ikkanhet Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Goeiemorgen allemaal, nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Goedemorgen. Het wordt een mooie dag. Zo niet, ga ik er toch een mooie dag van maken. Vanmiddag op tijd naar huis (dat is het plan) en dan vijf dagen vrij. Maar nu eerst op zoek naar het koffiezetapparaat. Rosee, Yana, Descartes33 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Goedemorgen. Vannacht liggen nadenken over de draad. Bijzonder pijnlijk om te lezen hoe verwoestend een slechte jeugd van invloed kan zijn op de betrokkenen en op de generatie daarna. Wat een macht blijven die daders hebben en houden. Zelfs over het graf heen. Zelfs generaties verder. karin123, Reacher, Francoise en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Goedemorgen. De boom voor mijn huis is zo mooi groen nu. Descartes33 en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Goedemorgen. Wat fijn @nancy straks vijf dagen vrij, welverdiend @Sowhat ja daar dacht ik gisteren ook aan Zo moeilijk om te doorbreken ook. Overigens merk ik dat ik, sinds ik nauwelijks nog drink, ik veel meer op m'n ouders lijk dan ik zou willen, blegh. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Van die karaktertrekjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Het enige waar ik op lijk van mijn ouders is het drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Ja ok en wat van het uiterlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Mijn vader heeft in het verzorgingstehuis waar die op het laatst was de boel nog afgebroken omdat hij geen drank meer kreeg. lady jane en Francoise reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 (bewerkt) Te persoonlijk 13 april 2022 bewerkt door Lieke7777 Francoise en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Lijkt me heel heftig en eng te zijn geweest @Lieke7777. Ik heb mijn vader de laatste jaren van zijn leven niet meer gezien, had er ook geen behoefte aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Ik vond het heftig ja , ik heb hier een aantal weken geleden ook EMDR op gehad . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Mij hebben ze onder hypnose willen brengen voor de jaren voor mijn 10e maar heb ik niet gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Goeie morgen lieve mensen, Gisteren thuis gebleven omdat ik zo hondsmoe was. Dat heb je met een herseninfarct als je veel prikkels krijgt. Door de verhuizing en de rotzooi die overal staat en de drukte van een hoop mensen, en onze lieve downies die nu ontzettend druk zijn, loop ik over van prikkels, word huilerig en heb nergens geen zin meer in. Gisteren 3 x 2 uur geslapen overdag en voel me gelukkig wat beter maar blijf vandaag en misschien morgen, ook thuis. Flink rusten en een beetje keutelen. karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 En genegenheid of een knuffel of iets in die richting ken ik niet ook nooit gehad van mijn ouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 @bolletje bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Goedemorgen frummers. Heftig ook voor jullie @ikkanhet en @Lieke7777. Wij hadden een kroeg thuis dus wel met de paplepel ingegoten maar vader was een lieve man , die wel redelijk "maat" kon houden en moeder dronk helemaal niet . Denk dat je als kastelein ook wel moet kunnen. Vader stierf toen ik net 13 was aan leukemie lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Keutel ze @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 @bolletje. @ikkanhet en @Lieke7777 Een hartje gedeeld door drie. Meer kan ik even niet missen. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Niet geslapen. Vannacht allerlei tuinen doorgezocht met brokjes schuddend en een hele sleep vreemde katten achter me aan, maar ik heb haar gevonden mijn tuinkat. Flink bijgevoerd en samen door het stro gerollebold zo blij waren we elkaar te zien. Mijn vriend zei: ‘nu hou je haar zeker wel binnen’. Maar nee. Ik kan dit. lady jane en Hadocque reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Hi. Sterkte met de komende dag. Wat een kutzooi. @Reacher die kat snapt wat je nodig hebt. Meer koffie en om negen uur een afspraak. Ik kom fashionably late, want zonder koffie ben ik nog erger 's ochtends. lady jane en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Goedemorgen. al vroeg vertrokken en nu lekker voor anker. even weg een paar dagen weg van alles en iedereen. dagpact: zbb karin123, Lieke7777, nancy en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 Als iemand zich verveeld , en van een spelletje houd, en opdrachten moet voltooien om meer land enz te krijgen is gardenscapes wel leuk . speel hem wel op mijn tablet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 2 uur geleden zei Sowhat: Goedemorgen. Vannacht liggen nadenken over de draad. Bijzonder pijnlijk om te lezen hoe verwoestend een slechte jeugd van invloed kan zijn op de betrokkenen en op de generatie daarna. Wat een macht blijven die daders hebben en houden. Zelfs over het graf heen. Zelfs generaties verder. en als je bedenkt dat daders vaak ook zelf slachtoffer zijn, dan blijft over dat we allemaal de mogelijkheid moeten zoeken die rode draden te doorbreken. Wij zijn wel de generatie met mogelijkheden tot het verkrijgen van inzichten, acceptatie en overgave aan ons leven. Wat best wel een grote verantwoordelijkheid geeft vind ik soms. sommigen van ons hier kunnen wel een trilogie schrijven als memoires Netflix kan nog rijker aan ons worden maar even goed betekent het veel werken, pijnen verwerken en het moeilijkste(voor mij) overgave en nooit opgeven tegelijk♥ Etty reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2022 Rapport Share Geplaatst 13 april 2022 goeiemorgen frummers nog geen strandweer helaas, dus mijn paaseieren maar eens gaan verven en vanavond weer beachen voor het eerst gisteren de zaalcompetitie afgesloten wat mooi dat we nu lekker buiten kunnen spelen nancy en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden