Spring naar bijdragen

Dinsdag 7 december 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. @Reacher wat ben jij toch altijd lief en grappig:heart:  @Bor las gisteravond nog iets op de dagdraad, ging dat over je zoon? Hoop alles goed nu? @Yvonne dacht dat de asiels juist vol zaten met honden omdat mensen hun 'corona'huisdieren massaal terugbrengen. Niet dus. Ik zou graag een hond hebben en heb een jaar de hond van anderen uitgelaten, genoot daar enorm van. Maar durf de verantwoordelijkheid niet aan. Moet al zoveel. Misschien over een paar jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rosee:

Ondanks dat ik grieperig ben gisteravond toch teveel pepernoten gegeten. Waarom kan ik het niet bij 1 pepernoot houden?:blush:

 

1 minuut geleden zei Rosee:

Ondanks dat ik grieperig ben gisteravond toch teveel pepernoten gegeten. Waarom kan ik het niet bij 1 pepernoot houden?:blush:

‘n Hele?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rosee:

.....gisteravond toch teveel pepernoten gegeten. Waarom kan ik het niet bij 1 pepernoot houden?:blush:

Ik ook. Nu zijn ze op. Ik had een schaaltje op de keukentafel staan, nog voor bezoek. De hele dag af kunnen blijven. Had ik ze nu maar meteen opgeruimd, hè! Domdomdom. Haal ik al geen pepernoten met chocoladejasjes, want daar kan ik zéker niet afblijven. Ach, er zijn ergere dingen natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei spirit:

[...] heb het ff gehad voor vandaag. Weet inmiddels, dat dit de gevaarlijke momenten voor mij zijn, wat drank betreft.

Goed dat je dat weet, Spirit.
Weet je ook nog van afgelopen zaterdag? van je gedachtekronkel?

"Heel veel dingen hoeven ook niet zo nodig meer van mij. Daar hoort de alcohol ook bij. Het brengt mij niets meer en het heeft me ook nooit wat gebracht. Ja, in de begin jaren, toen ik er nog van kon genieten, toen mijn rem het nog deed. Die rem is al jaren stuk. Ik hoef niet meer te drinken. Gewoon mezelf zijn, is al leuk genoeg. Alles nuchter ervaren, is weer een ervaring rijker. Zomaar even een gedachten kronkel van mij die ik even wilde delen."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@spiritlekker opruimen die handel. Ook goed om je hoofd leeg te maken. Ik ben ook van het weggooien of geven. In de keukenkastje staat alleen het nodige. Veel ruimte over. Minder schoon te maken meer tijd voor andere dingen. Als er iets kapot gaat koop ik bij de Kringloop, glazen, borden. We hebben borden waar je als het ware mee kan gooien, gaat niet kapot. Die anderen allemaal weggedaan. Hoe minder rommel in huis hoe rustiger in je hoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...