ikkanhet Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Goedemorgen @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Goedemorgen allemaal Dagpact Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Dagpact Artemis ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 (bewerkt) Goedemorgen! Vandaag de sterfdag van mijn vader, nu 21 jaar geleden. Geregeld vlamt het gemis rauw op. Doet echt pijn. Ook de dag dat ik een jaar later de kamer van mijn moeder in het revalidatiecentrum binnenkwam waar zij na haar hersenbloeding verbleef, met in mijn handen een doos met oranje taartjes. Zij was er niet, elders therapie, en ik zag net op dat moment op de de tv die aan stond, live het ‘traanmoment’ van Maxima. Waar je later mee werd doodgegooid op tv en dat mij nu eerlijk gezegd alleen maar doet zuchten. Ook de dag dat ik zo de huisarts bel omdat ik de symptomen die ik nu bij mijn moeder zie niet vertrouw en haar advies graag wil horen. Hoop van harte dat het niet de start is van een tweede rit in de rollercoaster. De eerste rit is nog niet eens afgerond. Ik weet wel zeker: ik drink niet. 11 minuten geleden zei ikkanhet: Dagpact Artemis ikkanhet Maja 2 februari 2022 bewerkt door Maja Dagpact toegevoegd en een zin lady jane, Lieke7777 en bolletje reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 @Maja ik drink- niet met je mee arm om je schouder Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 goeiemooie morgen frummers ik hoop het met je mee Maja, Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Goeie morgen, Heel veel sterkte Maja. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Heel veel sterkte @Maja Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Goedemorgen frummers, Het lijkt er op dat we een dag zonder regen krijgen. Beetje zon vanmiddag, maar ja, dan moet ik werken, dus zal er niets van zien... Een bakje om de ochtend wat op te vrolijken maar Lieve @Maja, sterkte voor vandaag. Ik hoop van harte dat de symptomen jou bedotten... DAGPACT: Artemis ikkanhet Maja Yvonne Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Goedemorgen. DAGPACT: Artemis ikkanhet Maja Yvonne Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 @Maja Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Goedemorgen allemaal, iets minder grijs vanochtend maar wel weer helemaal bewolkt Vanmiddag weer regen zeggen ze Zucht...(vertel eens wat nieuws) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Straks maar eens stofzuigen, voordat vriend komt. Vanmiddag even naar de goedkope prulletjeszaak Aanbieding van kalk en gazonmest, (scheelt heel veel geld) @Maja Sterkte, we hopen er maar het beste van he Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 8 minuten geleden zei rapilos: Vanmiddag weer regen zeggen ze Zucht...(vertel eens wat nieuws) Vanmiddag weer nieuwe regen zeggen ze. Beter, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 5 minuten geleden zei Kohtje: Vanmiddag weer nieuwe regen zeggen ze. Beter, toch? Ja Koh Ben soms nogal negatief ingesteld he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Voor het eerst dit jaar een hele nacht in m'n eigen bed geslapen. En nog lekker ook. Dat rechtop in een stoel slapen/dommelen begon me behoorlijk de keel uit te hangen. Ik ben behoorlijk blij. Maar om het nou in een t-shirt in de zon voor het open raam te gaan vieren gaat me weer veel te ver. Koukleum die ik ben. Trouwens, een warmkleum ben ik ook. Ik ben zoooooo gemiddeld. Veel gemiddelder dan welk klimaat dan ook.. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Heel fijn voor je @Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 2 februari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Ik voel me super happy vandaag. (Vasthouden ikkanhet) Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Goedemorgen , @Maja sterkte vandaag , en idd je drinkt niet . @ikkanhet geniet van je happie gevoel. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Straks weer naar Utrecht , wat is de week gevlogen. 2de trainingsdag , heb er zin in . niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Zo! Ik zit genoegelijk boven een dampend kopje Cola zero de uitslag van mijn zelftest af te wachten. Koekje erbij. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 Sterkte vandaag @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 2 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2022 En? @Reacher? @Bor en @Maja sterkte! Goedemiddag trouwens, weekend hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden