Spring naar bijdragen

Maandag 28 maart 2022


niks

Aanbevolen berichten

Net terug van sporten en daarna heerlijk even de sauna in. @Oskar ja hoewel ik niet volledig ben gestopt, begint het er wel steeds meer op te lijken. Alcohol geeft me niet meer wat ik zoek. Ik drink eigenlijk amper nog, hoogstens een glas bij speciale gelegenheid als ik dat van te voren met mezelf heb afgesproken.  Zal zo eens per 6 weken zijn gemiddeld.  Niet drinken geeft toch het meeste rust, kom ik steeds meer achter.

@niks hou je haaks hoor. Hoop dat je een beetje vertroeteld wordt daar. Ziekenhuizen geven mij ook altijd een veilig gevoel, en zo gezellig al die mensen. Ik zou er wel een weekje willen liggen, maar dan wel zonder dat ik iets mankeerde. Maar dat kan helaas niet :Dmaar goed ook. Hoop dat je een beetje kunt slapen daar. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-3-2022 om 18:37 zei Oskar:

En voor iedereen die ik nog niet genoemd heb een kusje :lips:

Dat vind ik lief van je mede-ezeltje. Ik heb geloof ik al 2 jaar geen kus(je) meer gekregen. :( Dus die van jou is zeer welkom. 

bewerkt door Jannigje
Spelfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei niks:

Ja maar er moet ook gewerkt worden natuurlijk. Mini gaat dag extra nu naar kinderopvang. Opa en oma's springen bij, buurvrouw wil oppassen. Komt wel goed. 

Fijn dat je zoveel hulp hebt. 
Krijg jij daar bijvoorbeeld ook ontspanningsoefeningen oid? Lijkt mij wel geïndiceerd.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...