Yvonne Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Goedemorgen frummers, Buiten schemert het, het vriest, koud brrrrrr.... Binnen is het inmiddels weer lekker warm en staat een bakje klaar. DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Goedemorgen @Claudius. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 snif snif...... ik ruik koffie dus hup hup m'n bed uit. Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Vanuit het raam net een prachtige zonsopgang gezien. Fijn begin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Gebroken nacht, maar geen gebroken voornemens. Gisteren bijna. Zwaar bier besteld, maar ook weggegooid. Missie zwaar, maar nog ongebroken. Mis een maatje van vlees en bloed om tegen aan te leunen. Een echt kopje thee mee te kunnen drinken. Eerst opstaan en zorgtaak. Gisteren grote stappen gezet, niet zichtbaar in rooster zorg. Dat was de trigger. Fijne dag. Claudius, Lonster, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Een hele goede morgen allemaal, Hondje uitgelaten om 8.00 uur Brrr....wat koud, alles bevroren, maar toch een half uur gelopen in slow motion dan, want beestje is heel oud. Wilde boodschappen doen met de auto, maar omdat ik dan eerst een half uur moet ramen krabben, pak ik toch de fiets maar denk ik Als het niet allemaal in de fiets tassen kan, hang ik ook maar tassen aan het stuur. @Maja Je bent een kanjer ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 45 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen. DAGPACT: Yvonne Roberto Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Ach, weg ben ik alweer op het dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Beste mensen, Vandaag om 13.00 uur heb ik een kennismakingsgesprek met iemand die ik dus nog niet ken. Ik houd niet van kennismakingsgesprekken, vreselijk vind ik dat. Wat is het geval? Ik las een oproep in een FB groep van een vrouw die hulp zoekt bij tuinieren. Het lukt haar wel om te zaaien, maar niet om te oogsten. Ik heb mijn hulp aangeboden en straks moet ik met haar kennismaken. Daar zit niks anders op. Whish me luck. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Wat een goed idee, @Roberto! Goedemorgen iedereen. @Maja Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 18 minuten geleden zei rapilos: Ach, weg ben ik alweer op het dagpact je staat er gewoon op hoor rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 (bewerkt) 13 minuten geleden zei ikkanhet: je staat er gewoon op hoor Ja, maar door dat geciteer valt haar naam weg, dat bedoelt ze. 5 maart 2022 bewerkt door Roberto rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 @Roberto Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Dagpact: . Yvonne . Roberto . Rapilos . nancy rapilos en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 (bewerkt) Goedemorgen. DAGPACT: . Yvonne . Roberto . Rapilos . nancy . Toos 5 maart 2022 bewerkt door Toos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Daar ben je weer @rapilos. Alleen die handige stippen die vanzelf gaan kan ik niet zo mooi als @Roberto Roberto en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Ik zie het al @Roberto, ze staan gewoon boven in de balk. nog niet goed wakker zeker. Wat een goed idee om iemand te gaan helpen met tuinieren. Mij kun je ook niet gelukkiger maken dan met de handen in de aarde te wroeten. Zeker zoals gister, in het prille begin, in een windvrij hoekje en het zonnetje in je rug. Straks weer van alles zaaien in kasjes op de vensterbank. Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Goedemorgen. Gelukkig dat je het bier hebt weggegooid @Maja. Je moet er toch niet aan denken dat je het had opgedronken. Virtuele hug voor wat het waard is @Robertowat stoer dat je dit doet juist terwijl je er tegenop ziet. Hou ik van Ik heb gisteravond zo'n mooi klassiek concert gezien (en gehoord natuurlijk ) dat ik er nu nog stil van ben. Na afloop werd Oekrainse volkslied nog gespeeld. Vriend en ik willen vaker naar klassieke concerten gaan. Nu lekker ff koffie in de zon en wat werkdingen afmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 5 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2022 Trots op S en Mini! Vanmorgen hebben ze samen de boodschappen gedaan. Hebben ze voor Oekraïne een tas vol tandenborstel en tandpasta, voor volwassenen en kinderen, gekocht. Samen hebben ze het bij een inleverpunt ingeleverd, alleen wilde Mini 1 kinderborstel niet loslaten. Nou ja, ze hadden rond de 100 gekocht, dus ze vonden daar dat Mini die maar zelf moest houden. Oh en een goedemiddag natuurlijk. Rosee, karin123, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 4 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden