Spring naar bijdragen

Maandag 14 maart 2022


Lika

Aanbevolen berichten

OF MISSCHIEN JUIST EVEN NIET ZO ALERT?
oeps, ik laat maar staan die caps, het was note to myself, denk ik☺

Toen ik na 8 maanden weer eens chips at, ging de zak ook leeg.
Het hele proces van terugkijken, analyseren werd idd ook een beetje
obsessief. En de dag erna was er gewicht minder op de weegschaal.
Dus òf ik zou het pas na 2 dagen merken, òf het was goed om de
verbrandingsoven weer eens flink op te stoken.
òf, het blijft een mysterie, zoals zoveel. Maar dat we aanleg hebben
voor alles of niets hier, is bij mij een feit. :):heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 

Ach @Reacher, wat naar voor je. Maar goed dat je even pas op de plaats maakt kussen


Ik liep vanmorgen al om half vijf buiten met de hond, ze voelde zich niet lekker..... 
Daarna nog even in bed gekropen, maar echt slapen lukte niet meer. 
Dus ben ik maar heel vroeg in de auto gestapt en naar W. gereden, nu heb ik de weekboodschappen al binnen cheerleader

Het regent hier trouwens, jakkes... 
Maar wel blij dat ik gisteren nog even flink bezig ben geweest in de tuin. 
Vandaag  dus maar een binnendag verder. 

En nu tijd voor een bakje. 
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees dat Lika toch positief is getest, beterschap @Lika, ik hoop dat je er weinig last van zult hebben. 

@Bor/Remi weg? Ik kan niet echt geloven dat dat definitief zal zijn. Misschien toch even weer schoon schip gemaakt? 

En ja @Yana en @Reacher, ik begrijp ook niet waarom dit soort negativiteit, hatelijkheid nodig is.  (n.a.v. jullie reacties op de draad van gisteren)
Maar blijf er alsjeblieft niet om weg hoor. 

Dagpact: 

  • nancy
  • Roberto
  • Reacher
  • Yvonne 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over het geschrevene gisteren: je ‘kent’ elkaar al wat langer dus ik probeer erop te vertrouwen dat ik wat Jopie gisteren schreef anders lees dan zij bedoelde. 
En dat lukt eigenlijk ook wel.

Maar daarna denk ik: voortborduren op een onderdeel van een citaat dat iemand een schop na geeft en die persoon daar positief mee bevestigen: echt? 
En dan weet ik het niet meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi. Knuffels voor @Reacher en beterschap voor @Lika. @Rosee ik zou zeggen dat er niks mis is met een keer losgaan met een pak koeken, niet te obsessief worden daarin joh. Maar ja, ik ontbijt vandaag met Milka peanut.

@bor :rose:

@jopie aan jouw goede bedoelingen twijfel ik niet, aan die van donder, waar het citaat om ging, wel. En dat is dan weer mijn zaak.

Dagpact: 

  • nancy
  • Roberto
  • Reacher
  • Yvonne 
  • Quinn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lika:

Dank allen. Ik lig wat in bed. Lamlendig. Maar als dat alles is…
 

@Reacher:heart:

Hee balen dat je toch positieve  getest bent .

Vreemd hé  volgens de richtlijnen hoef je niet te testen of in quarantaine  als je geen klachten hebt .

En nu blijk je toch positief  , shoot me .

 

Beterschap  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zwart wit foto etalage

Met dit soort brombakfietsen reed Gall en Gall bij ons in de buurt rond in de jaren 60. Als kinderen vroegen we dan altijd een blokje om op het spatbord. Vaak mocht dat. Langzaam reed die bezorger (die op deze foto lijkt ook nog op die bezorger bij ons in de buurt, misschien was het hem wel.. :mellow:) dan een rondje om de flat heen. Soms twee, drie keer, al naar gelang het aantal kinderen dat durfde.. twee per rondje. Donkerrood was die bakfiets. Met witte letters.
Mijn eerste ervaring met Gall en Gall. Altijd dus gevaarlijk voor mij geweest..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lieke7777:

Hee balen dat je toch positieve  getest bent .

Vreemd hé  volgens de richtlijnen hoef je niet te testen of in quarantaine  als je geen klachten hebt .

En nu blijk je toch positief  , shoot me .

 

Beterschap  .

Ik had een negatieve zelftest en een soort schorheid. Maar dat heb ik wel vaker in de ochtend als ik niet zoveel heb gepraat. Als ik geen positief geteste man had gehad zou ik niet naar de GGD zijn gegaan op dat moment. 
 

En zo zullen er veel meer zijn. 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, het forum is wat stiller. Maar in mijn ogen geeft dat niets. De meesten zijn eerlijk in hun alcohol gebruik en melden dit ook. Verder zijn de meesten ook begaan met elkaar :heart:

Verder nog wat onrust stokers, die de vraag over het werkelijke alcoholgebruik maar wat graag ontwijkt… maar daarentegen wel anderen maar al te graag de les leest.. ( al dan wel onder invloed of niet, want deze vraag ontwijk je continue ) Het zal mij echt een reet roesten. Ik haal totaal geen meerwaarde uit je berichten B J.  
 

Rustig zo. Natuurlijk is je account ouder dan de mijne, heb je meer berichten geplaatst dan ik. Totaal geen toegevoegde waarde. Want…. Steeds weer kwam je je mengen in andermans shit, maar durf je geen eerlijk beeld te geven over jezelf . 
 

Verder hou ik het heel kort. Ik waardeer de eerlijkheid en de struggles van de rest. Ik heb ze zelf ook regelmatig, daar niet van. Al zijn de draadjes korter, ze mogen er zijn.  
 

We komen er wel :rose:

bewerkt door Senna34
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei jopie:

Ik vind het onzinnig om mij geraakt te laten worden  door iemand die mij opzettelijk wil raken. Negeren is daar dan ook bij mij niet 'straffen en de ander vooral laten merken dat ik m negeer', maar daadwerkelijk langs me af laten glijden. Ik vind het niet belangrijk. Op de bus kom ik natuurlijk ook behoorlijk wat tegen en ook dat is niet persoonlijk, ook al gaat het écht persoonlijk naar mij. Of de bus te laat is, te vroeg, het regent of de zon schijnt, ik heb het gedaan en krijg de volle laag. Zonde van mijn energie daar lang bij stil te staan, zonde van mijn goede humeur daar veel aandacht aan te besteden. In het begin kon ik dan uren na-denken over zo'n gebeurtenis, terwijl er zoveel meer en zoveel meer moois gebeurde. Weg was de ruimte daarvoor. 

Daarnaast vind ik het (net zo zeer) ongezond om mensen in mijn omgeving toe te laten die mij, ook al is hun intentie goed, niet goed doen. Dat zegt niets over de ander, dat zegt iets over wat de mix, de relatie, met mij doet. En ik ben degene die voor mij moet zorgen. 

Dit hele bericht is precies zoals ik erin sta. Waar dan toch die verschillen in intentie  ontstaan is mij een raadsel. Hier zit het in ieder geval niet.

15 uur geleden zei jopie:

verder wens ik jou rust in de kop.  Zo het even kwijt zijn, het op zijn,  is verschrikkelijk, en ik ben bijna blij dat ik het weer mee mocht maken, als je een beetje begrijpt wat ik bedoel, maar oeh.... niet fijn....liever de komende tien jaar niet weer....de bodem is dan weg. 

. Je maakte op mij de  indruk een beetje onrustig  als een soort herdershond de club bijeen te willen houden, terwijl de club uiteenviel, of misschien geen club was, ik weet het niet. Herken je dat? 


Dank.
Ik zie mezelf meer als een Golden Retriever maar verder herken ik dat. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...