Spring naar bijdragen

Zondag 21 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

Door corona konden werkafspraken in NL niet doorgaan dus ik ben alweer terug in FR. De stilte in onze eigen achtertuin is weer oorverdovend... heerlijk. Wat is het toch onvoorstelbaar druk in NL, vooral de Randstad werkte op mijn lachspieren, ál dat krioelende verkeer, ál die mensen, ik ben het helemaal ontwend. 

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weekendje Parijs is alweer lang geleden, maar ik hou ervan! Ik woonde ooit met plezier in de Randstad met veel vrienden en altijd wat te beleven. Maar rust en stilte, dat is toch ook geweldig.

Geen enkel probleem @jopie, dat werkoverleg kan ook prima via internet dus mijn inkomsten komen niet in gevaar. De vakantieverhuur is dit seizoen, ondanks de strubbelingen in het voorjaar, ook goed gegaan. Corona Volente gaan we nu weer een maand of vijf op onze lauweren in de zon liggen rusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen iedereen

Ikkanhet Geweldig meid proficiat.

Ik ben gisterenmiddag doorgestuurd naar het ziekenhuis en er is gekeken naar de klachten. Geen corona maar een overbelaste spier bij de longen. Ja hoe ik daar nu aan kom????? Ga in ieder geval dinsdag niet naar het UMC Nijmegen ( ben proefpersoon) dat lukt echt niet.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier Spirit, hopelijk is het geen drinker.

Hier ook een zonnetje, ik heb al gezwommen en heb ook wel zin in een boek of een film. Maar ik moet nog even wat doen. 

Weekend weer alcoholvrij doorgekomen. Dat is op zondagen sowieso geen probleem. De wijn die over was weggegooid, vriendin had zelf nog een flesje meegenomen voor tijdens de film. James Bond was inderdaad wel een lange zit, 163 minuten en dan ook nog een kwartier reclame maakt 3 uur zitten. Maar wel weer spannend en erg mooi gefilmd. We zaten in een zaal met een sreenX. Dat kende ik nog niet. Dat betekent dat de projectie op de wanden links en rechts uitloopt, en het geluid helemaal door de zaal heen afgestemd is. Dat was wel gaaf bij de achtervolgingen, je zit dan zelf ook bijna in de auto, de helikopter of de duikboot. Wat ik ook erg leuk vond is dat Bond met pensioen is, en dat hij opgevolgd is door een pittige donkerbruine vrouw. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Oskar:


... het liefst op een onbewoond eiland wonen met alleen maar dieren en het ruisen van de zee. Maar als romanticus sla ik wel eens door weet ik van mezelf.

Ja, romanticus.. pas op met wat je wenst. Die dieren vooral. (Ik zie dan een enorme mieren-, wespen- en/of vliegenhoeveelheid voor me. En dat is nog maar het topje van de pessimistische (ijs)berg.. :wacko:)
Die twee walletjes, ja, daar ben ik ook erg van. Allenigheid, heerlijk. Maar niet alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Oskar:

Maar wordt je ook wel eens gek van de rust, de stilte, alles ver weg?

Nooit.

Toen ik hierheen ging werden er onder mijn vrienden weddenschappen afgesloten over hoe lang ik het vol zou houden, 3 maanden was de langste gok. Inmiddels is het 20 jaar :)

Maar misschien zou ik het evengoed weer naar mijn zin hebben in de stad. Zolang ik maar een beetje mijn eigen gang kan gaan, zonder al teveel druk en uitdagingen vind ik het goed en zie ik overál de fijne dingen, ik ben gezegend met een makkelijk karakter wat dat betreft.

Ik kan het niet zeker weten maar als ik alleen zou zijn is de kans groot dat ik hier wél gillend gek zou worden. M'n lief en ik zijn haast altijd samen 24/7, en ik vind hem iedere dag leuk. Ik weet sowieso niet of ik het leven in m'n eentje aan zou kunnen.

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...