Claudius Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 7 januari 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Goeiemorgen @Claudius karin123 en Roberto reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Mezelf zo aantrappen en wat boodschapjes doen ben al weken nergens meer geweest behalve bij de buren en de dierenarts, wordt nog wereldvreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Gooooooeie morgen allemaal, Hé ZBB hoe is het nu met je? Ikkanhet das minder meid je hebt prikkels van buitenaf nodig dus hup hup naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Ja moet ik ook doen @bolletjewant heb inmiddels schrik om weg te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 1 uur geleden zei Claudius: Dagpact Claudius Maja Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Geen fijne start van de dag @Pulluptomybumper. Meditatie geholpen om tot rust te komen? Volhouden hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Dagpact Claudius Maja Artemis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Goedemorgen allemaal, het bezoek van gisteren was heel gezellig, muziekvrienden en we hadden heel wat bij te praten. Wat ik wel confronterend vond is hoe ontzettend leuk het is om mensen real live te zien. gewoon lekker uurtje slap ouwehoeren en lachen. Pret. Elkaar in de ogen kijken, Fijn dat je er bent. Wat mis ik dat en wat was het leuk. Nu lekker nagenieten, heb een heleboel gelukshormoontjes aangemaakt, kan ik wel een dag op teren wie wil wat mee voor thuis? Lika, karin123 en CarpeDiem reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CarpeDiem Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 22 minuten geleden zei Artemis: Dagpact Claudius Maja Artemis CarpeDiem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Goedemorgen. Ik ken dat @ikkanhet. En wat @Pulluptomybumperzegt komt bij mij ook voor een groot deel door Covid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Dagpact Claudius Maja Artemis CarpeDiem ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Gek hè…. Als ik alcohol drink zeggen anderen dat ik een alcoholist ben Maar als ik Fanta drink zegt niemand dat ik fantastisch ben karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 1 uur geleden zei bolletje: Gooooooeie morgen allemaal, Hé ZBB hoe is het nu met je? Ikkanhet das minder meid je hebt prikkels van buitenaf nodig dus hup hup naar buiten. Ja gaat wel goed eigenlijk dinsdag voor het eerst weer een week werken sinds een half jaar ziektewet bolletje, rapilos en karin123 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Ik vind dat je fantastisch bezig bent! ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Goedemorgen. Vakantie loopt bijna ten einde, zie er als een berg tegenop om weer te beginnen. Best veel gedaan in de vakantie, veel gewandeld met vriendinnen ook. Omdat er 1 deur in huis nogal afgebladderd uitzag heb ik die geschilderd, maar toen stak de rest van de deuren en muren zo schraal af. Inmiddels de 5 deuren en de hele hal en kozijnen geschilderd, moet nog 1 laag overheen. Wat een klus is dat geworden. Straks verf bijhalen via collect/pick-up service in de winkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 wow Rosee, dat is een werkvakantie geworden. Dagje luieren erachteraan om van alles te genieten en bij te komen? Wel een leuke klus he, schilderen, alles knapt er zo van op en je gaat er lang plezier van hebben, zou leuk zijn als je uit je gewone werk ook zulke voldoening haalde. en een hele goeiemorgen frummers zo maar een uurtje eerder opgestaan weer. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 (bewerkt) Goedemorgen. Dagpact: Claudius Maja Artemis CarpeDiem ikkanhet Roberto 7 januari 2022 bewerkt door Roberto Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Ha @jopie, ik lig net aan je te denken... de koffiefilters zijn op en de winkel is een paar uur lopen. Ik peinig mijn hersens want jij had laatst een koffiezetmethode die ik handig vond maar ik kan er niet meer op komen. Help? Oh wacht, zou een mondkapje werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 8 minuten geleden zei Yana: Ha @jopie, ik lig net aan je te denken... de koffiefilters zijn op en de winkel is een paar uur lopen. Ik peinig mijn hersens want jij had laatst een koffiezetmethode die ik handig vond maar ik kan er niet meer op komen. Help? Oh wacht, zou een mondkapje werken? Vast wel @Yana, en anders wc papier of keukenpapier? Goedemorgen overigens en goedemorgen allen. Tijd voor een bakje dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Zelfs een kapotgeknipt oud t-shirt of iets in die geest zou moeten kunnen ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2022 Ik heb al jaren bij mijn dompelaartje een katoenen zakdoek met 4 geknoopte uiteinden liggen met een trechtertje, werkt prima op reis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden