Spring naar bijdragen

Zondag 27 februari 2022


Maja

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @Maja en goedemorgen @niks.. 
Tijd voor en bakje dus. 
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Ik zat net de draad van gisteren even te lezen, wat een tegenvaller @niks
Maar fijn dat je weer thuis bent. En inderdaad maar aanvaarden dat het nu even niet anders is. 
Fijn dat jouw partner thuis kan werken,  dat scheelt een hele hoop kopzorg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @niksen @Yvonne

Slimme koffie actie niks! Ik heb net koffie, cola light en verse jus d’orange klaargezet. Dorst!

Update: vrijmiddag gebeld door assistent geheugenpoli. Er was een plek vrijgekomen op maandag en ze dacht hierbij aan ons om in te vullen. Natuurlijk aangenomen. Zal schrijnend zijn. Want wat is mijn moeder in de war. Gisteren daarover een combi van paniek, angst, verdriet en somberheid. Tranen met tuiten. Ze merkt mijn gesnotter op, maar het doet haar niks.

Vandaag zet ik mijzelf zoveel mogelijk op de voorgrond en pak de zon mee. Nog 1 dag en 1 nacht. Dan stap 1 van een nieuw traject: zoektocht naar de oorzaak van het missende geheugen en hulp zoeken voor de zorg. 

Op mijn oortje ABBA met bumble bee. Wie weet vandaag ook een brommende hommel in de tuin.

bewerkt door Maja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Maja:

@niks: heeft jouw bed wielen? Dan kun je prinsheerlijk met bed en al de tuin in:). Houdt mini van voorlezen? Lok haar daar dan mee je bed in te klimmen. Warme lijfje tegen je aan, gezellig!

Mini heeft weinig geduld, maar ach het komt wel. Lig hier nog wel even. We hebben openslaande deuren, dus de lente kan wel in de woonkamer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Gisteren uit wezen eten met een heel gezelschap
Jeetje me kreetje, wat een massa en een drukte !!
Niet normaal,
Hutje mutje werkelijk, en een soort lopend buffet waar je kon kiezen uit ik weet niet hoeveel gerechten.
Mierenhoop gewoon !
nou, als je nog geen corona hebt gehad, krijg je het daar wel
en een eten dat iedereen op schept !
alsof ze uitgehongerd zijn
4 borden is niks

Nou ja, niet mijn ding dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. @Majagoed bezig en veel sterkte. Geniet vandaag lekker van de zon. :sun:

@niksheel veel sterkte. :rose:

Ik heb vandaag enorm gedroomd. Een hele vreemde droom over mijn moeder. Zij kreeg nieuwe buren die een groot wild paard in hun achtertuin wilde zetten. Sterker nog: het paard stond er al. En ik moest dat haar vertellen! :face-icon-small-shocked:

Vandaag redelijk uitgeslapen. Ik ga al 2 weken lang om 20 uur naar bed omdat ik zo moe ben. Lijkt nu met wat zon toch over te gaan. 

Allemaal geen reden om te drinken. 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb met zus zo ooit een fam.feest gegeven
het eten was voortreffelijk en de kinderen waren
lyrisch over het toetjes buffet, maar ik vond het wat
genant, zo'n vreetschuur. Toch kijk ik er redelijk positief
op terug ook. Was leuk, voor 1 keer.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...