ikkanhet Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 5 minuten geleden zei lady jane: goeiemorgen frummers strandweer even voorbij tijd om wat aan mn huishoudelijke plichten te gaan doen, brrrrrrrr wat is dat toch met die punt, de ene keer lukt het wel, de andere niet? Maja, houd je goed he, wat een spanning! Alleen op enter drukken als je achter Maya staat dan komt die vanzelf. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 gelukt, thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 4 minuten geleden zei lady jane: gelukt, thnx Graag gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Goedemorgen , @niks succes in het ziekenhuis , en dat je weer rustig mee naar huis mag . @Maja voor vandaag nogmaals sterkte met je moeder en jezelf Ik ben nu al in Rijswijk , een schouwburg voorstelling van stichting jeugdformaat en lectoraat CHE Ede. Ben benieuwd . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 @lady janeDat komt omdat het geen punt is maar een opsommingsteken, die verschijnen vanzelf in een blok tekst totdat de opsomming wordt opgeheven. (of wordt het van deze uitleg niet duidelijker ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 jawel Yana thnx haha ik maak soms een punt van iets wat dat niet is Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Hey @niks vandaag naar zh . Zou het kunnen dat de harde buiken een reactie op de spanning daarvoor is ? Succes iig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Succes @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 (bewerkt) mij werd verteld dat dat oefenweëen zijn. Maar ze leverden toch ook stress op. @niks& Co 28 maart 2022 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Ik heb in mijn tweede zwangerschap vaak gehuild van de pijn zo knalde mijn zoon altijd in mijn buik. En als een vreemde een hand op mijn buik hield knalde die nog eens extra. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 @Maja heel veel sterkte Ik ben heel blij dat ik gisteren niet gedronken heb. Ook niet na de date. Ik ben die combinatie aan het afleren; tijdens of na een date ga ik los. Deze tweede keer was het makkelijker dan de eerste keer. Nu heb ik fijne herinneringen karin123 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Even eerlijk naar mezelf: mijn fobie voor mannen die boos worden is bijna even groot als voor Rottweilers. Toch (zoals E. nu) tref ik ook hele lieve, zorgzame mannen. Die zijn echt de moeite waard om te leren kennen. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Ochtend ziekenhuis er weer opzitten. Blij dat ik weer thuis ben want ik wordt het goed flauw steeds "sorry, beter wordt het niet meer". Goedemorgen, bijna middag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Sterkte @Maja Succes @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 @nikskomt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Goedemiddag Succes @niks Ik wens je nogmaals heel veel sterkte @Maja. En ja, als het lukt: niet te ver vooruitkijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 (bewerkt) Wat een prachtige rakende theater voorstelling. Die vertolkt werdt door 2 actrices die de rol van ouders op zich hadden van een uit huis geplaatst kind . Daarnaast een gezinshuisouder gespeeld. De dialogen , de gevoelens, de machteloosheid. Maar ook gericht hoe kan dit beter gebaseerd op onderzoeksresultaten van de hoge school Ede. (Lectoraat) Ik voelde elk woord, ik heb flink wat tranen weggepinkt . Maar tegelijk voel ik mij ook trots dat ik deel mag uitmaken van een verandering. Ook kwam ik daar mensen tegen die ik eerder gezien of gesproken heb . Ik was niet alleen . 28 maart 2022 bewerkt door Lieke7777 Francoise, karin123, rosa45 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Heftig @Lieke7777 maar ook mooi. Goed bezig Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Ik "mocht" blijven, was er zelf al een beetje bang voor. Eiwitten in urine te hoog, bloeddruk te hoog. Maar ook al 2 cm ontsluiting. Het is duidelijk, dat ook deze dame geen 40 weken zal blijven zitten. Voor nu is het wel rekken. Weeën remmend middel, ik krijg spuiten voor longrijping, voor het geval dat. Gelukkig mogen S en Mini de hele dag bij mij komen. S heeft wel geregeld dat Mini een dag extra naar kinderopvang kan. Ik wil dat hij er vooral voor Mini is, samen thuis slapen. Op tijd bij mij weg 's avonds, ik red mij wel. nancy, Francoise en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Ben er ook heel rustig onder. Natuurlijk is het niet leuk, thuis heb ik toch Mini om mij heen en dat vind ik dan wel moeilijk. Maar ze komt elke dag wel even knuffelen natuurlijk. Zo zeggen ze het hier ook Jopie, elke dag is er 1. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 3 uur geleden zei jopie: ik heb allerlei reacties, @Lieke7777. En vragen ook. Maar ik doe het niet, want... .....volgens mij is dit zo eentje die je deelt, maar die gewoon eerst even helemaal moet bezinken, he, voordat je 'erin of erop duikt'? Je klinkt 'overwhelmed'. .... ga jij maar lekker even bijkomen van deze ervaring en het laten zakken.... vergeet jezelf niet. Je wás en bent ouder, hébt nu een rol. Dit was niet klein of even voor jou/jullie Txs klopt idd overwhelmed . Maar wilde het wel graag delen hier . Het is een onderdeel van mijn leven na alcoholisme en de gevolgen. Ik laat het ook bezinken en straks bij de AA zal ik er ook iets over delen. En idd mijzelf niet vergeten , heb wel geleerd bij de training OKEE dat ik in herstel de dingen mag laten binnenkomen er om verdrietig en geraakt er door te zijn . Deze eigenschap is pas bij mij opstaan na het stoppen met alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Arch niks @niks duw toch opgenomen in ziekenhuis , en ja elke dag is er 1 . Hopelijk blijf jij er je wel goed bij voelen pre eclampsie is niet fijn . Je bent veilig en sterkte met alles .knuffel voor jou. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Hoop dat de baby nog even geduld kan hebben @niks. Jouw kindjes hebben er wel zin in zeg. En ook sterkte voor jou, weer in het ziekenhuis. Wat leer je toch veel @Lieke7777 bijzonder, overweldigend lijkt me idd zo'n dag. Vanmiddag had ik een begrafenis van familielid van vriendin, het was nogal informeel allemaal en kreeg meteen bij binnenkomst glas champagne in m'n handen gedrukt. Niet opgedronken, voelde op een of andere manier niet goed, alsof het me uit balans brengt ofzo. Ook als het bij 1 glas blijft. Er gingen best wat flessen doorheen, gek dat ik nog steeds gefocust ben op hoeveel iedereen wel/ niet drinkt. Zal wel altijd zo blijven denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Ik blijf hier tot en met de geboorte @Oskar. Deze week is nog spannend, als ik voor 32 week toch ga bevallen, wordt ik overgeplaatst naar een ziekenhuis met intensieve couveuse zorg. Ik heb zeker klachten @Lieke7777, hoofdpijn en misselijk, hou vocht vast. Mini en S zijn geweest, zijn net naar huis. Poeh dat vond ik toch even moeilijk, gelukkig kwam de verpleging net. Ik stoer doen natuurlijk, wat ze wel door had. Ik mag best even huilen, het moeilijk hebben. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden