Spring naar bijdragen

Zondag 24 april 2022


nancy

Aanbevolen berichten

Hoi Sowhat.

Helaas niet echt, is nu een pijnlijke hoest geworden. Maar goed, medicijnen mee en dan moet het maar: morgen naar Schiphol. Gelukkig is mijn man bij me, ik zou eerst alleen gaan (familie zit er al). Komt wel goed, het is in ieder geval geen corona, heb me getest. Hoe gaat het met jou?? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Beterschap @nancy, en fijne vakantie.  Ik kreeg ooit een hele goede tip van een oefentherapeut, toen ik mijn longen uit mijn lijf en iedereen wakker hoestte.  Zodra je iets van een hoestprikkel voelt, handen tegen je flanken zetten en inademend voelen dat ze uitzetten.  Visualiseren dat je je handen een klein beetje wegduwt met je flanken. 

Ik heb nu een hardnekkige hoest en stond in de winkel  gisteren, en verrek, het hielp weer.  Niet elke keer, maar het scheelt toch wat als je niet elke keer hoeft te hoesten. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik laat mijn account opheffen. Ik ben het zat om mij keer op keer zo onderuit te laten trappen. Dus gefeliciteerd @Alcoholist ga verder met je zielige leven. En ja ik weet het, het is er maar 1, maar die ene is teveel. Het forum kan blijkbaar deze zielige gasten niet weren. Zo kunnen ze steeds opnieuw weer door gaan en ik laat het voor mijzelf niet meer gebeuren. Iedereen heel erg bedankt voor alles. Ga goed allen, ik zal jullie zeker missen :heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tip, @Etty ga ik zeker proberen. Voor in het vliegtuig heb ik wel wat tabletjes om het te onderdrukken, maar echt goed is dat natuurlijk niet.

@Sowhat ik hoop dat je nog even kunt slapen, heerlijk! 

@niks, laat je nou niet wegjagen, joh, door één zo'n malloot. Ik hoop toch echt dat je blijft. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leren negeren vind ik maar een rare les. Buiten het forum om kom ik zelden met dit soort mensen in aanraking, die zitten gewoon niet in mijn sociale kring. En als er zich al een aandient dan zorg ik dat 'ie weer snel uit m'n leven verdwijnt, helemaal geen zin in dat soort gedoe.

Maar hier op het forum kún je zo'n gast niet negeren, hij plopt gewoon iedere keer weer op.

Wat hij schrijft tegen Niks (en anderen) is gewoon keihard gemeen, ieder gevoelig mens zou daar toch door aangedaan raken? Wat moet Niks dan? Een schild rond zich heen optrekken? Dan kan straks de liefde ook niet meer naar binnen misschien.

Als wij niet op het forum waren maar we zaten gewoon ergens te praten en iemand zou op die manier tegen Niks tekeer gaan, dan zouden we haar beschermen en die figuur ter plekke buitensluiten of hem eens flink in zijn ballen schoppen. Dan zouden we toch niet zeggen dat ze maar moet leren negeren?

Het is een idiote situatie dit, we kunnen niets doen, alleen maar afwachten op een actie van een moderator die er veel te weinig is om dit aan te kunnen pakken. Het is gewoon een kutforum op deze manier en als ik Niks was, dan vertrok ik ook zeker.

Eigenlijk heb ik veel zin om uit solidariteit ook maar de handdoek in de ring te gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt nog wel wat doen denk ik. 

Wat ik vanaf vandaag probeer is het bericht over het aanscherpen van de forumregels te plaatsen.  Zodat we weten dat we even moeten wachten, maar dat er wel wat gebeurt.  Dat is meer dan alleen negeren.  Als je een ambulance belt staat ie ook niet direct voor de deur, maar het voelt fijn dat ie onderweg is. 

Als anderen dit ook doen, die regels plaatsen, dan gaat dat vermoed ik wel helpen. Het is het proberen waard.  

Er zullen forumleden zijn die dit als de mond snoeren ervaren, en het zielig of jammer vinden voor de troll, maar inderdaad zoals je zegt @Yana het wordt zo echt een kutforum. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leren negeren vind ik maar een rare les. Buiten het forum om kom ik zelden met dit soort mensen in aanraking, die zitten gewoon niet in mijn sociale kring. En als er zich al een aandient dan zorg ik dat 'ie weer snel uit m'n leven verdwijnt, helemaal geen zin in dat soort gedoe.

Goeie morgen Yana,

Die kom je in de maatschappij ook niet tegen, die zitten opgesloten of durven gewoon niet buiten te komen. Maar inderdaad Negeren is het enigste dat echt helpt. Hij pakt de kwetsbaren. Ach ja ik heb alweer veel te veel aandacht aan die gek geschonken. Tijd om iets normaals te gaan doen hahaha Laten we dat allemaal maar doen. Een fijne zondag kanjers.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zullen forumleden zijn die dit als de mond snoeren ervaren, en het zielig of jammer vinden voor de troll, maar inderdaad zoals je zegt @Yana het wordt zo echt een kutforum. 

Ja maar Etty als wij niet meer reageren raakt hij het niet kwijt en blijft er zelf mee zitten. Boeddha heeft ooit gezegd, "Als iemand jou iets wil geven dat jij niet wilt, blijft hij er mee zitten". Wijze man die Boeddha ;) Nou echt weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Negeren is wat de moderator hier van ons vraagt
ik weet uit ervaring dat dat buitensluiten is, en ook niet wenselijk/menselijk
zo kunnen we het dus nooit goed doen
maar de "dader" meer macht geven door er aandacht aan te besteden werkt ook niet.
Dit is een dilemma dat bij tijd en wijle hier opduikt.
Ik kan als het mijzelf betreft wel op mijn handen zitten
maar als ik denk hoe dit gedrag, beginnende forummers weg kan jagen
en hier aanwezige mensen die kwetsbaar zijn, zeker via hun kinderen, beledigt,
dan ervaar ik dat als hemeltergend.
Uiteindelijk zullen de trollen zichzelf het meeste treffen, want om nou te zeggen,
dat zo iemand trots op zichzelf kan zijn? De afgunst spat er van af vaak en zegt
altijd wat over de schrijver zelf.
Laten we ons forum beschermen en er niet om weg blijven, al begrijp ik dat nog zo goed.
Het is alsof we dan de paar % narigheid de boventoon laten voeren, en dat gebeurt al teveel IRL.
 

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...