Jannigje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 1 uur geleden zei niks: Knuffel van mini Jaaaaaaa! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Ik kan me Knakker niet voorstellen als iemand die zomaar impulsief zijn account laat verwijderen, zonder iets te zeggen. Tijdelijk even pas op de plaats maken, ja, kan ik me alles bij voorstellen, maar dit, nee. Nee, dit past niet bij Knakker. Er zal wel iets op ict- gebied spelen, komt vast goed. En zo niet, tja dan weet ik het gewoon even niet meer. Ik vind het wel heel jammer als hij echt weg blijft. Toos en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Ik ga slapen. Welterusten allen . Wie doet het licht uit?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 51 minuten geleden zei nancy: Wie doet het licht uit?? 47 minuten geleden zei jopie: Ikke. Oké dan steek ik nog wel even een kaarsje aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 2 uur geleden zei Lika: Binge eating disorder. Helemaal zelf voor elkaar gekregen , maar hoe er weer vanaf? Stap voor stap maar. Ik heb het opgezocht. Ik vroeg me af wat het verschil is met boulimia , dat werd duidelijk beschreven. De kenmerken vond ik behoorlijk confronterend, want ze zijn grotendeels gelijk aan boulimia . Heb je hulp, wil je hulp, ga je hulp vragen @Lika? Of denk je dat je het zelf red? Ik wens je sterkte en mildheid naar jezelf. ”Helemaal zelf voor elkaar gekregen” schrijf je. Dat klinkt als een. Veroordeling, cynisch ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 @Lika @Roseenog bedankt voor je geruststellende woorden, wat ben je toch een lieverd. Ik klep hier best veel en dan is de kans dat ik kwets met dat gebabbel ook groter. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 1 uur geleden zei Pinkman: Leven en laten leven. Maar wanneer corrigeer je iemand als groep zijnde wanneer we een copycat in ons midden hebben die mensen op een lage manier bespeeld... (lees je mee @Delarope?) Niet mee in gesprek gaan tenzij het onderwerp positief is en de hulpvraag duidelijk? Kweeteigenlijkookniet. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Ik moest wel nadenken over die broekzak @Pinkmanmaar toen ik hem begreep… #prisonbreak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 1 uur geleden zei Pinkman: Leven en laten leven. Maar wanneer corrigeer je iemand als groep zijnde wanneer we een copycat in ons midden hebben die mensen op een lage manier bespeeld... (lees je mee @Delarope?) Ik zit niet met de vraag 'wanneer' maar meer met 'hoe'... Dat vind ik heel moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Zojuist zei Pinkman: Zoals jij het nu bekijkt vraag ik me af of een forum je kan helpen. Je geeft je eigen draai aan een verhaal en vervolgens haal je weer uit naar een ander forumlid. tja.... en DE WAARHEID???? ik lees hier eigenlijk alleen maar ieders eigen waarheid en die verschilt nogal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2021 Rapport Share Geplaatst 17 november 2021 Goedegisteren allemaal. nancy, Bob en Toos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 21 minuten geleden zei voorbijganger: En het wegtreiteren van Artemis. Maar dat lijkt niemand verder te deren. Ik mis @Artemisen hoop dat zij alsnog de uitnodiging oppakt om in te stappen in de arrenslee. @ArtemisJoehoehoe! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 1 uur geleden zei Artax: En het wegtreiteren van Artemis. Maar dat lijkt niemand verder te deren. Nuancering: Het deert niet iedereen lijkt het. Moeilijk wel. Hallo Wie ben jij?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 @Artax!!!!! Hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 4 minuten geleden zei Reacher: Nuancering: Het deert niet iedereen lijkt het. Moeilijk wel. Hallo Wie ben jij?. Het deert wel degelijk en dat is ook aangegeven, richting Artemis. Die veel belangrijker is dan een de persoon die treitert. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 november 2021 Rapport Share Geplaatst 19 november 2021 Zojuist zei Artax: Ik heet Artax, en het lukt me niet om weg te blijven, ik mis jullie. blijf dan, weggaan kan altijd nog. Over 50 jaar dan. Niet eerder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 20 november 2021 Rapport Share Geplaatst 20 november 2021 Ik mis @Artemisook. Ze schrijft zo mooi en duidelijk met afbeeldingen. Ik leer ervan. Quinn en Artemis reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden