Waldorff Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Goedemorgen. Eerst een bakkie. Straks naar de stad wandelen, zonnebankie pakken, zie zo wit als een lijk door dat grauwe weer. Beetje vitamine D en licht op het lijf kan geen kwaad. Fijn weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Goeiemorgen @Waldorff Heb gelukkig nergens last van na de boosterprik. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Goedemorgen frummers, Weekend, fijn. Niks moet, alles mag. Nou ja, alles? Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Bijna alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Goedemorgen, gisteren hele avond en deel nacht op spoedeisende hulp geweest met mijn moeder. Opname afgewend, wel start nieuw traject ivm ontdekkingen op scan. Niet gedronken, maar dat is simpelweg omdat ik niks in huis had. Was dat wel het geval, dan was ik gezwicht, op zoek naar warmte en verdoving. Terwijl ik weet dat dit niks oplost. Met helder hoofd de zaken aanpakken, dat is nodig. Dus weer heel wat geleerd. Dankjewel voor de sterke bak leut @Yvonne, daar ben ik aan toe. Sterkte @Bor, ik hoop dat je dochter snel opknapt. Hou je haaks. Dagpact Maja Rosee, bolletje en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Jeetje @Maja wat ellendig weer. Geen rust voorlopig dus, ik zou het je zo gunnen, maar een nieuw traject in. Sterkte voor jouw moeder en voor jou. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 En ook sterkte voor @Bor , ik hoop dat jouw dochter de nacht goed is doorgekomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Goedemorgen. Opleidingsdag vandaag. Hele dag online helaas. @Maja en @Bor voor onder de riem. Sterkte. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 @Borheel veel sterkte hopelijk is ze snel weer beter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 @Maja jij ook heel veel sterkte. Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Goedemorgen, sterkte @Maja en @Bor Dagpact Maja Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen. Dagpact Maja Artemis Roberto 15 januari 2022 bewerkt door Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Willen jullie mij erbij zetten op het dagpact b.v.d. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Goedemorgen Artemis en Roberto... Dagpact Maja Artemis Roberto ikkanhet Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Morgen. Dagpact Maja Artemis Roberto Ikkanhet Quinn Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 (bewerkt) Goeie morgen mensen. Sterkte Bor. Maja knuffel voor jou. 15 januari 2022 bewerkt door bolletje Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Goedemorgen Bollewol en goedemorgen Quinn. Ondanks al het zwart tóch die tien maanden @Quinn... Daar heb ik heel veel respect voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Goeiemorgen Dagpact Maja Artemis Roberto Ikkanhet Quinn Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Hoe gaat het met je Claudius? Je bent zo stilletjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Goedemorgen , lekker rustig hoef niets. Gisteren een prachtig boek gekregen nav afsluiting met behandelaar brijder enige tijd geleden . Kleine panda , grote draak. Waardevol boek met mooie uitspraken voor iedereen die wel eens verdwaald is geweest in zijn of haar leven. @Maja goed dat je niets in huis had , je krijgt het wel zo voor je kiezen met je moeder weer .. Rosee en Maja reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 Goedemorgen allemaal, Al ochtendgym en naar de visboer gelopen Gaan vanavond gourmetten met zus van vriend gezellig, vergt even wat voorbereiding. Ach @Maja, wat een zorgen even.. Niet drinken hoor, helder kan je er veel beter zijn voor je moeder toch ! ? Hoe is het nu met je dochter @Bor ? Goh, dat verwacht je toch niet zeg, met de veel minder ziek makende Omikron En ook zo jong nog, dan komt opname al helemaal niet vaak voor Hoop dat ze snel opknapt hoor ! Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 @Quinn gefeliciteerd met 10 maanden .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 @Quinn 10 maanden ! Goed zeg ! Blijf alert hoor, ben zelf vorige keer voor gaas gegaan na 10 maanden (Dacht dat ik het ergste toen wel gehad had, niet dus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2022 @Quinn hartelijk gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden