Spring naar bijdragen

Woensdag 15 december 2021


niks

Aanbevolen berichten

Och, ik heb een bericht op dinsdag geplaatst omdat die ineens weer bovenaan stond...  even kijken, kopiëren en plakken of zo.. :angry:...........

 

Wat een zooitje met die boosterprikafspraken.. Dacht dat je een uitnodiging zou krijgen. Waren ze er met die eerste prikken als de kippen bij, nu heb ik nog steeds geen uitnodiging gehad. Dus maar zelf on-line aan de gang. Hier in m'n eigen woonplaats kan ik pas 10 januari terecht. Nu afspraak gemaakt op 24 december, hier zo'n 20 km vandaan.
Nou ja, voor de vorige prikken moest ik  twee keer naar Nijmegen, zo'n 70 km hier vandaan. Dus nu, relatief gezien, om de hoek.

 

(O. Zo maar in één keer gelukt, van de ene dag naar de andere kopiëren. :unsure:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@jopie ik bewonder je wel om dat koudwater zwemmen. Mag ik je daarover iets vragen? Ik probeer dat nl ook te oefenen na de sauna. Maar ik geraak niet verder dan armen, benen en hoofd. Vooral omdat ik schrik heb voor hartstilstand (wat je wel hoort van mensen die in koud water vallen). Is dat een reële angst? En zo ja, wat kan je doen om dat te voorkomen? Het tintelende gevoel (achteraf) is heerlijk en iets in mij schreeuwt om dat met hele lijf ook te voelen…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei niks:

Tot mijn grote schaamte heb ik vandaag sinds lange, lange tijd zin, of trek in alcohol. Niet dat ik het ga doen, maar ik ben er behoorlijk van geschrokken. 

Geeft ook niks Niks, 'let it be' en er niet naar handelen, gaat vanzelf weer over. Het is geen teken dat je niet goed bezig bent want dat ben je wél. No worries.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei niks:

Tot mijn grote schaamte heb ik vandaag sinds lange, lange tijd zin, of trek in alcohol. Niet dat ik het ga doen, maar ik ben er behoorlijk van geschrokken. 

Daar hoeft je geen schaamte voor te hebben, weet je ook waar de trek vandaan komt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks heel natuurlijk is dat eigenlijk  wel. 

Ik heb ook momenten dat ik denk ach wat kan het kwaad ,wat lekker even een paar glaasjes en dan over.

Het is een bevlieging  een gedachte die mij nergens toe aanzet om gelijk in actie te komen.

En het is dan ook weer weg .

Maar begrijp dat het even schrikken is dat je nu juist de gedachte hebt . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Sandro:

Goedenavond. Een vraag. Stel ik wil in therapie gaan, en ik kan daarom dus een periode niet of nauwelijks werken, welke partij kan me dan adviseren/helpen in hoe dit aan te pakken richting mijn werkgever? In de zin van wat juridisch handig is of aan te raden. 

Je bedrijfsarts ? Is de eerste  persoon lijkt mij die daarin een rol kan spelen ? 

Dat was bij mij wel zo , als ik opgenomen wilde  worden had ze achter mij gestaan .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog wat gegoogled op spelletjes voor honden die zich rustig moeten houden en ik heb ‘kopjes schuiven’ gevonden @Pulluptomybumper. Drie kopjes ( of meer) Onder één kopje een snoepje verbergen en haar dan laten raden. 
En touw trekken maar dan wel terwijl je rustig blijft zitten of liggen.

Dikke knuffel voor haar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei niks:

Nee, het voelde gewoon rot. Maar het is wel weer voorbij. Bedankt voor de reacties. 

Ik kan me de schaamte wel voorstellen @niks. Je wéét hoe slecht het voor je is en toch er soms nog naar verlangen. 
Maar het gaat erom dat je er niet aan toegeeft. Van schaamte naar trots :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Reacher:

Ik kan me de schaamte wel voorstellen @niks. Je wéét hoe slecht het voor je is en toch er soms nog naar verlangen. 
Maar het gaat erom dat je er niet aan toegeeft. Van schaamte naar trots :rose:

Moe, hormonen, al is hormonen wel een excuus voor veel, voor alles eigenlijk :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...