Yvonne Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 En @Reacher, dikke knuffel voor jou nog even snel... Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 botte oneliners van @Hadocque, BOTTE ONELINERS? Gedecideerde en weloverwogen bijdrages sal je bedoeluh! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 En Vanttouw is ook niet mijn vriend, maar so what? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 37 minuten geleden zei Reacher: Ik zou daar iets mee moeten Nou nee hoor. Je moet helemaal niets hier, dat is het fijne. Iedereen kiest zelf wie of wat hij vertrouwt, en of hij de boodschap en de boodschapper wil scheiden. Ik ben ook niet zo vergevingsgezind. Ik heb een kipfilet uit de vriezer gehaald, dus die ga ik eten, met roerbakgroenten en een beetje quinoa. En dan is mijn trek in drank ook weer voorbij. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Oh spuit 11. Zoals Bumper zegt dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Soms zijn de woorden wel zinnig maar zijn ze vooral bedoeld om iemand een hak te zetten en druipt de kwaadaardigheid ervan af. Dezelfde boodschap kan vanuit een warm hart geschreven worden, dat verschil is voelbaar, volgens mij ook op een forum waar je elkaar niet ziet. Het is moeilijk om je dan open te stellen voor de boodschap want als je niet oppast dendert de shit ook meteen naar binnen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Op school leerde ik van docenten die ik mocht het meeste trainde voor de trainers die ik mocht harder dan voor anderen en ik stel me ook nog steeds meer open voor de woorden van mensen die ik mag, kan begrijpen en vertrouwen. En ja ik oordeel over de anderen. Sommige dingen veranderen andere niet. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 aardappel, ui en een geknipt braadworstje in de Actifry met een groot bord salade vooraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Hier kwam, wat eten betreft, de hele afgelopen week nog een keer voorbij. Oftewel, kliekjesdag. Idiote combinatie maar lekker. En genoeg. Ik hou de laatste tijd elke dag wat over. Eerder at ik altijd door tot het op was, dat lukt me niet meer. Ik probeer elke dag wel wat minder te koken, maar heb altijd het idee dat het dan niet genoeg is.. nou ja, zo is hier kliekjesdag ontstaan. En het bevalt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 (bewerkt) Ik ben dol op kliekjes. Komen de meest verrassende dingen uit voort. Vanavond verse groentesoep, gestoofde prei met gehaktprutseltje met ui, tomaat, paprika en geitenkaas. 19 november 2021 bewerkt door Toos spatie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 3 uur geleden zei Lonster: Nou nee hoor. Je moet helemaal niets hier, dat is het fijne. . Ja moeten was het verkeerde woord. Het is eigenlijk willen. Gewoon voor mijn eigen groei., ik zou wel wat meer op mezelf willen kunnen vertrouwen dat ik wel overeind blijf en niet meegezogen wordt door akeligheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Maar lekker blijven verafschuwen heeft ook wel wat Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Ondertussen vergat ik de verjaardag van mijn vriend morgen bijna. En ik moet hem nog vertellen dat er een prachtige muizenhabitat in zijn schuurtje staat. Hij haat muizen. Dus morgen ben ik misschien dakloos. Laterrr . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Arme vriend van @Reacher misschien kun je hem een leuk reisje aanbieden? Ik verlang enorm naar een boterham met oude kaas en appelstroop. Ben duidelijk geen goed emigratiemateriaal. Er wordt niet meer gewerkt hier, geloof ik. Huilende mensen en eentje zelfs boos weg gestampt naar aanleiding van de uitspraak in een belangrijke rechtszaak. Een boodschap is volgens mij nooit zomaar een boodschap, omdat er één: altijd intenties zijn van de zender en twee: er altijd interpretaties zijn van de ontvanger. Zo schrijven met elkaar is een beetje vergelijkbaar met handel met voorkennis; doordat je weet wie het schrijft, kleur je de boodschap wat in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Ik meld me alvast droog af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Ik beam even een boterham met oude kaas en appelstroop naar je @Quinn. Komt ie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Nog raarder gewerkt dan gisteren. Hoe meer ik denk ‘nou nee…, laat een ander maar’ , hoe meer zich aandient. Bijna opdringt. Zeg ik toch weer ‘ja’. Leren ‘nee’ zeggen. Ik denk dat het me tijdens dit leven nooit gemakkelijk zal afgaan. Nou ja. Gelukkig heb ik er ook deels wel lol in. Morgen naar de stad voor een jas. Die van vorig jaar kan niet meer dicht. Val dan af mens! Tja. Lukt even niet. Eerst mocht ik geen andere van mezelf omdat ik af moest vallen. Nu besloten dat het wel gewoon mag. Dan heb ik er maar twee . Een grote en een kleine… Toos en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 (bewerkt) Dat van die jas, dat herken ik, @Lika. 19 november 2021 bewerkt door Bob Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 14 minuten geleden zei jopie: je kan hem ook omdraaien: er (in zekere zin) dankbaar voor zijn dat je nog geraakt wordt door akeligheid.... Hoe dan ook gaat het in alle gevallen voor mij over omgaan met 'pijn' (in brede zin). Als dat alleen het vermijden van pijn is kom je geen steek verder. Als het alleen het opzoeken van pijn is ook niet. De middenweg is het ook niet. Maar pijn hoort er wel gewoon bij. Ook ego-pijn. Welterusten allen. Dagje achterhoek achter de rug. Met veel kleinkinderen, en veel knuffels. Vrees niet, het gaat toch wel gebeuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 1 uur geleden zei Hadocque: Hill street blues! Geweldig, jeugdsentiment. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
brazer Geplaatst 21 november 2021 Rapport Share Geplaatst 21 november 2021 Op 19-11-2021 om 13:56 zei Cleo66: Hij werkt al 25 jaar voor dezelfde baas , is eigenlijk nooit ziek . Hij is zelf bang dat zijn reuma niet ernstig genoeg is om afgekeurd te worden en dat hij dan ander werk moet gaan doen, wat natuurlijk voor geen drol betaald omdat hij nergens anders voor is opgeleid. @Cleo66bij een duidelijke mismatch tussen belastbaarheid en wat er in het werk gevraagd wordt zal toch begeleiding van een bedrijfsarts noodzakelijk zijn. Iedere werknemer heeft toegang tot deze zorg, al of niet in het kader van een ziekmelding. Als er niets valt aan te passen in het werk of de behandeling, en de mismatch blijft bestaan, en men daardoor ander, lager betaald, werk zou moeten doen, is men voor loonverlies verzekerd, dat verlies wordt bij een WIA beoordeling vastgesteld. Maar eerst maar een naar de bedrijfsarts zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden