nancy Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Goedemorgen allen. Eerst maar eens koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Vandaag even kijken hoe ik spraakopnames van mijn oude mob naar mijn nieuwe mob krijg. Ingewikkeld. Denk ik. Google is mijn vriend. En dan heb ik een hele lading aan cadeaukaartjes, waarvan ik me afvraag of die nog wel geldig zijn. Eigenlijk vind ik dat zó zonde, die cadeaukaartjes, ongemerkt verloopt hier nog wel eens wat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Hé, @Maja, ik zie je... hoe gaat het met je? Goeiemorgen Nancy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Goedemorgen Yana en Oskar! Maja in the house?? Hoe gaat het met je, @Maja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Ik wil ook een cadeaukaart krijgen karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Het was een heerlijke dag gisteren! Ik ben in Zuid-Frankrijk aangekomen, stralend weer, bomen in bloei, overal bloemen... Ik heb voor het eerst weer auto gereden en dat ging goed, ik voelde me sowieso vrij goed. We bezochten een marktje waar we een fortuin hebben uitgegeven aan een paar dikke asperges... lekkkkkerrrr. lady jane, rapilos, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Goeie morgen mensen, Toos sterkte vandaag, je zal het nodig hebben. Goh we hebben een nieuwe locatie gekregen met de dagbesteding. Prachtig zeg, zo sjiek allemaal. Ik zit bij het raam dus prachtig licht om te schilderen. karin123 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Hoera! Weer zon. Zin in. Eerst wandelen, later update op de dagdraad. Kohtje, nancy en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Het zijn van die cadeaukaarten die je niet zomaar kunt inzetten, overnachtingen en dinerkaarten. Dan moet je dat eerst activeren via internet, zoeken naar restaurants en hotels die deze bonnen accepteren en áls ze dat al doen, dan meestal doordeweeks. Dus moet mijn man vrij nemen van zijn werk. Maar goed, luxeprobleem, ik snap het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Van wie krijg je die onmogelijke cadeaus dan? Die kunnen je beter op een vrije zaterdag gezellig mee uit eten nemen dan toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Hahahaha, ja inderdaad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Goedemorgen: Dagpact: Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Goedemorgen frummers, Wat een heerlijk zonnetje weer. @Maja, wat fijn je hier weer te zien En jaaaa, cadeaukaarten, ik heb ze onlangs ook nog eens bekeken, had er ook een stapeltje die verlopen waren. De koffiecadeaukaartjes zijn verlengd ivm de coronaperiode merkte ik, maar voor de fashioncheques (vreselijke naam en moeilijk in te leveren via internet) was geen uitzondering gemaakt meen ik, ach, helaas pindakaas. Eerst maar een bakje nu. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Goedemorgen. Klinkt heerlijk @Yana Succes met de cadeaukaarten @nancy. Hier jaren geleden bonnen voor luxe etentjes gekregen (huwelijkscadeau), nooit aan toegekomen, zonde. @Majahoop dat t goed gaat, tot laters. Op naar de sportschool en dan koffiedrinken met vriendin. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 goeiemooiemorgen frummers gisteren een heerlijke baggy joggingbroek gekocht die tè lekker zit, doe ik nooit meer uit blijkt een zwangerschapsbroek te zijn wordt morgen vervolgd op de kilokiller☺ Rosee en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Over cadeaukaarten gesproken: bestaat het 'enveloppe met inhoud roulatiesysteem' niet meer? Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 geen idee, ik krijg er geen meer het laatste halfjaar en ik gaf de codes meteen door aan dochter die was er altijd erg blij mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Hoi @Toos, hoe voel je je vandaag? Heb je de alcoholvrije motivatie alweer op kunnen duikelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Goedemorgen, Ik ben gaandeweg op een gewicht aanbeland dat niet lager mag worden. Geen excuus meer het kopen van kleding uit te stellen. En het wordt hoog tijd mijn blokkades daaromtrent op te heffen vind ik. Vandaag de stad in, naar de film en een beetje shoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 55 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen: Dagpact: Roberto zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Een hele goede morgen allemaal, opnieuw een stralende dag vandaag Van de week een nieuw bed gekocht (boxspring ) Al mijn oude lakens passen niet meer dus ook alles nieuw moeten kopen Gelukkig wilde mij kleinzoon het oude matras en topper hebben Zo zonde anders om weg te gooien, want was nog maar een paar jaar oud Zit nu wel met een berg lakens en hoeslakens die ook niet meer passen dus er staan 4 grote vuilniszakken klaar om naar de kledingbin gebracht te worden Plus een berg plastic van het nieuwe bed Straks eerst alles maar eens weg brengen, dat ruimt op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 En hoe is het met @Toos vandaag ? Heb je het bij die ene fles kunnen houden, of ben je door gaan drinken ? (ik vrees het laatste ) Hoop, dat je vandaag een nieuwe frisse start kan maken Houdt je taai en, en kom maar wat vaker hier @Maja, Wat fijn om je weer te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2022 Goedemorgen, ik lees vanaf het perron op weg naar opleiding weer eens mee nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden