Spring naar bijdragen

Zaterdag 5 maart 2022


Yvonne

Aanbevolen berichten

Gebroken nacht, maar geen gebroken voornemens. Gisteren bijna. Zwaar bier besteld, maar ook weggegooid. Missie zwaar, maar nog ongebroken. Mis een maatje van vlees en bloed om  tegen aan te leunen. Een echt kopje thee mee te kunnen drinken. Eerst opstaan en zorgtaak. Gisteren grote stappen gezet, niet zichtbaar in rooster zorg. Dat was de trigger. Fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Hondje uitgelaten om 8.00 uur
Brrr....wat koud, alles bevroren, maar toch een half uur gelopen
in slow motion dan, want beestje is heel oud.

Wilde boodschappen doen met de auto, maar omdat ik dan eerst een half uur moet ramen krabben, pak ik toch de fiets maar denk ik
Als het niet allemaal in de fiets tassen kan, hang ik ook maar tassen aan het stuur.

@Maja

Je bent een kanjer ! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

Vandaag om 13.00 uur heb ik een kennismakingsgesprek met iemand die ik dus nog niet ken.
Ik houd niet van kennismakingsgesprekken, vreselijk vind ik dat.
Wat is het geval?
Ik las een oproep in een FB groep van een vrouw die hulp zoekt bij tuinieren.
Het lukt haar wel om te zaaien, maar niet om te oogsten.
Ik heb mijn hulp aangeboden en straks moet ik met haar kennismaken.
Daar zit niks anders op.
Whish me luck.

Kerstbomen-potten.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het al @Roberto, ze staan gewoon boven in de balk. nog niet goed wakker zeker. Wat een goed idee om iemand te gaan helpen met tuinieren. Mij kun je ook niet gelukkiger maken dan met de handen in de aarde te wroeten. Zeker zoals gister, in het prille begin, in een windvrij hoekje en het zonnetje in je rug. Straks weer van alles zaaien in kasjes op de vensterbank. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.  Gelukkig dat je het bier hebt weggegooid @Maja:rose: Je moet er toch niet aan denken dat je het had opgedronken.   Virtuele hug voor wat het waard is:heart: @Robertowat stoer dat je dit doet juist terwijl je er tegenop ziet. Hou ik van:)  Ik heb gisteravond zo'n mooi klassiek concert gezien (en gehoord natuurlijk ;)) dat ik er nu nog stil van ben. Na afloop werd Oekrainse volkslied nog gespeeld.  Vriend en ik willen vaker naar klassieke concerten gaan. Nu lekker ff koffie in de zon en wat werkdingen afmaken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trots op S en Mini! Vanmorgen hebben ze samen de boodschappen gedaan. Hebben ze voor Oekraïne een tas vol tandenborstel en tandpasta, voor volwassenen en kinderen, gekocht. Samen hebben ze het bij een inleverpunt ingeleverd, alleen wilde Mini 1 kinderborstel niet loslaten. :) Nou ja, ze hadden rond de 100 gekocht, dus ze vonden daar dat Mini die maar zelf moest houden. Oh en een goedemiddag natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...