ikkanhet Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, 22 januari 2022 bewerkt door ikkanhet Lieke7777, Bob, bolletje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Goedemorgen @ikkanhet! Zin in de dag? En al een mooie foto aan het uitzoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Goeiemorgen @Majaja heb er best wel zin in. Foto nog niet aan gedacht heb de slaap nog in de ogen haha. Wat zijn jouw plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 In ieder geval vandaag proberen wat afleiding te vinden en niet verder in de piekermodus te komen. Gisteren regende het afspraken voor de onderzoeken bij mijn moeder. 6 stuks in totaal, allemaal op de maandag. Superfijn dat de molen in 1 keer draait, maar ook doodeng. De afsluiting is gesprek met arts over de uitslag. Dus: in ieder geval huis aan kant maken en gezicht in de wind. Misschien dat ik ook stiften en kleurboek erbij pak. Die liggen al jaren te wachten op actie. leuke foto van de hond @ikkanhet! Wat een bof dat er bij jullie een plekje vrij was, in huis en in jullie hart. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 O ja , en ik drink niet ! Dagpact Maja rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 24 minuten geleden zei Maja: O ja , en ik drink niet ! Dagpact Maja zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Druk druk dus @Majaben ook maar lief voor jezelf. Ja we zijn hartstikke verliefd op onze Valco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 O ja , en ik drink niet ! Dagpact Maja zbb Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Dat kleurboek en de stiften liggen hier ook al heel lang klaar @Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Het is weer zaterdag en dat is de moeilijkste dag tegenwoordig, om niet te drinken. Dus maar even op het dagpact verzegelen. Pas als ik wat afstand kan nemen van af en toe drinken, merk ik dat het me rust geeft, om er niet over te twijfelen. Voor nu voelt dat erg prettig. Fijn dat het zo klikt met de hond ikkanhet, Verliefd op je hond, haha. Is nog lekker vroeg, ik ga met de studie verder en een beetje opruimen. Gisteren moeten stoppen met werken omdat ik ging zwemmen, dat is een heerlijke afsluiting van de dag. Maar nu knaagt dat ene ding dat ik niet af kon maken aan me en heb ik de neiging om dat af te maken. Lastig hoor, dat thuis werken. Het werk ligt anderhalve meter van me af. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Ik zou de klus afmaken @Lonster. Is het daarna uit je hoofd en van je lijstje. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Grrrr, ik denk dat ik dat ga doe Maja. Want maandag is een drukke dag. Dan kan ik rustiger opstarten. Dus hup, weg uit het forum. En hup, anderhalve meter opschuiven en daarna de boel weer uit het zicht. Fijne zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Dagpact Maja zbb Lonster ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Goedemorgen. Dagpact Maja zbb Lonster ikkanhet Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Goedemorgen! Ik ga maandag weer aan het werk, heb er zin in. Straks even naar de markt. Mini krijgt daar elke week een banaan, dat weet ze ondertussen al goed. lady jane, Rosee en Lika reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Goeie morgen jongelui. Ik heb besloten om vandaag ook niet te drinken. Jane wat laat @bolletje, of lig je juist vóór? Nou lieve Jane ik had eigenlijk besloten het maar te laten, maar ze belde van de week op dat ze thuis zouden komen boosteren. Dus heb ik toch maar ja gezegd. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 goedemorgen allemaal Dagpact Maja zbb Lonster ikkanhet Roberto Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Hi. Ik zit er nogal doorheen naar aanleiding van alles gisteren. Ook teruggevallen in oud gedrag en verkeerde copingmechanismen. Het zij zo. Proberen daar weer uit te komen. Dagpact Maja zbb Lonster ikkanhet Roberto Artemis Quinn lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Je komt er weer uit @Quinn. Sterkte. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Goedemorgen. Ik wens jullie een fijne dag. Mezelf ook. Teen is ontstoken volgens mij. Gek! Vandaag schoonmaken. Moet echt, maar ook wel zin in. En straks met dochter naar teststraat. Ook goed. Daarna via de livestream een uitvaart volgen van moeder van een vriendin. ik kende haar ook goed. Ik schreef op de kilokiller dat ik naar een diëtiste ben gegaan. Mijn medicatie die ik al 30 jaar gebruik heeft als bijwerking het uitschakelen van het gevoel van verzadiging. Dat verklaart veel. Heel veel. Daar moet ik het dus gewoon mee doen. Hoef ik die verzadiging ook niet meer te zoeken. Ik voel me lichter, maar ben het niet. Rosee en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Goedemorgen. Vandaag zaterdag. Date met klik/nieuwe vriend komt over een paar uur. Hij neemt hapjes mee voor de airfryer die we samen gaan maken. Ik ben benieuwd. We drinken niet. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Goedemorgen allemaal, Gelukkig zijn de boodschappen binnen. Meteen daarna door naar de kapper. eindelijk ! zo blij weer met mijn korte pittige koppie Dat klinkt heel leuk en spannend @Tatum Geniet ervan ! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Ff een leuke foto . Vanmiddag aan het werk tot 23.00 . Bob en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 Ahhhh...wat zijn ze snoezig zo klein he @Lieke7777 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2022 goeiemorgen frummers Ik zit te wachten op een pakje gaat de bel net, post.nl met pakje voor de buurman maar gisteren liep ik langs zijn huis en zag dat hij met stille trom is vertrokken geen idee waarheen, eergisteren zag ik hem nog geen woord! wat ongelooflijk vind ik dit nou ja, ik heb zijn pakje maar niet aangenomen dus en kan tot 15u mijn tijd hier verprutsen met wachten op het mijne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden