Quinn Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 Morgen. Valentijn weer geweest, dus we kunnen weer een jaar horkerig en lomp doen en het volgend jaar weer goed maken. Al raad ik dat niet aan, zoiets wordt steeds duurder. Werken vandaag. Bevalt best goed. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 Goedemorgen @Quinn en werk ze! Werk je thuis of op locatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 Dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 Hier ook een thuiswerkdag. Prima, maar ik kijk er ook naar uit om weer op de werkvloer te zijn. Vooral vanuit sociaal oogpunt. Heb een voorstel gedaan voor een mix van werken thuis en op kantoor. Ben benieuwd. Maar eerst afwachten wat het loslaten van de regels doet qua besmettingen. Nog 5 minuten en ik moet mijn bed uit. Jammer… Quinn en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 Goedemorgen, Veel wakker geweest, opvliegers, kat loopt te roepen/miauwen, volgens de dierenarts zou ze dement kunnen zijn. Dat denken wij ook. Beestje. Het valt me op dat ik 's nachts niet meer pieker. Bob spreekt tegen me zodra het gejammer begint: 'stop it!' Dekens van me af slaan om op te drogen, de kat roepen die dan op mijn stem afkomt en naast me komt liggen, en ik slaap weer in. Vandaag koffie drinken met een nieuwe klant. De zaken beginnen te lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 Goedemorgen frummers, Ik kan me zo goed indenken dat je wel weer naar kantoor zou willen @Maja, inderdaad nog maar heel even wachten... Vervelend die opvliegers @Etty. En wat naar dat de kat dementerend wordt. Eén van onze vorige katten was op het laatst ook dement, maar ja ze was ook al bijna 23... Maar fijn dat de zaak begint te lopen. Een bakje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 Goeiemorgen frummers zonder wekker wakker voor het schaatsen De dames maakten het niet waar de heren starten zo en nu koffie, thnx Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 1 uur geleden zei Maja: Dagpact Maja Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 DAGPACT: Maja zbb Yvonne en goedemorgen zbb en Jane... Zbb en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 heren ook niet en de russen winnen van america dus de finale is nog zo maar geen brons oeioeioei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Maja zbb Yvonne Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 (bewerkt) Goedemorgen. Voor mij een werkdag. Eerst 6 km fietsen. Over frisse start gesproken! DAGPACT: Maja zbb Yvonne Roberto Tatum 15 februari 2022 bewerkt door Tatum Roberto toegevoegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 Goedemorgen, Thuiswerk dag, zoals meestal. DAGPACT: Maja zbb Yvonne Roberto Tatum Toos Iedereen een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 Goooooeie morgen, Gisteren terug gestuurd bij de dagbesteding. Ben pissig. Ik heb geen corona meer maar ben nog wel moe, dus nog coronaklachten volgens hun. Nou die moeheid hoort bij het hersenletsel, maar ze moeten het maar mooi bekijken. Ach het loopt daar allemaal in de soep omdat we gaan verhuizen naar een andere locatie en onze begeleider kan het allemaal niet meer overzien. Tja en dan gaan dingen verkeerd. Erg vervelend want ik zit al bijna 3 weken thuis. Das niet goed voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 Vervelend ja @bolletje Aan de slag. Hier ook. Man heeft eindelijk geslapen. Ik ook…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 Een hele goede morgen allemaal, Bananenbroodje gebakken (met kokosmeel, ben benieuwd) (ex) schoonmoeder gebeld, want ze is bijna jarig. was weer even leuk en lekker bij gekletst misschien straks een grote pan verse kippensoep maken en invriezen En zo kabbelt het leven vrolijk voort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 Een kat van bijna 23 @Yvonne ?? Wauw....dat is echt heel erg oud zeg Vast een heel goed leven gehad bij jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 @rapilos; laat je even weten hier dat met kokosmeel goed gaat? Ik heb nog 2 pakken staan en alles wat ik ervan maakte, daar absobeerde het teveel vocht uit het recept. Dus nu gebruik ik het als beslag te dun uitvalt, of als bindmiddel in curry's enzo. Maar het is al best oud inmiddels want dit schiet niet op. Zelf net notenballetjes gemaakt van youtube filmpje. Precies in het half uurtje dat mn verf intrekt. Vanavond eerste volleywedstrijd weer na de lockdown en dan kunnen we wel een powerbal gebruiken♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 5 uur geleden zei Maja: Goedemorgen @Quinn en werk ze! Werk je thuis of op locatie? Op locatie. Als het op afstand moet, online, hak ik af. @bolletje knap vervelend, sterkte! Heb je nog wat te schilderen liggen thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 29 minuten geleden zei lady jane: Zelf net notenballetjes gemaakt van youtube filmpje. Precies in het half uurtje dat mn verf intrekt. Haha @lady jane: gisteren ook mijn haar weer geverfd. Hard nodig! Dacht dat ik een wit pluisje in mijn haren had, maar bij nader onderzoek bleken het ongekamde witte haren te zijn. Nog niet eerder ontdekt dat ik zo wit geworden was! Nu weer donkerbruin met een gouden gloed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 4 uur geleden zei bolletje: Goooooeie morgen, Gisteren terug gestuurd bij de dagbesteding. Ben pissig. Ik heb geen corona meer maar ben nog wel moe, dus nog coronaklachten volgens hun. Nou die moeheid hoort bij het hersenletsel, maar ze moeten het maar mooi bekijken. Ach het loopt daar allemaal in de soep omdat we gaan verhuizen naar een andere locatie en onze begeleider kan het allemaal niet meer overzien. Tja en dan gaan dingen verkeerd. Erg vervelend want ik zit al bijna 3 weken thuis. Das niet goed voor mij. Kan je de eerste periode nog wel thuis blijven want vermoeid zijn is een van de langdurige klachten nav corona . Zo kan iedereen die corona gehad heeft langer in quarantaine blijven . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 1 uur geleden zei lady jane: @rapilos; laat je even weten hier dat met kokosmeel goed gaat? Ik heb nog 2 pakken staan en alles wat ik ervan maakte, daar absobeerde het teveel vocht uit het recept. Dus nu gebruik ik het als beslag te dun uitvalt, of als bindmiddel in curry's enzo. Maar het is al best oud inmiddels want dit schiet niet op. Zelf net notenballetjes gemaakt van youtube filmpje. Precies in het half uurtje dat mn verf intrekt. Vanavond eerste volleywedstrijd weer na de lockdown en dan kunnen we wel een powerbal gebruiken♥ Met kokosmeel moet je inderdaad uitkijken Jane, omdat het veel meer vocht bevat. zal je even de ingredienten geven voor de verhoudingen ; 65 gram kokosmeel 4 rijpe bananen 3 eieren 3 eetlepels kokosolie sap van een halve citroen vanillepoeder (of merg ) snuf zout theelepel baking soda ( 100 gram blauwe bessen, diepvries of vers, ik heb verse gebruikt, klein beetje besprenkeld met bloem om het vocht op te nemen ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 1 uur geleden zei Remi1: Goedemiddag.. Hele ochtend ziekenhuis gezeten, gelukkig had ik een vooruitziende blik gister dat het weleens langdurige ochtend kon worden en had de bruine bonensoep alvast al gemaakt. En weer moeten we een stukje inleveren. Valt ook niet altijd mee he @Remi1 sterkte ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 15 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 februari 2022 Manmanman, goed dat Valentijnsdag weer een jaar achter de rug is zeg! *Veegt laatste rozenblaadjes op*. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden