rapilos Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 @Oskar, Met citeren val ik weg (wat ik dus zei ) Maar lief, dat je me erbij gezet he, maar zo kan ik het dus zelf ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Ik denk dat @rapilos dit bedoelt met 'wegvallen' @Oskar Bij het citeren vallen de onderste deelnemers 'weg'.. Kopiëren en plakken, dan gebeurt dat niet... Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Zo dus: DAGPACT: Yvonne Maja Roberto Toos Rapilos Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Ha, prachtig @Yvonne thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Oskar: Kwestie van bericht citeren en naam erbij zetten @rapilos. Zelfs mij als onnozel boerke lukt het. Ja onnozel boerke, ik wilde net uitleg geven hoe het wel moet, maar Yvonne was mij al voor. 23 februari 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 (bewerkt) 3 uur geleden zei rapilos: (iets met kopieeren en plakken ??) Geen idee hoe dat moet Raps, je drukt shift in en maakt de tekst (dagpact) blauw, daarna laat je los, drukt de rechter muiskant in en de cursor op kopieren aanklikken daarna ga je naar een nieuwe postingplek, drukt weer de rechtermuisknop in en klikt plakken aan. Op dezelfde manier kun je een plaatje/foto googlen en dan klik je afbeelding kopieren aan (heb je dat ook meteen geleerd☺) simple comme bonjour. 23 februari 2022 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Ga, dat later even proberen Jane, (Nu geen tijd meer, maar bedankt alvast ) lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 1 uur geleden zei Oskar: Goed te horen Acht. Wat voor tattoo ga je laten zetten? Of valt dat onder de impertinente vraagstelling? Zeker niet! Mijn avatar wordt het 8 = mijn stop datum (8 maart 2021) De betekenis waar nummer 8 voor staat en op zijn kant infinity. Het komt erg mooi samen op die manier! karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Hi. Alles is al wel gezegd hė? Goed je te lezen @VIII VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 (bewerkt) Zit al een half uur of langer te dubben over het dagpact. Is meestal een teken dat ik er beter aan doe er wel op te gaan. Dus, bij deze. DAGPACT: Yvonne Maja Roberto Toos Rapilos Spirit Quinn 23 februari 2022 bewerkt door Quinn Tikvaud Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Eind van deze ochtend moest ik voor mijn andere hobby naar het Dierenopvangcentrum een eindje uit de stad. Het was mooi fietsweer, heen en terug anderhalf uur langs het Reitdiep en van Starkenborghkanaal. Onderweg kwam ik langs mijn outdoor fitnesspark, daar had ik geen tijd voor. Ik ben blij met mijn nieuwe aanwinst en overweeg om donateur te worden. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 10 minuten geleden zei Roberto: Eind van deze ochtend moest ik voor mijn andere hobby naar het Dierenopvangcentrum een eindje uit de stad. Het was mooi fietsweer, heen en terug anderhalf uur langs het Reitdiep en van Starkenborghkanaal. Onderweg kwam ik langs mijn outdoor fitnesspark, daar had ik geen tijd voor. Ik ben blij met mijn nieuwe aanwinst en overweeg om donateur te worden. Wat heb je aangewonnen dan, @Roberto? Een hondje of een puzzle van 500 stukjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 27 minuten geleden zei Kohtje: Wat heb je aangewonnen dan, @Roberto? Een hondje of een puzzle van 500 stukjes? Een puzzel met hondjes en nog drie puzzels uit de King Cottage Collection. De dames van dat dierenopvangcentrum houden ook van puzzelen. Wij kennen elkaar via Marketplace. Ze vangen daar geen honden of poezen op, die kunnen in het asiel terecht. Wel opvang voor in het wild levende dieren alsmede allerlei andere dieren. Daar hadden ze geen puzzel van. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Geroerbakte prei met aardappel puree en zalm snippers. Was lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 DAGPACT Yvonne Maja Roberto Toos Rapilos Spirit Quinn Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Goedenavond @nancy ik wens je sterkte, ik vind het rot voor je dat je weer worstelt. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 @nancy: Op je bek gaan is verrot en al langere tijd er mee worstelen nog meer. Ik hoop je je wat opgelucht voelt nu het hoge woord eruit is. Maar nog meer hoop ik dat de steun hier, jou ook sterkt en verwarmt, net als het mij deed en doet toen ik 2 weken terug meldde dat ik weer verleid was door de fles. Kom hier tot vervelens toe schrijven en lezen en hou je haaks nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 Ik heb ooit wel eens aangeboden een trui te gaan breien met de tekst: ‘Fuck the world. Here comes Lika.’ Wil jij er ook zo eentje met jouw naam misschien @Maja? Hard nodig @Oskar! Daarom de onbescheiden vraag: mag ik er twee? Één voor in de was en één aan… Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 @Cleo66 wat jammer voor ons. Bovenal hoop ik dat het je goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 21 minuten geleden zei Maja: Ik heb ooit wel eens aangeboden een trui te gaan breien met de tekst: ‘Fuck the world. Here comes Lika.’ Wil jij er ook zo eentje met jouw naam misschien @Maja? Hard nodig @Oskar! Daarom de onbescheiden vraag: mag ik er twee? Één voor in de was en één aan… Doe maar gelijk vier dan. Twee voor Maja, twee voor mij. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 @Cleo66: ik ga jou en je pure bijdragen, zonder opsmuk, missen. Puur is niet lomp. Onthoud dat alsjeblieft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2022 @Cleo66 jammer dat je een andere/mindere dunk van je schrijven hier hebt ik ervaar je als positief, duidelijk, en je voegt hier zeker wat toe. Je doet wel héél erg je best steeds, en misschien is dat wat jou stress bezorgt? Je bent al goed zoals je bent joh. Als je toch gaat, dan ga goed. En wie weet tot ooit♥ rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2022 Dat vind ik heel jammer @Cleo66 voor mij ben je een waardevolle en genuanceerde forummer en een lief mens. Ik ga je missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 24 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2022 (bewerkt) Hoop dat je je nog bedenkt @Cleo66want je bent alles behalve lomp. En voor de rest hoop ik met @Oskarmee. En ik begrijp je heel heel goed. In mijn hoofd vormt zich een super goed verhaal maar als ik het wil opschrijven raakt het kant nog wal. 24 februari 2022 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2022 Ach @Cleo66, Wat vind ik dit toch jammer Ik vind je absoluut niet lomp Lees je altijd heel graag wat jammer, dat je het gevoel hebt steeds op je tenen te moeten lopen dat is echt niet nodig hoor Je bent goed zoals je bent En zo vreselijk je best doen om steeds het goede te schrijven, geeft ook heel veel stress. Trek je alles niet zo vreselijk aan zou ik zeggen (Weet, dat klinkt ook niet aardig, maar ik bedoel het goed ) Hoop, je toch weer terug te zien hoor, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden