mijn huis open voor mijn broers en zussen om toch nog een soort van thuis te hebben . Toen ik het tijdens mij  burnout niet meer kon , is de familie rekening opgeheven en nu zie je ze alleen met een feestje of uitvaart. Her gevoel dat ik 10 jaar aan een dood paard heb  lopen trekken .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom @spirit? Omdat Sowhat zich zorgen maakt om de hond? Natuurlijk zal jij doen wat het beste is voor je hond en horen we hier alleen flarden van jou leven. Maar nog heel kort geleden moest de hond waarschijnlijk worden ingeslapen en nu is hij ergens anders onder gebracht, of de diarree daar nu wel of niet door komt, stress zal het wel opleveren. Onze kat is weken bij mijn schoonouders geweest. Dat heeft stress opgeleverd, komt hij thuis, en komt er nog een mensenkind bij. Je merkt aan hem dat hij even weer moet wennen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spirit je hebt het moeilijk (gehad pas nog) en bent denk ik nog wat wiebelig.
Het is vaker gebeurd dat je dan impulsiever wordt, je sneller aangevallen voelt
en aankondigt hier weg te gaan. Maar is dat echt wat je wilt? Gun jezelf om eerst
24 uur bedenktijd te nemen. Weg gaan kan altijd als je wilt, terugkomen ook trouwens:rose:
Kijk eens op een rustig moment terug, hoe je groeit, wat je echt nodig hebt en hoe je
daar voor kunt zorgen. sterkte met beslissen en uitvoeren.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...