Spring naar bijdragen

Maandag 7 februari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei Remi1:

Goedemiddag.. 

Lappie vanmorgen maar naar de maker gebracht en die begon net als @Lieke7777gister over driver en dan moest ik zus en zo. Het leek wel Chinees dus heb gevraagd of hij dat ff wil doen want ik was na het hele verhaal zelf bijna een drijver. :) het zal vast kinderlijk eenvoudig zijn maar ikke digibeet snap dat niet. 

 

8 minuten geleden zei Bob:

De driver is het software-programma dat hem aan kan sturen. De app die erbij hoort, zeg maar.

Zo als Remi1 is, zo ben ik ook.
Zo als Bob is, zo is mijn vrouw ook.
Keer op keer op keer op keer wordt me van alles uitgelegd, maar het beklijft niet, zeg maar. Op digitaal gebied dan, hè..
Dan maak ik ergens een beschrijvinkje, kort en bondig, zodat zelfs ik het snap. Maar die beschrijvinkjes raak ik altijd weer kwijt. M'n vrouw heb ik gelukkig nog wel altijd, dus het blijft gaan zoals het ging. Ik vraag, zij legt uit, etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Remi1:

Goedemiddag.. 

Lappie vanmorgen maar naar de maker gebracht en die begon net als @Lieke7777gister over driver en dan moest ik zus en zo. Het leek wel Chinees dus heb gevraagd of hij dat ff wil doen want ik was na het hele verhaal zelf bijna een drijver. :) het zal vast kinderlijk eenvoudig zijn maar ikke digibeet snap dat niet. 

Driver is een stuurprogramma  die je na wissel van muis opnieuw  moet installeren  om de laptop en muis te verbinden zodat ze elkaar herkennen  en kunnen samen werken .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag gewerkt. 33 procent van de kinderen (en hun ouders) heeft corona. Mijn collega, die samen met mij onze klas draait, heeft nu voor de DERDE keer corona.

Ik ben er zó klaar mee, zo valt er niet te werken. En dan in de media moeten lezen dat "ze" in het onderwijs eens wat flexibeler moeten zijn en dat het allemaal beter kan. Beste stuurlui staan aan wal, dat is nu weer even duidelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei niks:

Macaroni gegeten, met komkommer. De groenteboer zal wel denken, wat moet ze toch met al die komkommers. Maar eet overal komkommer bij tijdens deze zwangerschap. Straks een nieuw forum komkommer de baas. 

Haha gek hé  dat je ergens zo verzot op kan zijn. 

Bij de oudste was het liters melk en bram ladage  friet.  Meer kon ik niet hebben was zo beroerd elke keer.

Ik heb een keer heel serieus  aan mijn man gevraagd met 6 pakken 1.5 liter melk in het karretje  gevraagt  of ik het weekend genoeg melk had .. je had dat gezicht moeten zien .. en ik had zo drang dat ik in de supermarkt al het pak opende om er van te drinken ..

2de was het waterijs en op gegeven moment tortilla chips naturel 

Maar heb meer gelegen op  bed dan dat ik zelf eten maakte of naar de supermarkt  kon gaan . 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...