Yvonne Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Goedemorgen frummers. Nog geen dagdraad??? Zo, ik ben er weer. Maandag de booster gekregen halverwege dinsdag ziek daarna. En dan ook écht ziek, goeie genade... Maar ik ben er weer. Eerst maar een bakje. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Goedemorgen @YvonneOei, dat is niet fijn, zo’n heftige reactie. Gelukkig ben je weer op de been en kun je met het mooie weer goed opknappen. @niks: hopelijk nemen de spannende tijden af en komt puur en zorgeloos genieten voorop te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Dankje @Maja, hoe is het nu met jou? Al meer zicht op hoe het verder zal gaan? (ik heb helemaal niets meer bijgelezen deze week, dus als je al iets hebt verteld weet ik het nog niet) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 (bewerkt) Moghu dames, Jij ook Von? Nou dan kun je je lol op meid. Hopelijk krijg je nu geen corona, wat bij mij wel gebeurd is. Je hoeft vandaag geen koffie te zetten hoor, doe ik wel. Dadelijk kom ik bij jou ook langs 15 april 2022 bewerkt door bolletje Tatum en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Goedemorgen. Aaaah nee @Yvonnewat vervelend dat je er zo ziek van werd. Had je dat bij je vorige booster niet ook al? Gelukkig nu achter de rug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Goedemorgen hier potje dicht van de mist. wacht maar even tot het opklaart met varen. dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Dankjewel Bol, dan hebben we nu dubbel koffie.... kom maar op met die vrijdag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Hier geen mist, wel bewolkt nog. Klopt Rosée, maar het was dit keer wel twee keer zo erg, niet normaal, maar goed, alles beter dan corona krijgen. Ik heb net even de draad van gisteren gelezen. (de andere dagen komen nog wel eens) Oei @niks wat zullen jullie in spanning hebben gezeten, fijn dat Iniemini weer iets opknapt nu. Mooi dat de boot weer kan varen @Remi1, lekker er op uit straks met de pasen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 (bewerkt) DAGPACT: zbb Yvonne 15 april 2022 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Goedemorgen frummers , vandaag weer naar mijn vrijwilligerswerk, alhoewel is het niet zeker want collega had de accu kapot dacht ze. Dan Pasen maar weer eens doorkomen . Gelukkig mooi weer , dus kan ook buiten zitten . 25 april ist zover , dan mag ik uit de gips . En dan word het spannend hoe snel ik weer "de oude" ben . Ai @Yvonne, ik was van de 3e flink beroerd en kreeg een maand later corona. Denk niet dat ik m nog ga nemen. Maar gelukkig weer opgeknapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Goedemorgen allemaal, hier een klein beetje mistig, maar is meer zwaar bewolkt vind ik. Dank voor de koffie @Yvonneen @bolletje Wat rot dat je weer zo ziek bent geworden van de booster @Yvonne Ik vind die boosters helemaal niets en heb het dan ook niet laten doen. (sorry voor diegene, die wel vinden dat dit hard nodig is ) Onderzoek heeft zelfs uitgewezen dat de laatste prik maar 4 weken beschermd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Goeiemorgen allemaal, Wij gaan ook niet voor de tweede booster prik. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Wat fijn dat je bijna uit het gips mag @Francoise. Wat zal je blij zijn als het eraf is. Francoise reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 goeiemorgen frummers @Yvonne schrikken, alweer zo ziek. Moderna? Fijn dat je er weer bent in elk geval. Ik dacht dat je druk was, maar dat was dan zeker de week voor de 2e booster. koffie, lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Goedemorgen. DAGPACT: zbb Yvonne Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 14 minuten geleden zei Roberto: DAGPACT: zbb Yvonne Roberto Ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Lukt dus wel op mobiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Goedemorgen allemaal! Eerste wandeling vandaag al gemaakt. Gaat er zeker nog een volgen. Op fijne nieuwe wandelschoenen. Ik merk dat van ik daar goed van opknap en iets van energie opbouw. Mijn moeder ligt nog steeds in het ziekenhuis en is, zo werd verteld, in contact geweest met een medewerker met schurft. Dus grondige schoonmaak van lijf en bed plus medicijnen slikken. Nu hopen dat dat voldoende is. Zodra er plaats is door naar revalidatiecentrum voor ouderen. En dan? Dat is vooralsnog de vraag. In ieder geval niet terug naar verpleeghuis waar ze gevallen is. De voorzieningen daar zijn niet passend voor wat mijn moeder (ook qua indicatie) nodig heeft. Heeft ook gezorgd voor haar val en breken heup. Ongelooflijk dat het verpleeghuis deze kamer heeft durven aanbieden als spoedplek VV06. Gevalletje geld vangen, om het even hoe. Nu tijd voor een bakkie leut van @Yvonne! lady jane en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Nog 10 dagen @Francoise, je kan kruisjes gaan zetten! Fijn voor je dat je het gips gauw kwijt bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 DAGPACT: zbb Yvonne Roberto Ikkanhet IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 @Yvonne en @Majaallebei heel veel sterkte. Het gaat hier goed. Heel goed. Nu een lang weekend. Ik heb E verteld over mijn alcoholisme en hij blijft mijn vriend. Hij wil me steunen. Eerste paasdag sta ik op 60 dagen droog. Dan meld ik me aan op het jaarpact. Dit jaar is Pasen niet alleen, maar samen met E. Eerste paasdag bij mij. Ik heb al wat recepten gezocht voor heerlijk belegde broodjes. We houden van wandelen, in de zon zitten, spelletjes en thee drinken. Tweede paasdag gaan we een dagje weg. Ik weet dat er 2 leuke opties zijn; ik laat me verrassen. rapilos, karin123, Francoise en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Wat een heerlijke dagen in het vooruitzicht @Tatum! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Goedemorgen. Ik heb jullie gelezen . Ik heb een lastige werkperiode afgesloten. Gelukkig. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Wat een fantastische berichten @Tatum ! Harstikke leuk voor je Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 15 april 2022 Rapport Share Geplaatst 15 april 2022 Goedemorgen op deze goede vrijdag. Het belooft een prachtig Paasweekend te worden. DAGPACT: zbb Yvonne Roberto Ikkanhet IJsvogel Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden