rapilos Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Enfin, net een heerlijke ochtend wandeling gemaakt Echt prachtig, de natuur nu, en al die vogeltjes die fluiten en de sneeuwklokjes , krokussen en narcissen Jammer dat ik geen plaatjes kan plakken, want heb wel 25 foto's gemaakt onderweg En zo heerlijk stil nog als je zo vroeg gaat Vriend ligt nog steeds op 1 oor. Is al dat eten van gisteren natuurlijk nog aan het verteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Hier pas om 9.30 uit bed , vanmiddag krijgen we iemand die komt kijken voor de kater kitten ben benieuwd. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 (bewerkt) 12 km hard gelopen. Twas net 2 graden. In de zon een hoop meer, inmiddels Het komt er te weinig van de laatste tijd. Ik zit op 1x per week. 2x is beter voor de moraal, de stress, de suikerconsumptie enz enz enz. 27 februari 2022 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Dagpact Roberto Rapilos Yvonne Tatum Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 12 minuten geleden zei Claudius: Dagpact Roberto Rapilos Yvonne Tatum Claudius Maja Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Canada doet Russische wodka in de ban karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Nou die poppetjes nog boycotten waarvan je de ene in de andere kan doen en de Russische economie gaat op zn knieen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Matroesjka's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Nou, Poetin gaat de kernkoppen vast opwarmen. Vast omdat het lekker soepel gaat in Oekraine. Het is nu natuurlijk bedoeling dat we allemaal in de stress schieten. Het probleem voor hem is dat hij niet weet waar hij moet schieten. Wij wel, alles op Moskou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Leuk @Oskar de kubus woning van binnen zien , ik woonde er vlakbij en nog nooit gezien Markthal ook leuk , lang geleden dat ik er was , waren wel veel open plekken mbt winkeltjes . Ik haalde daar dan de speciale drink of zoiets met van die slijm ballen erin haha erg lekker . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 bedoel je bubble tea @Lieke7777? met van die tapiocaballetjes? Was t lekker, ik ken het niet, maar we krijgen binnenkort ook zo'n bubble tea bar hier in de binnenstad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 kapucijners met pulled pork paprika en prei vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Het huis moet nog geschilderd worden van binnen maar dat hoeft niet meer als ik dit zo lees. Mooi. Laat ik lekker alles de boel en ga het bos in. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 17 minuten geleden zei Lieke7777: Ik haalde daar dan de speciale drink of zoiets met van die slijm ballen erin haha erg lekker . Klinkt nogal Harrie Potterig.. . Net terug uit Ruurlo. Kasteel Ruurlo, aldaar een tentoonstelling van het werk van Pat Andrea bekeken. Ik ben gek op de teken- en schildertechniek die hij gebruikt. Zo werkte ik zelf ook graag altijd. Een combinatie van grafisch en schilderachtig. Op de terugweg een lekker stuk met de hond door het bos gelopen. En dat was het.. lady jane en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 heerlijk weer om buiten te zijn karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 He gatsie @Remi1! Op het vliegveld nu en dan vertrekken we zo. Sinds gisteren voel ik mijn ‘oude’ energie weer. Paar mooie gezinsdingen meegemaakt. Ik een stapje achteruit, dochters een stapje naar voren. Yes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Lekker! Precies de bedoeling van vakantie. Nu zorgen dat je niet al je energie weer kwijt speelt aan je werk. (Sprak degene die dat week in week uit doet ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 2 uur geleden zei lady jane: bedoel je bubble tea @Lieke7777? met van die tapiocaballetjes? Was t lekker, ik ken het niet, maar we krijgen binnenkort ook zo'n bubble tea bar hier in de binnenstad Jaaaaa idd die bedoel ik , erg lekker . Heb ik weer een doel om naar de binnenstad te komen .. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 47 minuten geleden zei bumperjim: Lekker! Precies de bedoeling van vakantie. Nu zorgen dat je niet al je energie weer kwijt speelt aan je werk. (Sprak degene die dat week in week uit doet ) Precies @bumperjim…. Eigen kompas. Lastig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 2 uur geleden zei Oskar: Raar is dat hè? Als je op reis bent loop je alle mooie plekjes af, maar in je eigen omgeving loop je overal blind aan voorbij. Ik probeer nu op eigen terrein rond te kijken alsof je op vakantie bent. Er gaat echt een wereld voor je open. Drinken met slijmballen erin: smaakt dat zoals het klinkt? Bubble Thea met tapioca balletjes . Ja je loopt snel overal voorbij idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 @nancy, smaakt de Cola Light? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 37 minuten geleden zei Lika: Precies @bumperjim…. Eigen kompas. Lastig! Je eigen signalen serieus nemen. Vermoeidheid, slecht slapen, neiging tot "drugsgebruik" (waaronder suiker enz) Ik slaap ook al weken slecht maar elke keer als ik flink hardloop ben ik weer een paar dagen t mannetje Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 8 minuten geleden zei Fruitvlieg: @nancy, smaakt de Cola Light? Jazeker! Fruitvlieg, niks en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2022 Was me nog een druk dagje. Schoonouders op bezoek. Buren ook nog, was gezellig. Mini bij mij tv gekeken, het went snel gelukkig. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2022 Thuis….. karin123 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden