Roberto Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Goedemorgen. Dagpact Roberto Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Goedemorgen frummers en goedemorgen @Roberto. De zon schijnt, straks dus weer lekker naar buiten. Eerst een bakje Dagpact Roberto Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 goeiemooiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Goedemorgen allemaal Dagpact Roberto Yvonne Rosa Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Goedemorgen. Hier geen zon te zien @Yvonne misschien komt dat nog. Nu sporten en vanmiddag naar de film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Goedemorgen, hier gaan ze straks zwemmen.  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Heb jij iets gevonden waarmee je de tijd op bed leuk kunt doorbrengen @niks? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Beetje puzzelen, ik vouw de was op in bed. Mini haar was, de witte was, groter spul is lastig. Mini speelt veel bij mij in de buurt, of samen in bed boekje lezen of filmpje kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Oh ja en fotoboeken maken, digitaal maar is wel een werkje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Leuk, fotoboeken maken, dat is echt zoiets waar je anders niet toe komt. (Als je toevallig een geweldige foto hebt waarop nou net een dingetje of puistje of iets in de achtergrond storend in de weg staat, dan laat ik er met plezier photoshop op los voor je.) niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Goedemorgen. Dagpact: . Roberto . Yvonne . Rosa . nancy  Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Goedemorgen. Zwaar bewolkt hier. Maar de temperatuur is prima. Dagpact Roberto Yvonne Rosa nancy Toos Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Goedemorgen. Dagpact Roberto Yvonne Rosa nancy Toos Claudius Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 13 minuten geleden zei Claudius: Goedemorgen. Dagpact Roberto Yvonne Rosa nancy Toos Claudius Artemis  Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 (bewerkt) . 13 maart 2022 bewerkt door Artemis . karin123 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Genoeg geluierd, de theepot is leeg, dus aan de slag nu. Ik mis @Maja trouwens ook al een poosje. Vanaf hier: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Goedemorgen. Oudste is weg. Ik hoor niets. Dat is goed. Jongste mist haar zusje zeer. Ook leuk!! (Ze zijn 15 en 17, totaal verschillend, maar heel erg dol op elkaar) en gisteren was zo’n mooie dag. Met opleiding en ontwikkeling daarin. Er kwam veel samen en ik voel me rijk. Man is positief getest. Ik niet. Nu naar teststraat. Ook dat. ikkanhet en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Maar @Lika als jij geboosterd bent hoef je niet in quarantaine cq naar de teststraat als je geen klachten hebt ?   Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 13 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Beste mensen, De voorbereiding voor mijn tuinplantenkwekerij aan huis verloopt gestaag. Ik begin met iets wat bijna niet kan mislukken:Â het zaaien en binnenkort oogsten van Lepidium Sativum oftewel tuinkers. karin123, Artemis en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Leuk al je tuin , en kweek activiteiten. Ik heb ook jarenlang voorgezaaid niet veel en groot maar had 2 leuke moestuin bakken in de tuin . Vorig jaar deze weggehaald omdat we de tuin gingen aanpakken en wilde ik dit jaar opnieuw starten . Maar aangezien de tuin is verprutst ( tegels leggen ) moet dit jaar alles er weer uit . Dus dit jaar sla ik weer over , hopelijk volgende jaar weer . Roberto en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 1 uur geleden zei Lieke7777: Maar @Lika als jij geboosterd bent hoef je niet in quarantaine cq naar de teststraat als je geen klachten hebt ?   Wel toch? Ik begrijp er geen drol meer van. Maar ben nu al getest. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Als je zélf positief bent getest, moet je thuisblijven. Anders niet. Ik ga richting zwembad met de kleintjes. Ik denk dat ik onszelf trakteer op patat . Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 Veel plezier @nancy Hier zijn ze net terug. Mini is een papa kindje, toch heeft ze regelmatig naar mij gevraagd in het zwembad. Ook thuis merk ik dat ze meer bij mij wil zijn, huilen als papa haar naar bed wil brengen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 (bewerkt) . 13 maart 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2022 (bewerkt) . 13 maart 2022 bewerkt door Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden