Spring naar bijdragen

Vrijdag 31 december 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Ik vind er ook niets aan aan feestdagen, ook dat moeten. Al moet ik tegenwoordig niets meer dat scheelt. En vuurwerk vind ik ook verschrikkelijk. Heb ooit eens toen ik op de fiets was een rotje in mijn muts gekregen. En de 15 jaar met de vorige hond waren niet leuk met vuurwerk dat al begon in oktober en eindigde in februari. Dat is blijven hangen denk ik. Maar ja, ik heb sowieso een hekel aan lawaai.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Oskar:

Het lijkt mij wel heel bijzonder om het nieuwe jaar daar te beginnen. Op de mooiste plek op aarde het nieuwe jaar in! Ik ben wel jaloers wilde ik zeggen, maar ik geloof nu dat ik je sterkte moet wensen.

Dat gevoel van moeten & verplichting wat veel mensen met de feestdagen hebben is mij vreemd. Ik heb mij eigenlijk altijd vrij gevoeld om te doen en laten waar ik zin in had. Ook als mensen om me heen andere verwachtingen hadden trouwens. Of dat nu met grote feesten of in volstrekte eenzaamheid was.

Heerlijk! En terecht. Ergens diep van binnen voel ik dat ik daarnaartoe beweeg. Maar de andere kant zit er diep in. 
en hier: ja…. Is wel veeeeeeel fijner dan gewoon thuis hoor:-) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei karin123:

[...] de 15 jaar met de vorige hond waren niet leuk met vuurwerk [...]

Onze 'vorige' hond was erg stoïcijns, ook in z'n omgaan met harde knallen. Dit in tegenstelling tot onze 'huidige' hond, die erg schrikkerig is. Deze laatste dagen van het jaar doen we hem, als hij z'n nodige rondje moet lopen, z'n tuigje aan, wat hij normaal gesproken alleen om krijgt als hij in de auto mee moet. Maar het zal ons niet nog een keer gebeuren dat hij zich van schrik losfloept uit z'n halsband en als een kleine blinde dolle stier dwars door verkeersstromen naar huis vlucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ochtendprogramma achter de rug, het regent dus met de auto naar zee, straks. Als de oliebollen klaar zijn. We laten ze bakken en mogen ze na 14 uur afhalen. na 2x goed natgeregend te zijn deze week krijg ik manlief niet meer op de fiets, terwijl ik van fietsen in de regen houd. Vandaag geen ruzie over maken. Ik denk dat hij hele dag in bed ligt, booster gehad. Ik geen last hij wel..... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer lieve frummers. @Likaheerlijk dat je oud en nieuw op het eiland viert. Of iig doorstaat;) Ik herken wel wat in hoe je erin staat. Ik voel me altijd onrustig op oudejaarsdag.  Gelukkig 'hoef' ik er geen drank meer in te gooien.  Maak me altijd druk of de mensen met wie ik het vier het wel naar hun zin hebben. Is het wel gezellig genoeg? Is het niet saai? Vermoeiend hoor. En nergens voor nodig. Huis schoon, boodschappen in huis, straks nog zwemmen en vanavond maak ik een gezond soepje voor het bezoek komt. @Quinn:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei spirit:

[....]

De katerkop is vervelend binnen. Die heeft de smaak te pakken, van het vrije buitenwereldje. Volgens buren, schijnt hij ook muizen te vangen. 

Straks maar weer vrij laten. 

FB_IMG_1640947258524.jpg

 

Dat is een cypertje, toch? Heb je die zelf ingekleurd of was ie al zo? ;):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei spirit:

Dagpact:

Q.

Maja

Niks

Claudius

Artemis

Reacher

ikkanhet

Roberto

Kohtje

Yana

Jane

Spirit

 

Hier wil er steeds een zonnetje doorbreken, maar het is een heel gevecht met de donkere wolken. Straks nog even op oliebollemjacht :P

De katerkop is vervelend binnen. Die heeft de smaak te pakken, van het vrije buitenwereldje. Volgens buren, schijnt hij ook muizen te vangen. 

Straks maar weer vrij laten. 

FB_IMG_1640947258524.jpg

Geen wonder dat hij geen halsbandje om wilde @spirit:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb sinds kort een chroombook, soort van tablet denk ik.
Handzaam om mee te nemen en daardoor een motivatie voor
me om m in te wijden nu. En spannend om dingen erop uit te proberen.
Was net mn whatsapp al kwijt van mijn telefoon. google neemt alles over
als ik niet goed oplet. Maar net als mijn laptop zo wil ik wel hierop kunnen ẅhatsappen.
ff dooroefenen dus nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...