Spring naar bijdragen

Donderdag 12 mei 2022


Aanbevolen berichten

Als het niet lekker gaat en iemand schrijft "wat ben je nou allemaal aan het rommelen" dan zou ik dat ook al kritiek opvatten. Dat is toch niet zo gek? Daarnaast kreeg Spirit op moederdag van dezelfde schrijver ook al een onaardig bericht. 

Ik begrijp die behoefte van @Sowhat om commentaar te leveren niet zo goed. Waarom schrijf je nauwelijks over jezelf sowhat?  

Succes met je darmproblemen @bolletje, geen pretje allemaal. Stoppen met zuivel kan goed helpen, dat kan best zwaar te verwerken zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, als je de schrijver kent misschien. Het ligt eraan wie het zegt, en hoe je het verstaat. Bij mij komt het over als kritiek omdat de schrijver weinig over zichzelf los laat. Lekker makkelijk om hier kritiek op iemand te geven, die veel persoonlijke dingen opschrijft. En niets over jezelf los te laten. Zo vat ik het op. Ook omdat ik de opmerking van zondag nogal scherp vond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks ik moet steeds terugdenken aan 21 jaar geleden . Zoon met Down mocht mee naar huis . Maar omdat ik perse borstvoeding wilde geven moest er een weegschaal mee .  Ik moest m dan wegen voor ik hem aanlegde en dan weer vlak daarna .  Wat een drama en onzekerheid bracht dat met zich mee .  Soms was hij zelfs wat grammen afgevallen.  Ik moest dan met de fles nageven wat hij te weinig had gedronken .  Ik heb het nog 4 maanden vol gehouden,  toen was ik er zo klaar mee . Ik voel het nu nog steeds als dat me dat door deze absurde methode hebben afgepakt .

Ik weet niet hoe dat nu gaat met sondevoeding voor ieni?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik vind het keuzestressen
alles moet schoon zodat ik overal uit kan kiezen.
Gelukkig wordt het prachtig weer, dus veel dunne dingen.
Maar ook 2 zware luchtbedden, boeken en zonnebrand haha.
Komt goed hoor, eigenlijk is Schiphol de moeilijkst in te schatten hobbel.
Eenmaal onderweg valt alles stress weg is mijn ervaring. Maar 8 jaar
niet geweest dus uit de comfortzone.
Ik ben vooral blij dat we gezond zijn, om me heen is dat heel anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lonster, ik ben al heel wat jaren op het forum en lees @spiritook al heel wat jaren. Elkaar ook ontmoet op een forum dag. Het was een opmerking en geen verwijt. Wie ben ik om een ander iets te verwijten! Er valt niet veel over mij te vertellen, sta al jaren droog en heb daar geen enkele moeite meer mee. Oh, ja, gisteren 2e staar operatie gehad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Judith:

@lady jane O' heerlijk na 8 jaar weer op vakantie te gaan.

Mijn laatste vakantie is inmiddels ook alweer jaren gelden.

Dat was een all-inclusive vakantie, dus gratis wijn zoveel en zo vaak je wilt de hele dag.

Ik was samen met mijn zoon en ik wilde niet dat met mijn dronkenkop zijn vakantie verpesten en ik wilde ook geen nare herinneringen aan die vakantie.

Ik had mezelf van te voren beloofd dat ik niet teveel zou drinken, en dat heb ik ook niet gedaan.

Zoveel goed herinneringen aan die vakantie, en als ik mij had laten gaan met die gratis wijn, zou de vakantie napret vele malen kleiner zijn geweest.

Ik heb namelijk ook vele vakanties gehad, waarover ik bedoezelde herinneringen heb, zo jammer.

Eigenlijk vind ik het all-inclusive principe, het gratis aanbieden van alcohol van 's morgens vroeg tot 's avonds, een  merkwaardig systeem.

En voor mensen met een alcoholprobleem is het een grote uitdaging, het zou mooi zijn, als je van te voren kon aangeven, dat je all-inclusive wil maar dan zonder alcoholische dranken, toen moest ik mij de hele dag beheersen.

Die vakanties vond ik altijd het einde. Nu niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus nu heeft @Sowhat het allemaal gedaan?!

Alles ligt altijd aan alles en iedereen, zelfs aan het hele forum zo te lezen, behalve aan @spirit zelf.

HALLO?! Wie zint de boel niet en wie neemt beslissingen, jijzelf hoor Spirit.. maar nee hoor, Spirit is weer de gebeten hond op haar manier.
Afschuiven, lekker makkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Schiphol doet ineens niet meer aan online inchecken, rara....
als er iets mankracht en tijd bespaart is het dat wel.
Via FB al geklaagd, medewerkster heeft het ook vergeefs geprobeerd
en gaat er vanuit dat 3 uur genoeg is om het morgen daar te doen.
Schiet mij maar lek denk ik dan. Nou ja als dit de ergste vrijdag de 13e
tegenvaller gaat worden, dan hebben we die maar vast gehad:)

en ja ook dit is een all inclusive reis. dus de vreet en vliegschaamte voorbij
zomaar ineens, zonder nadenken, want ik boekte impulsief toen dochter
iets positiefs nodig had om naar uit te kijken. foei, wat kan ik dan ineens
al mijn eigen principes vergeten. Toch maar overgeven en gaan genieten
en vertrouwen♥

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleinzoon (4) is na de dagbesteding hier gebracht voor een middagje. Ik vind het echt een heerlijk (en voor mij/ ons zeer welkome verzetje vanmiddag) het is toch ook zo"n lieve, grappige praatjesmaker.

Straks als de banketbakkersroom lang genoeg in de koelkast heeft gestaan gaan we de gesuikerde bloemschelpen ermee vullen en mag hij ze versieren met verschillende fruitjes en slagroom.

Husband laat me mooi (ik vermoed met opzet) Het voelt nu even zo zorgeloos voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...