Spring naar bijdragen

Woensdag 16 februari 2022


niks

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Oskar:

Misschien heb ik dan toch de worst van @Senna34gevonden :).

In elk geval kwam er een worst ter sprake in het nieuws over de uitgelekte interne stukken waarin ambtenaren het hebben over het draagvlak voor de coronaregels, en dat als het volk een worst wordt voorgehouden van minder vrijheidsbeperkingen de weerstand tegen de voorgenomen regels wellicht minder groot is. Is dat jullie worst @Senna34en @spirit? Overigens ging dit over notities uit mei 2020 maar voor een beetje onderbuik hoeft dat natuurlijk niet uit te maken.

Knakker, kijk het nieuws op rtl4 

Blijkbaar heb jij je eigen ongezouten mening al klaar. Vind ik helemaal prima. Heb ik verder behoefte om uitgebreid te discussiëren, dan doe ik dat uiteraard op de daarvoor bestemde draad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wappies.

 

Het zijn diskwalificerende benamingen voor personen die de ernst van COVID-19 ontkennen en de coronapandemie zien als een complot dat door de elite is bedacht om 'het volk' te controleren. Actiegroep Viruswaarheid reframede het woord door 'Wappie' - met hoofdletter - als geuzennaam te gebruiken. Wikki.

Daarnaast heb je het WEF. dr. Fauci, de Bilderbergconferentie, 9/11, chemtrails, Rothschilds, the great reset, Trudeau(Canada)(vrachtwagen demonstratie) wil of wilde de bankrekeningen bevriezen van die lui, HPV vaccinatie. We zien steeds vaker bewijzen opduiken dat het de 'coronavaccins' zijn die ook AIDS veroorzaken, Het ene moment beschik je over een goed gevulde bankrekening en het volgende moment kan je nergens meer bij, Ze weten ondertussen dat de satanische sekte achter de schermen opereert via een aantal tot haar beschikking staande organisaties zoals de WEF en de Bilderberg Conferenties, Met de komst van het digitale tijdperk is ook de tijd gekomen om de mens tot slaaf te maken, de vaccinatiedoden worden ontkent door de msm. Enz. enz.

Ze zien in alles een complot. Nu er versoepelingen komen is het weer niet goed en ze denken dat zij dat hebben bewerkstelligd. Ze denken dat de overheid en de wereldregering ons langzaam tot slaven maakt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De aarde is plat

De maanlanding heeft nooit plaatsgevonden

September 11 ook niet

elvis leeft nog en michael jackson en napoleon

Queen elisabeth is een reptilian

er is iets met het vliegveld van Denver

joe Biden is pedofiel en seniel en heeft de verkiezingen vervalst.

Toen mijn wappie buurman me dat laatste vertelde zei ik dat lijkt me sterk, hij is OF seniel OF hij heeft de verkiezingen vervalst. Maar nee tkan beide op planeet wappie :huh:

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie dag vandaag. Eerst met dochter nieuwe id-kaart aanvragen en toen zijn we gewoon zomaar ergens lekker koffie gaan drinken. Ik heb vrij op woensdagen sinds kort. Dus het kan. 
 

Gefietst met hond. Hond blij. En een heel mooi gesprek gevoerd op een fijne plek. ( zonder hond. Die heeft daar niets mee nodig). 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Oskar:

Vandaag een tijd gekeken naar het kamerdebat met Ernst Kuipers over de versoepelingen. Je schrikt dan toch wel. Enerzijds van de matige begaafdheid van veel sprekers. Maar vooral van dat men uren achtereen nauwelijks bezig is met het evalueren van of het komen tot constructief beleid, maar veel meer met het elkaar afvangen van vliegen. Niet zozeer het zoeken naar een vruchtbare dialoog, maar veel meer het voortdurend herhalen van eigen standpunten.

Zonder het kamerdebat gevolgd te hebben bekroop me alleen bij het nieuws al een gevoel van: waarom moet het toch op die manier? Een onderzoekscommissie komt tot de conclusie dat we aan het begin van de Corona uitbraak slecht voorbereid waren op zo'n pandemie. Ja, hèhè, het overviel iedereen over de hele wereld inderdaad. Dus zou je zeggen: kijk hoe beleidsmakers met die onbekende maar best wel dreigende situatie zijn omgegaan, wat we daaruit kunnen leren en hoe we in de toekomst misschien beter voorbereid kunnen zijn op zo iets. Maar nee, het is vooral zoeken naar fouten en aanwijzen van schuldigen waar we ons mee bezig houden. En ook al schrijft de onderzoekscommissie dat het om leermomenten voor de toekomst moet gaan, ze formuleren hun conclusies zelf ook niet op die manier.

Jammer, gemiste kans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei niks:

Heeft het gesmaakt @Roberto

Ja, @niks, mijn zelf gekookte maaltijd was lekker.
Daarna uitbuiken met 15 Years, een heel mooie Israëlische speelfilm met een droevig einde.

Synopsis
Yoav lijkt alles voor elkaar te hebben. Hij is een succesvol architect en heeft al 15 jaar een relatie met Dan, een jonge advocaat die hem verafgood. Wanneer Yoav’s beste vriendin Alma, aankondigt dat ze zwanger is, wil ook Dan een kind. Maar Dan’s ouderlijke driften hebben het tegenovergestelde effect op Yoav; lang begraven demonen leiden tot zelfvernietigend gedrag dat zijn relatie met Dan dreigt te ruïneren en zijn lange vriendschap met Alma op het spel zet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor wie het gemist heeft: vandaag is / was het volle maan.
Je kunt hem nog goed zien.
Ik sluit deze dagdraad af met een korte samenvatting:
corona met pindakaas, daar ging het vandaag over, was heel leerzaam.
Welterusten voor wie er al slaapt of zo meteen naar bed gaat.
En voor wie er door de storm niet kan slapen een liedje: sneeuwklokje.
Er is nog hoop op beter weer.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...