Lika Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Oh ja, van 1 januari tot en met maart… Is óók vreselijk, maar dan toch met minder druk op gezellig moeten hebben… en dan kan ik het beter (gezellig hebben). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Ik vind er ook niets aan aan feestdagen, ook dat moeten. Al moet ik tegenwoordig niets meer dat scheelt. En vuurwerk vind ik ook verschrikkelijk. Heb ooit eens toen ik op de fiets was een rotje in mijn muts gekregen. En de 15 jaar met de vorige hond waren niet leuk met vuurwerk dat al begon in oktober en eindigde in februari. Dat is blijven hangen denk ik. Maar ja, ik heb sowieso een hekel aan lawaai. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 En ja @Yanadie klefdoenerij blehhhhhhhhh. Die afstand nu is heeeeeeeeeel prettig. misschien wel een geschenk voor de vrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 En…. Hoppa. Op oliebollenjacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 6 minuten geleden zei Oskar: Het lijkt mij wel heel bijzonder om het nieuwe jaar daar te beginnen. Op de mooiste plek op aarde het nieuwe jaar in! Ik ben wel jaloers wilde ik zeggen, maar ik geloof nu dat ik je sterkte moet wensen. Dat gevoel van moeten & verplichting wat veel mensen met de feestdagen hebben is mij vreemd. Ik heb mij eigenlijk altijd vrij gevoeld om te doen en laten waar ik zin in had. Ook als mensen om me heen andere verwachtingen hadden trouwens. Of dat nu met grote feesten of in volstrekte eenzaamheid was. Heerlijk! En terecht. Ergens diep van binnen voel ik dat ik daarnaartoe beweeg. Maar de andere kant zit er diep in. en hier: ja…. Is wel veeeeeeel fijner dan gewoon thuis hoor:-) Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 7 minuten geleden zei karin123: [...] de 15 jaar met de vorige hond waren niet leuk met vuurwerk [...] Onze 'vorige' hond was erg stoïcijns, ook in z'n omgaan met harde knallen. Dit in tegenstelling tot onze 'huidige' hond, die erg schrikkerig is. Deze laatste dagen van het jaar doen we hem, als hij z'n nodige rondje moet lopen, z'n tuigje aan, wat hij normaal gesproken alleen om krijgt als hij in de auto mee moet. Maar het zal ons niet nog een keer gebeuren dat hij zich van schrik losfloept uit z'n halsband en als een kleine blinde dolle stier dwars door verkeersstromen naar huis vlucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 De eerste actie van de dag: uit bed. Gelukt! Het is grijs met regen hier. Goed weer om languit te gaan lezen. Maar eerst douchen. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 @Kohtjegoed plan dat tuigje aan. Bij onze vorige hond moesten we echt de bossen in de laatste en eerste weken anders wilde ze niet, 1 knal en alle gaten gingen dicht zitten en hele dagen hijgen. Met deze een stuk beter, wel iets bang maar niet extreem gelukkig. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Oskar: Het lijkt mij wel heel bijzonder om het nieuwe jaar daar te beginnen. Op de mooiste plek op aarde het nieuwe jaar in! . 31 december 2021 bewerkt door Artemis . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Ochtendprogramma achter de rug, het regent dus met de auto naar zee, straks. Als de oliebollen klaar zijn. We laten ze bakken en mogen ze na 14 uur afhalen. na 2x goed natgeregend te zijn deze week krijg ik manlief niet meer op de fiets, terwijl ik van fietsen in de regen houd. Vandaag geen ruzie over maken. Ik denk dat hij hele dag in bed ligt, booster gehad. Ik geen last hij wel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Hier en daar een knal, politie heeft gezegd dat ze NIET gaan handhaven, lekker slim. Ik haat vuurwerk, onze buren houden ervan en weten er wel aan te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Goedemiddag alweer lieve frummers. @Likaheerlijk dat je oud en nieuw op het eiland viert. Of iig doorstaat Ik herken wel wat in hoe je erin staat. Ik voel me altijd onrustig op oudejaarsdag. Gelukkig 'hoef' ik er geen drank meer in te gooien. Maak me altijd druk of de mensen met wie ik het vier het wel naar hun zin hebben. Is het wel gezellig genoeg? Is het niet saai? Vermoeiend hoor. En nergens voor nodig. Huis schoon, boodschappen in huis, straks nog zwemmen en vanavond maak ik een gezond soepje voor het bezoek komt. @Quinn rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Waar zwem jij @Rosee? Buitenbad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 27 minuten geleden zei spirit: [....] De katerkop is vervelend binnen. Die heeft de smaak te pakken, van het vrije buitenwereldje. Volgens buren, schijnt hij ook muizen te vangen. Straks maar weer vrij laten. Dat is een cypertje, toch? Heb je die zelf ingekleurd of was ie al zo? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 48 minuten geleden zei spirit: Dagpact: Q. Maja Niks Claudius Artemis Reacher ikkanhet Roberto Kohtje Yana Jane Spirit Hier wil er steeds een zonnetje doorbreken, maar het is een heel gevecht met de donkere wolken. Straks nog even op oliebollemjacht . De katerkop is vervelend binnen. Die heeft de smaak te pakken, van het vrije buitenwereldje. Volgens buren, schijnt hij ook muizen te vangen. Straks maar weer vrij laten. Geen wonder dat hij geen halsbandje om wilde @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Ik hoorde net dat een meneer wiens oliebollenkraam ontplofte door andere oliebollenverkopers is geholpen, zodat hij alsnog oliebollen kon verkopen. Dat is toch mooi En drie keer het woord oliebollen in één zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 En die reclame van die hyena die met een aardige man mee naar huis mag is ook zo geweldig. Nu wil ik ook een hyena. Dan mag @Hadocquealle flamingo’s. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 (bewerkt) 9 minuten geleden zei Reacher: Nu wil ik ook een hyena. Zie die maar eens een halsband om te krijgen, of erger nog, een tuigje. Dat wordt huilen, of is het juist lachen, met de pet op. 31 december 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 6 uur geleden zei Artemis: Wie heeft um ook gezien en wat vond je ervan? maar eens nabespreken met wie daar zin in heeft ik heb hem gezien, boeiend wek, maar erg Amerikaans, over de top dus. En toch, zeker een aanrader nu. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Ik heb sinds kort een chroombook, soort van tablet denk ik. Handzaam om mee te nemen en daardoor een motivatie voor me om m in te wijden nu. En spannend om dingen erop uit te proberen. Was net mn whatsapp al kwijt van mijn telefoon. google neemt alles over als ik niet goed oplet. Maar net als mijn laptop zo wil ik wel hierop kunnen ẅhatsappen. ff dooroefenen dus nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Ff checken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Gadver, ben ik weer Truus lady jane, Artemis en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 probeer ik wel, maar duizelt me nu al, ik houd het bij de koppeling met laptop, voor thuis en onderweg heb ik gewoon de telefoon zelf. bedankt Artemis en ook een fijne rustige avond verder de buren waren immers al door hun voorwerk heen las ik? Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 Met dat inloggen ook altijd. Waarom onthoudt diene nu ni gewoon mijn aanloggegevens? Zo terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 december 2021 Rapport Share Geplaatst 31 december 2021 37 nieuwe notificaties Ga ze deze keer niet doorgaan. Ikke lui Zeg een beetje vrolijker he partiepoepers.. t nieuwe jaar is er bijna!! Feestjeuuuh!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden