Spring naar bijdragen

Woensdag 2 februari 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! 
Vandaag de sterfdag van mijn vader, nu 21 jaar geleden. Geregeld vlamt het gemis rauw op. Doet echt pijn. Ook de dag dat ik een jaar later de kamer van mijn moeder in het revalidatiecentrum binnenkwam waar zij na haar hersenbloeding verbleef, met in mijn handen een doos met oranje taartjes. Zij was er niet, elders therapie, en ik zag net op dat moment op de de tv die aan stond, live het ‘traanmoment’ van Maxima. Waar je later mee werd doodgegooid op tv en dat mij nu eerlijk gezegd alleen maar doet zuchten. 
Ook de dag dat ik zo de huisarts bel omdat ik de symptomen die ik nu bij mijn moeder zie niet vertrouw en haar advies graag wil horen. Hoop van harte dat het niet de start is van een tweede rit in de rollercoaster. De eerste rit is nog niet eens afgerond.

Ik weet wel zeker: ik drink niet.

11 minuten geleden zei ikkanhet:

Dagpact

Artemis
ikkanhet

Maja

 

bewerkt door Maja
Dagpact toegevoegd en een zin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Het lijkt er op dat we een dag zonder regen krijgen.
Beetje zon vanmiddag, maar ja, dan moet ik werken, dus zal er niets van zien... 
Een bakje om de ochtend wat op te vrolijken maar 
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Lieve @Maja, sterkte voor vandaag. 
Ik hoop van harte dat de symptomen jou bedotten... 

DAGPACT:
Artemis
ikkanhet
Maja
Yvonne 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het eerst dit jaar een hele nacht in m'n eigen bed geslapen. En nog lekker ook. Dat rechtop in een stoel slapen/dommelen begon me behoorlijk de keel uit te hangen.
Ik ben behoorlijk blij. Maar om het nou in een t-shirt in de zon voor het open raam te gaan vieren gaat me weer veel te ver. Koukleum die ik  ben. Trouwens, een warmkleum ben ik ook. Ik ben zoooooo gemiddeld. Veel gemiddelder dan welk klimaat dan ook.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...