bolletje Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 (bewerkt) Goeie morgen allemaal, Heeft iedereen het leuk gehad? Ik wel, 8 lijsten met een paspartoe en glasplaat gekocht voor een paar euro's. Kan ik weer vooruit. 28 april 2022 bewerkt door bolletje Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Goeiemorgen @bolletjeen alle andere frummers, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Goedemorgen, Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Goedemorgen. Ik heb een hele leuke lamp gekocht. Nou nog hopen dat ie het doet… Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Goedemorgen frummers, Weer 'gewoon' donderdag vandaag. En in tegenstelling tot gisteren schijnt de zon Eerst maar een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Hi. Meer dan een beetje brak (zonder drank) maar moet echt een flinke achterstand wegwerken. Deadlinewerker... dus, koffie (dank @Yvonne) en gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 (bewerkt) Jammer dat je je brak voelt, maar mooi dat het zonder drank is... Sterkte @Quinn, er tegenaan dan maar vandaag. Misschien dat dit een beetje helpt. 28 april 2022 bewerkt door Yvonne Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Goedemorgen allemaal, Ben niet zo lekker vandaag Veel hoesten, vannacht ook Voel me wat gammel Misschien testje halen straks Ben zelden tot nooit ziek Nu ook niet hoor, maar 100% voel ik me ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Goedemorgen, we hebben alles ingepakt, kamer schoon gemaakt. S gaat zo met Mini naar huis. Opa en oma zijn daar dan ook. Zodat S later naar ziekenhuis kan gaan. We hebben er voor gekozen om Mini morgen mee te nemen en niet vandaag. Het is voor haar weer even wennen thuis en ook voor Iniemini zal het een vermoeiende dag zijn. Om half 12 komt de ambulance, nu nog even hier kop koffie drinken, en dan afscheid nemen. Met een warm en dankbaar gevoel dat we hier mochten zijn. Lieke7777, Francoise, Reacher en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Goedemorgen. Wat een drukte gisteren in de stad. Al die dronken mensenmassa 's, ben er wel klaar mee, ga dat volgend jaar anders doen, blijf dan lekker in m'n eigen buurtje of ga de stad uit. Francoise, Reacher en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 DAGPACT: Yvonne Remi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 1 minuut geleden zei Remi1: DAGPACT: Yvonne Remi zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 *, wat is op gang komen vandaag moeilijk. Beterschap @rapilos niet lekker, maar niet echt ziek, dat is ook best een beterschapswens waard. @Remi1 DAGPACT: Yvonne Remi zbb Quinn rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 @Quinn Ik moest gister aan je denken. Ben je de stad ook in gegaan gister? 10 jaar geleden zat ik in de verslavingskliniek in Paterswolde. Mijn eerste nuchtere Koninginnedag (was het toen nog) heb ik in Groningen gevierd. Ik had net de privilege"s verdient dat ik alleen, zonder begeleiding, het terrein mocht verlaten voor bepaalde tijd en ben toen de stad ingegaan. God wat was dat een gezelligheid daar, 1 groot feest. Toen ik een cafe om te vragen of ik naar de wc mocht vond ik de sfeer apart maar wel heel gezellig in dat cafe, de wc was wel vreemd, veel roze en rood en hartjes enzo..maar ik had niks in de gaten en heb daar met wat mannen aan de bar een koffie gedronken. Toen ik het cafe verliet las ik op de Gay- Cafe. Plattelandsmeisje he, die is dat niet gewent op elke hoek. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Haha @Remi1 die is wel leuk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 @niks volgens mij gaan jullie vandaag weer terug naar je eigen huis. Zal vreemd zijn maar ook weer fijn . Goede reis voor iniminie toegewenst ook . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 (bewerkt) Gisteren uit eten gegaan naar al you can eat . 3 volwassen prijzen en 1 kind wat we uitgave zeg . Kreeg je bij elke volwassen arrangement 3 alcohol munten zaten we met 9 munten . Had ik vroeger te weinig aan gehad Ben gisteren begonnen met papa is verslaafd van Maarten Dammers. Indruk wekkende . 28 april 2022 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Goedemiddag Huh @Lieke7777, alcohol munten , zijn dat dan geen gewone consumptie bonnen? Had gisteren ook wat moeite om al die hossende dronken meute voor bij te zien komen in whatsapp en social media. Misschien last van fomo. Wad een beetje kribbig daardoor. Vanochtend natuurlijk wel blij dat ik nuchter mijn bed uitrol ipv met een enorme kater . Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Francoise: Goedemiddag Huh @Lieke7777, alcohol munten , zijn dat dan geen gewone consumptie bonnen? Nee non alcoholische dranken zijn in het arrangement onbeperkt inbegrepen . Alcohol betaal je extra , als je meer dan 3 alcohol drankjes drinkt. 28 april 2022 bewerkt door Lieke7777 Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Terug van de tuin ,was al met de auto geweest, want moe. Hoesten gammel, test was negatief. Baal ervan, ben anders nooit ziek en leef zo gezond mogelijk, dus dan mag ik niet ziek worden van mezelf. Enfin, is niet anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 Griep heerst ook @rapilos. Beterschap. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 @Remi1 ja, ik was de Stad in, 's nachts en overdag ook weer. Zat je toevallig in De Rits destijds? Gouden tijden Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 april 2022 Rapport Share Geplaatst 28 april 2022 @Quinn Ik moest even op afbeeldingen googlen want ik wist de naam niet meer, maar het klopt. Daar zat ik. Ik snap je helemaal, erg sfeervol cafe, leuke vriendelijke mensen ook. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden